Τρίτη 1 Απριλίου 2014

review EXTRAlasting μάσκαρα AVON

   Kαλό μήνα!!! Καλή Πρωταπριλιά!!! Τι κάνετε;;; Σκεφτήκατε κανένα καλό αστειάκι να κάνετε σήμερα; Εγώ σήμερα θα σας μιλήσω για τη μάσκαρα EXTRA lasting από την AVON. Και όσα πω δεν θα είναι καθόλου αστειάκια... :)
   Η EXTRAlasting κοστίζει γύρω στα 10-12€, εγώ την είχα πάρει σε προσφορά όμως. Την έχω δοκιμάσει αρκετά, και πραγματικά δεν έχω αλλάξει καθόλου άποψη από την πρώτη χρήση μέχρι τώρα. Καταρχήν έχει ένα λεπτό βουρτσάκι, μικρό, από σιλικόνη και έχει πολύ μικρά δοντάκια σαν χτενάκια. Από την πρώτη φορά που τη δοκίμασα μου άρεσε πάααααρα πολύ! Ένα πέρασμα και είχα ένταση στις βλεφαρίδες και ένα σχετικά καλό μήκος. Με δεύτερο χέρι εννοείται ότι γίνονται ακόμη πιο μακριές και έντονες. Εμένα προσωπικά μου αρέσει να μένω στο ένα πέρασμα για πιο φυσικό αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι σταθερή, χωρίς να λερωθώ από κομματάκια μετά από ώρες, ακόμη και να έτριβα το μάτι μου δεν πάθαινε τίποτα η μάσκαρα, το μάτι μου κινδύνευε μόνο...:Ρ
    Όμως, έχω ένα αρνητικό, το οποίο το θεωρώ σημαντικό. Όταν έκανα ντεμακιγιάζ, είτε με σαπούνι, είτε με το πανάκι, είτε με το τζελ, η μάσκαρα δεν έφευγε. Έφευγε ένα ελάχιστο μέρος της και τίποτα άλλο. Έπρεπε να τρίβω τα μάτια μου για να αφαιρεθεί. Και όταν υποτίθεται την είχα αφαιρέσει ένιωθα τις βλεφαρίδες μου ξηρές. Πρώτη φορά το έπαθα. Ενώ σαν μάσκαρα είναι πραγματικά ότι ζητάω, έχω το θέμα με την αφαίρεση της. Εν τω μεταξύ, δεν θυμάμαι να έγραφε στο βιβλίο της AVON ότι είναι αδιάβροχη.
    Εάν δεν έχετε θέμα με την αφαίρεση της πραγματικά αξίζει να τη δοκιμάσετε. Θα τη φοράτε όλη μέρα χωρίς ανανέωση. Ακόμη και για μπάνιο να πάτε η μάσκαρα θα είναι άψογη. Αλλά εάν έχετε ευαίσθητα μάτια ή δεν αντέχετε το τρίψιμο κλπ μην την πάρετε, θα απογοητευτείτε.
  Ακολουθούν κάποιες φωτογραφίες να δείτε πως είναι το βουρτσάκι της και πως είναι στις βλεφαρίδες μου με ένα πέρασμα.



    Αυτά είχα να σας πω. Εάν την έχετε δοκιμάσει θέλω να μου πείτε τη δική σας άποψη. Καλό μήνα σας εύχομαι και καλή σας μέρα. Φιλιά πολλά,
                                                              Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers