Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

review mineral eyeshadow primer ELF

    Γεια σας!!! Τι κάνετε;;; Ελπίζω να έχετε κανονίσει εκδρομούλα για αύριο, μιας και είναι πρωτομαγιά, πρέπει να πάμε στην εξοχή να μαζέψουμε λουλούδια και να φτιάξουμε Μάη!!! Θέλω να μου πείτε τα σχέδια σας!!!
    Σήμερα λοιπόν, θα σας μιλήσω για το primer από elf. Είναι βάση σκιάς με απλικατέρ, βάζετεετε στα μάτια σας λίγο και μετά με το δάχτυλο σας απλώνετε σε όλο το βλέφαρο.
    Καταρχήν να σας πω ότι είναι πολύ ανοιχτό χρώμα, αλλά παραδόξος όταν απλωθεί στο μάτι δεν φαίνεται διαφορά και καλύπτει δυσχρωμίες και φλεβίτσες.

   
     Κατα τη γνώμη μου όμως, είναι πολύ ξηρό προϊόν, πρέπει να έχετε κάνει πολύ καλή ενυδάτωση στα μάτια σας πριν τη χρήση του. Παρόλο όμως που το νιώθω ξηρό κατά την τοποθέτηση του στα μάτια μου, όταν το απλώνω με το χέρι μου το νιώθω πολύ "νερουλό". Ίσως το απλικατέρ να μου δημιουργεί αυτή την ξηρότητα στα βλέφαρα. Επίσης, θέλει 2-3 γραμμούλες να βάλετε στο κάθε μάτι για να μπορέσει να καλύψει την επιφάνεια και να κάνει δουλειά.
     Οι σκιές απλώνονται πολύ όμορφα και φαίνονται έντονες. Η διάρκεια τους είναι πάρα πολύ καλή, κρατάει ώρες, αλλά δεν νομίζω να το ευχαριστηθούν κοπέλες με λιπαρά βλέφαρα. Εγώ θα το πρότεινα σε κοπέλες χωρίς λιπαρότητα.
     Γενικά,η άποψη μου γι αυτό το προϊόν είναι 50-50. Και μου άρεσε και δεν μου άρεσε. Δεν θα το ξαναπάρω, και για την ξηρότητα που μου δημιουργεί αλλά και το βασικότερο ότι ενώ το έχω χρησιμοποιήσει 15 φορές, ήδη μου έχει σχεδόν τελειώσει και γυρνάω το απλικατέρ στα τοιχώματα ώστε να πιάσει όσο προϊόν έχει μείνει. Ναι μεν είναι λίγο το περιεχόμενο του σε σύγκριση με άλλα όταν το αγοράζεις, αλλά όχι και για τόσες λίγες χρήσεις. Δεν βάζω τεράστια ποσότητα ώστε να τελείωσε γρήγορα.
    Δεν σας το προτείνω,γιατί με την τιμή του βρίσκετε άλλα καλύτερα. Εάν το έχετε δοκιμάσει θέλω να μου πείτε την άποψη σας, εάν εσάς σας προκαλέι ξηρότητα, ή μήπως στο δικό μου primer δεν είναι καλό το  απλικατέρ και φταίει αυτό.
    Περιμένω τις απόψεις σας, και τις προτάσεις σας για κάποιο primer που έχετε ενθουσιαστεί και μου το συστήνετε. Σας εύχομαι να περάσετε υπέροχα και εάν θέλετε να μου στείλετε και φωτογραφίες στην εξοχή και με το Μάη σας. Φιλιά πολλά!!
                                                     Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers