Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

review κραγιόν AVON Matte Fuchsia

    Γεια σας!!!! Ελπίζω να είστε όλες καλά και να περνάτε υπέροχα!!! Σήμερα θα σας πω την γνώμη μου για το κραγιόν της AVON που πήρα στις τελευταίες μου αγορές από τη νέα της σειρά "Ματ κραγιόν Ultra colour".



    Τον τελευταίο καιρό φοράω μόνο αυτό, και με μολύβι αλλά και χωρίς. Οι εντυπώσεις μου είναι οι καλύτερες!!!! Πολύ σταθερό, πολύ έντονο, με τρομερή διάρκεια!! Όσες φορές το έβαλα, έβλεπα στο ποτήρι σημάδι από το κραγιόν, όταν δεν φορούσα μολύβι χειλιών, ενώ όταν φορούσα μολύβι χειλιών έβλεπα πολύ ελαφριά σημάδια, έως μηδαμινά, και σκεφτόμουν ότι έχει φύγει το κραγιόν και θα έχει αφήσει μόνο το περίγραμμα και ότι θα ήταν αποκρουστικό θέαμα, αλλά όταν γυρνούσα στο σπίτι κάθε φορά έβλεπα ότι το κραγιόν ήταν στη θέση του, το μόνο που έφευγε ήταν η γυαλάδα που άφηνε στα χείλη κατά την τοποθέτηση του και ότι ξέραινε ελαφρά το κάτω χείλος. Αυτό είναι και το μόνο αρνητικό που βρήκα εγώ. Όσο το φορούσα δεν ένιωθα τα χείλη μου ξερά, αλλά στον καθρέφτη είδα μία ελαφριά ξηρότητα μόνο στο κάτω χείλος όμως.


    Να σας πω και το πιο απίστευτο;;;;; Όταν έκανα ντεμακιγιάζ και σκούπιζα τα χείλη μου, το κραγιόν άφηνε μία ελαφριά ροζ απόχρωση η οποία υπήρχε μέχρι την επόμενη ημέρα το πρωί. Εννοείται ότι θα πάρω και τις υπόλοιπες αποχρώσεις και οπωσδήποτε πρέπει να πάρετε κι εσείς κάποιες!! Πραγματικά αξίζει να τα δοκιμάσετε!!!

    Η άποψη μου είναι αυτή, περιμένω να μου πείτε και δικές σας απόψεις και εάν έχετε κι εσείς κάποιο κραγιόν της ίδιας σειράς στη συλλογή σας να μου πείτε πως σας φαίνεται!


       Σας ευχαριστώ πολύ που συνεχίζετε και με παρακολουθείτε!!! Καλή συνέχεια!!!
                                               Κωνσταντίνα Ν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers