Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Summer MUST Have / collab with Katia

        Γεια σας όμορφες!!! Πόσες φορές έχει σκεφτεί η κάθε μία από εμάς τα προϊόντα που πρέπει να έχει το καλοκαίρι;;; Πως θα προστατεύσει το δέρμα της και τι μακιγιάζ πρέπει να κάνει ώστε να μένει αναλλοίωτο;;; Σε αυτό το post θα σας δώσουμε τις δικές μας προτάσεις μαζί με την Κάτια ( πατήστε εδώ για να δείτε τα δικά της must have), γιατί ίσως κάτι δεν το σκεφτήκατε ή νομίζετε ότι δεν είναι και τόσο απαραίτητο. Πάμε όμως να ξεκινήσουμε με την περιποίηση προσώπου και σώματος!!

        1ο must have είναι το αντηλιακό προσώπου!! Δεν επιτρέπετε να βρισκόμαστε στον ήλιο χωρίς αντηλιακό. Για την υγεία μας πρώτα από όλα και έπειτα και για την ομορφιά μας... Ο ήλιος προκαλεί φακίδες, πανάδες, καψίματα και μετά ξεφλουδίζουμε. Ειδικά στο πρόσωπο δεν είναι και ότι καλύτερο όταν συμβαίνει αυτό. Εγώ αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ της Eveline με δείκτη προστασία 30. Αρκετά καλό, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και χρώμα στο πρόσωπο.

        2ο must have είναι το αντηλιακό σώματος. Ακόμη κι εάν δεν πάτε στην παραλία πρέπει να βάζετε αντηλιακό στα σημεία του σώματος σας που είναι εκτεθειμένα στον ήλιο. Για όλους τους παραπάνω λόγους όπου προανέφερα και για να μην "ζαρώσει" το δέρμα σας πρόωρα. Πολύ σημαντικό επίσης!! Εγώ χρησιμοποιώ του κορρέ με δείκτη προστασίας 50. Το συγκεκριμένο είναι για πρόσωπο και σώμα. Το προτιμώ για όταν είμαι στην θάλασσα να έχω 2 σε 1.

        3ο must have είναι η αντηλιακή με χρώμα. Πολλές από εμάς, θέλουμε να είμαστε περιποιημένες. Τι καλύτερο από αντηλιακή με χρώμα;;; Έχουμε και την προστασία μας, έχουμε και κάποια κάλυψη. Εγώ έχω της Apivita με θαλάσσια λεβάντα και πρόπολη. Σε εμένα έχει την κάλυψη της bb της Garnier, αλλά μόλις τη φορέσω στο πρόσωπο μου ιδρώνω πολύ. Ίσως μου φράζει τους πόρους, δεν εξηγείτε διαφορετικά. Εάν κάποια την έχει δοκιμάσει θέλω να μου πει τη δική της άποψη!!


         4ο must have είναι το αντηλιακό lip balm. Τα χείλη μας πρέπει να τα προστατεύουμε περισσότερο από ότι το πρόσωπο μας γιατί έχουν πολύ χαμηλότερη μελανίνη από ότι το δέρμα μας. Εγώ χρησιμοποιώ της Avene και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Αφήνει τα χείλη απαλά, αλλά δεν αφήνει καθόλου "υγρασία", οπότε μπορώ να βάλω το κραγιόν μου απευθείας από πάνω.

        5ο must have είναι το lip butter. Όπως και στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ξηραίνονται τα χείλη μας, έτσι και στις πολύ υψηλές αφυδατώνονται με αποτέλεσμα πάλι να ξηραίνονται. Απαραίτητη λοιπόν είναι η χρήση lip balm ή lip butter σε καθημερινή βάση, ώστε να κρατήσουμε υγιή τα χείλη μας. Εγώ χρησιμοποιώ το lip butter του Κορρε, το Μάνγκο. Μου αρέσει πολύ και δεν αφήνει χρώμα στα χείλη.


        6ο must have είναι το αντηλιακό-προστατευτικό χρώματος των μαλλιών. Είναι περισσότερο για βαμμένα μαλλιά, αλλά πιστεύω όλες πρέπει να χρησιμοποιούμε κάτι, γιατί ο ήλιος τα καίει και ανοίγει το χρώμα ενώ η θάλασσα τα ξηραίνει. Εγώ έγω της KYANA που ήταν στο κουτί του cherrybox. Λέει ότι είναι για τη θάλασσα, αλλά εγώ το χρησιμοποιώ όταν ξέρω ότι θα είμαι αρκετές ώρες στον ήλιο.Αρκετά καλό και αυτό.


              7ο must have είναι το after sun. Δίνει δροσιά και ανακούφιση στο δέρμα και σε περιπτώσεις καψίματος, ανακουφίζει και δεν επιτρέπει το ξεφλούδισμα (όχι πάντα). Εγώ χρησιμοποιώ της Castalia, πολύ ευχαριστημένη είμαι, Παραλίγο να ξεφλουδίσω και με έσωσε, και διατήρησε και το χρώμα που είχα.


           8ο must have είναι το αντικουνουπικό spray. Δεν θέλουμε να βγαίνουμε το βράδυ και να μην μπορούμε να ευχαριστηθούμε το ποτό μας και τη θάλασσα. Ούτε να επιστρέφουμε στο σπίτι μας με κόκκινες που μας φαγουρίζουν και με το ζόρι κρατιόμαστε να μην τις ακουμπήσουμε. Τα ενοχλητικά κουνούπια μας χαλάνε τα βράδια πάντα. Νομίζω πρέπει να ξεκινήσουμε να τα τιμωρούμε με όποιους τρόπους βρούμε. Εγώ έχω ένα σπρέι που ονομάζεται m free spray lotion που το χρησιμοποιώ για να τελειώσει και δεν θα το ξαναπάρω. Όχι επειδή δεν κάνει δουλειά, αλλά επειδή μυρίζει άσχημα. Δεν μπορώ να βγαίνω βόλτα και να "βρωμάω". Είπαμε να μην με πλησιάζουν τα κουνούπια, όχι και οι άνθρωποι....:P Δεν σας το προτείνω!!


         9ο must have είναι το gel για μετά το τσίμπημα των κουνουπιών. Ανακουφίζει και εξαφανίζει τις κοκκινίλες μετά από λίγες ώρες. Δεν χρησιμοποιώ κάποιο αυτή την περίοδο, γιατί ευτυχώς δεν με έχει τσιμπήσει κανένα κουνούπι ακόμη.

         10ο must have είναι το αποσμητικό. Είναι ότι πιο απαραίτητο υπάρχει ειδικά για το καλοκαίρι. Η εφίδρωση του σώματος σε κάποιους ανθρώπους είναι πιο έντονη, όμως όλοι πρέπει να προστατευόμαστε από τις ενοχλητικές κακοσμίες. Εγώ χρησιμοποιώ 2. Ανάλογα πιο θα πιάσω. Χρησιμοποιώ της Neutro Roberts το ρολόν, είμαι απόλυτα ικανοποιημένη. Κρατάει όλη μέρα την κακοσμία μακριά και σε κάθε κίνηση των χεριών μου, εκπέμπει  φρεσκάδα. Και το άλλο που χρησιμοποιώ είναι της sanex το σπρέι, δεν κρατάει όλη μέρα, θέλει ανανέωση μετά από 5 ωρίτσες, αλλά νιώθω καθαριότητα με αυτό και σε κάθε κίνηση μου μυρίζω καρπόυζι... Δεν ξέρω πως συμβαίνει αυτό.. αλλά μου αρέσει.



      11ο must have δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από μάσκα ματιών. Γενικά οι μάσκες είναι απαραίτητες όλο το χρόνο για να ανανεώνουμε το δέρμα μας, αλλά το καλοκαίρι με ξενύχτια, ποτά, πολλές ώρες στη θάλασσα, τα ματάκια μας πρίζονται, κάνουν μαύρους κύκλους που είναι ανεπιθύμητα όλα αυτά. Δυστυχώς δεν γίνεται να καλοπερνάμε χωρίς απώλειες. Εγώ έχω βρει την υγειά μου με τη μάσκα ματιών της apivita. Εγώ είχα βγάλει ερεθισμούς στα μάτια και με είχε πιάσει φαγούρα. Μόλις έβαλα τη μάσκα και την αφαίρεσα, σταμάτησαν όλα, και υποχώρησε ελαφρά η κοκκινίλα. Εξαιρετικό προϊόν!!


           12ο must have είναι οι πολύ καλές ενυδατικές κρέμες σώματος. Επειδή περνάμε πολλές ώρες στη θάλασσα ή γενικά στον ήλιο, πρέπει να ενυδατώνουμε πολύ καλά το σώμα μας. Εγώ επέλεξα 2 να σας δείξω που τα λατρεύω και τα χρησιμοποιώ αυτή την περίοδο. Το πρώτο είναι η body cream από την Interned από τη σειρά Luxurious, και η άλλη από την εταιρία Aloe plus natural cosmetics. Πραγματικά δίνουν τόση ενυδάτωση όση χρειάζομαι και δεν είναι καθόλου βαριά για το δέρμα!!! Αντίθετα απορροφούνται άμεσσα και μυρίζουν θεσπέσια!!



        13ο must have είναι η περιποίηση των ποδιών. Κύριος λόγος ότι φοράμε πέδιλα και μαζεύουν περισσότερα μικρόβια, σκόνες κλπ με αποτέλεσμα να σκάνε οι φτέρνες μας και να ξηραίνεται η περιοχή γύρω από τα πέλματα και τα δάχτυλα. Για αυτό λοιπόν πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε καθαρισμό και στα πόδια ώστε να φεύγουν τα νεκρά κύτταρα, και να χρησιμοποιούμε καθημερινά ενυδατική κρέμα ποδιών. Εγώ αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ 2 προϊόντα της Avon, και είμαι πολύ ευχαριστημένη!!! Το peeling έχει μεσαίους προς μικρούς κόκκους και κάνει τον καθαρισμό σαν μασάζ και δίνει φρεσκάδα και δροσιά στα πόδια. Η κρέμα είναι τόσο ενυδατική όσο πρέπει, απορροφάται μετά από λίγη ώρα, αλλά δεν θα μπορέσω να βάλω γόβα, γιατί θα γλιστράει λίγο το πόδι μου μες στο παπούτσι. Την επόμενη μέρα όμως είναι μια χαρά.


    Και τελειώσαμε με την περιποίηση, οπότε πάμε στα must have προϊόντα για το μακιγιάζ.

        1ο must have είναι BB με δείκτη προστασίας ή foundation (αν και εγώ δεν είμαι λάτρης, ειδικά αυτή την περίοδο). Εγώ έχω την BB της Garnier με spf 25, δεν έχει υψηλό δείκτη αλλά σε περίπτωση που ξεχάσω να φορέσω αντηλιακή καλύτερα να έχω μία μικρή προστασία, παρά καθόλου!


        2ο must have είναι τα έντονα κραγιόν. Επειδή δεν αντέχουμε πολλά πολλά στο πρόσωπο μας, θέλουμε να τονίσουμε τα χείλη ώστε το πρόσωπο μας να δείχνει περιποιημένο και φρέσκο ταυτόχρονα! Προσωπικά λατρεύω να χρησιμοποιώ πολύ έντονα ροζ και πορτοκαλί κραγιόν, αλλά επέλεξα να σας δείξω 2 που χρησιμοποιώ περισσότερο! Το ένα είναι ένα ματ πορτοκαλί από beauty uk No 5 sunset και το ροζ είναι από lovie το Νο 37. Και τα 2 έχουν πολύ καλή διάρκεια, ειδικά της lovie κρατάει πολλές ώρες κι ας έχω φάει. Πολύ καλό!!


        3ο must have είναι η μάσκαρα. Σε περίπτωση που έχετε μικρά χείλη μπορείτε να τονίσετε τα μάτια σας. Επουδενεί δεν θα χρησιμοποιήσετε μία απλή μάσκαρα. Με τη ζέστη, τον ιδρώτα κλπ υπάρχει κίνδυνος να λερωθείτε. Δεν το θέλουμε αυτό εννοείται. Οπότε θα πάμε στην ασφαλή λύση που είναι η αδιάβροχη μάσκαρα. Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε ακόμη και όταν κάνετε τις εξορμήσεις σας στις παραλίες, χωρίς φόβο ότι θα μουτζουρωθείτε! Αυτή που θεωρώ εγώ καλύτερη αδιάβροχη μάσκαρα, σε σχέση όσες έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα, είναι η μάσκαρα Extra lasting  από την Avon. Έχω κάνει αναλυτικό review, πατήστε εδώ εάν θέλετε να το δείτε και να δείτε πως βάφει στις βλεφαρίδες μου.


        4ο και τελευταίο must have είναι η αδιάβροχη σκιά. Θέλουμε κάποιες φορές να είμαστε πολύ περιποιημένες και το μακιγιάζ μας να είναι τέλειο. Όμως οι απλές σκιές είναι επίφοβες γιατί η θερμοκρασία ανεβαίνει και το σώμα μας αντιδράει. Η καλύτερη λύση είναι οι αδιάβροχες σκιές που όσος ιδρώτας και να πέσει, όσο και να σκουπιστείτε, δεν θα χαλάσετε το μακιγιάζ σας. Η μόνη αδιάβροχη σκιά που έχω στην κατοχή μου είναι από MMM woodland truffle 1 από τη σειρά dew pots. Την χρησιμοποίησα μία φορά και προσπαθούσα με μια χαρτοπετσέτα να την αφαιρέσω και δεν έβγαινε με τίποτα. Τη φορούσα όλη μέρα και ήταν σαν να την είχα τοποθετήσει 5 λεπτά πριν,ενώ την φορούσα όλη μέρα. Απίστευτο προϊόν.


       Αυτά είναι τα απαραίτητα προϊόντα που θεωρώ ότι πρέπει να έχουμε για το καλοκαίρι. Εννοείται εάν έχετε να μου προτείνετε και άλλα must have ή άλλες εταιρίες, ανυπομονώ να τα δω στα σχόλια!!! Μην ξεχάσετε να δείτε και της Κάτιας τις προτάσεις!! Φιλιά πολλά κορίτσια!

                                                        Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers