Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

review μάσκαρες radiant & PUPA

    Και ναι, ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για τις έγχρωμες μάσκαρες, τη μπλε της PUPA και την μοβ της radiant. Παρακάτω βλέπετε φωτογραφίες με τις μάσκαρες φορεμένες από μπροστά και από το πλάι, για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.



    Ξεκινάω με την μπλε της PUPA Νο 301, είχε αρχική τιμή 17,16€ αλλά εγώ την πήρα με 14,90€ επειδή την βρήκα σε προσφορά. Η μάσκαρα αυτή υπάρχει και σε πιο σκούρο μπλε, σε πολύ πολύ ανοιχτό πράσινο και σε μοβ εάν θυμάμαι σωστά. Έχει τρίχινο βουρτσάκι και όπως βλέπετε στην φωτογραφία κάνει μια λακούβα στη μέση.
   



     Έχει πολύ μεγάλη ένταση, κρατάει πολλές ώρες, με το πρώτο βούρτσισμα βάφει τις βλεφαρίδες και δεν χρειάζεται να περάσετε δεύτερο χέρι ώστε να φανεί το μπλε και τέλος, μπορεί να φορεθεί μόνη της χωρίς σκιά ή κάποιο μολύβι, στολίζει όμορφα το πρόσωπο.
    Το μόνο μειονέκτημα της είναι ότι δεν ξεχωρίζει όμορφα τις βλεφαρίδες. Βλέπετε τι εννοώ. Εγώ συνήθως τις χτενίζω μετά με το βουρτσάκι για τα φρύδια ώστε να ξεχωρίσουν. Και επίσης δεν δίνει το μάκρος που θέλω εγώ στις βλεφαρίδες μου, αλλά αυτό έχει να κάνει με τα γούστα της κάθε κοπέλας νομίζω. Σε άλλες βλεφαρίδες που δεν είναι τόσο "άτσαλες" όσο οι δικές μου θα είναι σίγουρα πολύ πιο αποτελεσματική!


     Και πάμε στη μοβ μάσκαρα της radiant PURPLE No 03, κόστιζε 14,50€ και υπάρχει ακόμη σε βιολετί, πράσινο, καφέ και νομίζω σε μπλε, δεν είμαι σίγουρη. Επίσης υπάρχει και με τρίχινο βουρτσάκι για όλα τα χρώματα, εγώ προτιμώ με σιλικόνη, οπότε επέλεξα αυτό και είναι σχεδιασμένο έτσι,ώστε να χτενίζει τις βλεφαρίδες.
.



     Δεν έχω λόγια για τη συγκεκριμένη! Όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα κανένα αρνητικό! Είναι φανταστική, και μακάρι να μπορέσω να πάρω και άλλα χρώματα. Βλέπετε πως ξεχωρίζει πολύ όμορφα τις βλεφαρίδες, έχει ένταση με μόνο ένα πέρασμα, δίνει μάκρος, είναι σταθερή και κρατάει πάρα πολλές ώρες.

    Θέλετε να μάθετε εάν τις ξαναέπαιρνα;;;

     Εννοείται ότι της radiant όποτε αντέχει  η τσέπη μου θα την ξαναπάρω, της PUPA όσο κι αν μου αρέσει το χρώμα, δεν θα την ξαναπάρω. Είναι πανάκριβη και δεν δίνει καλό αποτέλεσμα, θα την ξαναέπαιρνα ίσως μόνο εάν άλλαζε το βουρτσάκι της.


      Αυτά από εμένα, περιμένω τις απόψεις σας, εάν τις έχετε δοκιμάσει ή έχετε δοκιμάσει άλλα χρώματα και πως σας φάνηκαν. Φιλιά πολλά,
                                                              Κωνσταντίνα Ν.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers