Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Blusher & Bronzer MUA

    Γεια σας όμορφα κορίτσια!!!!! Σήμερα θα σας μιλήσω για το bronzer και το ρουζ από το Make up Academy. Σας είπα στο βίντεο που σας έδειχνα τις αγορές μου πως μου φάνηκαν με την μία φορά που τα δοκίμασα, τώρα όμως που τα έχω χρησιμοποιήσει τόσο πολύ έχω μια ολοκληρωμένη άποψη!!! Τα προϊόντα τα βλέπετε παρακάτω όπως και το πως γράφουν στο χέρι.


    Ας ξεκινήσω με το ρουζ. Είναι το πρώτο στην πρώτη φωτογραφία και βλέπετε πως γράφει στην δεύτερη φωτογραφία. Ονομάζεται Shimmer Kiss Blusher - Pink Shimmer Kisses και έχει 4 διαφορετικά χρώματα. Παρόλο που λέει ότι έχει shimmer μέσα, είναι πολύ διακριτικά και για να βάψει πρέπει να πάρετε πολύ προϊόν. Εκτός αυτού, είναι πάρα πολύ ανοιχτόχρωμο και δεν δίνει χρώμα στα μάγουλα. Οπότε για ρουζ δεν το προτείνω με τίποτα!!! Το αποτέλεσμα που βλέπετε στο χέρι μου έγινε μετά από πολύ τρίψιμο και πολύ χτίσιμο.

     Το προτείνω όμως για highlighter, διότι δίνει μία φυσική λάμψη στα ζυγωματικά,δεν φαίνεται διαφορετικό από το ρούζ ή το πρόσωπο σας, τουλάχιστον σε εμένα που είμαι ανοιχτόχρωμη και εάν θέλετε μπορείτε να το φτιάξετε λίγο πιο έντονο ή πιο διακριτικό, ανάλογα τα γούστα σας. Εγώ παρόλο που παίρνω από όλα τα χρώματα μου βγαίνει ένα διακριτικό χρώμα,  επειδή παίρνω πολύ λίγη ποσότητα. Γενικά, η διάρκεια του είναι πολύ μέτρια! Θα έλεγα ότι διαρκεί 4 ωρίτσες maximum.

     Και τέλος το bronzer ονομάζεται Mosaic Bronzer Shade 2 Sunkissed Glow έχει και αυτό 4 διαφορετικά χρώματα (σε στυλ μωσαϊκό) και σε 6 τετραγωνάκια στα ανοιχτά χρώματα έχει glitter. Βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία ότι γυαλίζει λίγο το καφέ χρώμα, εάν θέλετε μπορείτε να πάρετε περισσότερη ποσότητα από τα κομματάκια με το glitter για πιο έντονη γυαλάδα.

     Προσωπικά χρησιμοποιώ μόνο αυτό για καθημερινά απαλά μακιγιάζ, γιατί είναι διακριτικό με πολύ λίγη ποσότητα, αλλά μπορώ να το σκουρίνω για ένα πιο έντονο αποτέλεσμα. Μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω όσο διακριτικό ή έντονο μακιγιάζ θέλω χωρίς να κάνω πολύ blending, με ένα πέρασμα και είμαι ετοιμη. Διαρκεί αρκετές ώρες, σίγουρα περισσότερες από 6 ώρες.


    Στην αρχή είχα απογοητευτεί με το ρουζ, αλλά εφόσον μπορώ να το χρησιμοποιώ για λάμψεις ενθουσιάστηκα. Όμως, εάν πρέπει να διαλέξω ένα από τα δύο, σίγουρα θα είναι το bronzer. Έχει τόσο γλυκό χρώμα κι έντονο αποτέλεσμα, που πιστεύω όλες θα το λατρέψετε. Εάν είστε ανοιχτόχρωμη θα το χρησιμοποιείτε ως bronzer, ενώ οι πιο σκούρες ως ρουζ.

   Θέλω να μου πείτε τι έχετε δοκιμάσει από το MUA και έαν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα 2 που έχω εγώ. Ελπίζω να περνάτε καλά, όσο χαλια και να είναι ο καιρός, η ψυχολογία μας να είναι η καλύτερη!! Φιλιά πολλά,
                                                                 Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers