Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

matte lip creams by NYX

     Σας είχα υποσχεθεί  πριν λίγα posts ότι θα σας πω την άποψη μου για τα matte lip creams της NYX σύντομα και είχατε ενθουσιαστεί. Εγώ έχω 4 αποχρώσεις το "Amsterdam", το "Stockholm", το "Addis Ababa"  και το "Monte Carlo". Οι αποχρώσεις δεν έχουν καμία σχέση με τον κατάλογο όπως φαίνονται φορεμένα. Είναι πιο σκούρα στην πραγματικότητα, τα δικά μου τουλάχιστον.


     Παρακάτω βλέπετε τα κραγιόν φορεμένα. Τα ανοιχτόχρωμα είναι μία χαρά με όσες στρώσεις κι αν βάλω, ενώ τα σκουρόχρωμα θέλουν αρκετό χτίσιμο για να βγει έντονο.


     Όσες με ακολουθείτε καιρό, έχετε δει στα αγαπημένα Αυγούστου το Lip cream Amsterdam. Το λάτρεψα από την αρχή. Όμως η χρήση που του έκανα είναι με μία στρώση. Μόλις στεγνώσει στα χείλη, δείχνει πιο φυσικό το αποτέλεσμα και δεν είναι καθόλου έντονο.

     Να σας πω ότι είναι πηχτά, και απλώνονται σας κρέμα στα χείλη. Θέλουν λίγη ποσότητα για να απλωθούν ομοιόμορφα. Εάν απλώσω μία στρώση αλλά με αρκετό προϊόν, νιώθω το κραγιόν να κρατάει μαλακά τα χείλη και να μην τα ξηραίνει. Εάν απλώσω δεύτερη στρώση, μόλις στεγνώσει το κραγιόν, φαίνονται τα χείλη μου ξηρά, ενώ δεν είναι!

    Η διάρκεια τους παίζεται ανάλογα τις στρώσεις που θα βάλω. Με μία στρώση κραγιόν μόλις φάω κάτι θα φύγει όλο, ενώ εάν πιω κάτι, δεν θα λερωθεί καθόλου το ποτήρι. Ενώ με δύο στρώσεις, θα κρατήσει περισσότερες ώρες και όταν φάω κάτι θα αντέξει. Ίσως φύγει προϊόν από το κέντρο των χειλιών, αλλά ανάλογα το πόσο παχιές στρώσεις κραγιόν έβαλα.


   Εμένα προσωπικά μου αρέσουν πολύ οι αποχρώσεις που επέλεξα και είμαι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα τους. Προσωπικά προτιμώ να βάζω μία στρώση κραγιόν, ώστε να έχω πιο "αχνό" αποτέλεσμα, πιο διακριτικό. Σίγουρα θα πάρω και άλλες αποχρώσεις. Ειδικά για ένα καφέ ή ένα χαλαρό ποτάκι για λίγες ώρες, τα προτείνω! Πείτε μου ποιες αποχρώσεις έχετε δοκιμάσει εσείς και πως σας φάνηκαν!

   Θα τα πούμε στο επόμενο post! Φιλιά πολλάα! Εύχομαι να περνάτε όμορφα και να χαμογελάτε πάνταααα!!!

                                              Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers