Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

All Matt Plus Powder - Catrice cosmetics

       Ένα προϊόν που ήθελα πολύ να σας μιλήσω για αυτό είναι η πούδρα από catrice η οποία υπόσχεται ματ τελείωμα, ελέγχει την γυαλάδα και διαρκεί ώρες. Ονομάζεται All Matt Plus shine control powder. Τι κάνει όμως στην δική μου επιδερμίδα;;;



      Καταρχήν να σας πω ότι έχω την απόχρωση 020 nude beige και η τιμή της είναι 3,99€. Εγώ το έχω χρησιμοποιήσει με όλα τα foundations και τις BB creams που έχω, και όντως, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με λιπαρά προϊόντα αλλά και με ματ. Με τα ημιμάτ προϊόντα ή πιο λιπαρά δεν δίνει παστωμένο αποτέλεσμα, αντίθετα δείχνει φυσικό. Ενώ με τα ματ foundations, φαίνεται ότι έχω βαφτεί, αλλά όχι κάτι το έντονο και το άκομψο. Αλλά το μεγαλύτερο θετικό για εμένα είναι ότι αφήνει το πρόσωπο πολύ μαλακό.


    Στη συνέχεια θέλω να σας πω για την κάλυψη. Έχει καλή κάλυψη που διαρκεί. Μόνο που σε ξηρά σημεία ή σε ξηρά σπυράκια όπου έχει δημιουργηθεί κάρκαδο τα κάνει να φαίνονται πιο έντονα. Όσο για την κάλυψη θα σας πω ένα περιστατικό. Σε ένα μακιγιάζ μου είχα χρησιμοποιήσει ένα κονσίλερ που δίνει πολύ φωτεινότητα κάτω από τα μάτια, αλλά επειδή δεν είχα άλλη πούδρα για να το σετάρω χρησιμοποίησα την συγκεκριμένη. Μόλις λοιπόν τελείωσα το μακιγιάζ μου είδα ότι δεν είχα καθόλου φωτεινότητα κάτω από τα μάτια. Είχε γίνει ένα με όλο μου το πρόσωπο. Οπότε φανταστείτε πόσο καλυπτικό είναι.

    Η διάρκεια του είναι αρκετά καλή. Εγώ το χρησιμοποιώ γύρω στις 8 ώρες, αλλά μέρα με την μέρα η επιδερμίδα μου αλλάζει. Επειδή εγώ έχω ελαφριά λιπαρότητα στη ζώνη Τ, η πούδρα διαρκεί από 6-9 ώρες, ανάλογα τον καιρό και την λιπαρότητα που βγάζει το πρόσωπο μου. Έχω παρατηρήσει ότι τις ημέρες που βγάζει το πρόσωπο μου περισσότερη λιπαρότητα, η πούδρα κρατάει μέχρι 6 ώρες. Άλλες μέρες που δεν είχα πολύ, μου κράτησε μέχρι και 9 ώρες με ελαφριά γυαλάδα στο πιγούνι. Οπότε η διάρκεια κυμαίνεται ανάλογα την λιπαρότητα, ή την βάση που θα χρησιμοποιήσει κάποια. Εγώ δεν χρησιμοποιώ κάποια βάση, οπότε δεν ξέρω εάν θα έχει καλύτερη διάρκεια.

     Και τέλος, ήθελα να σας πω κάτι που μου συνέβη. Πριν λίγες μέρες, ήθελα να βγω για κάποιες δουλειές, αλλά επειδή προέκυψε κάτι καθυστέρησα και δεν βάφτηκα πέρα από μια BB cream. Όταν μετά από 1-1,5 ώρα ετοιμάστηκα να βγω και τελείωσα το μακιγιάζ μου, φαινόταν ότι η πούδρα έδεσε με την BB παρόλο που είχε περάσει ώρα. Όμως, όταν επέστρεψα στο σπίτι μου μετά από 2 ώρες περίπου δεν ξεβάφτηκα αμέσως. Παρατήρησα λοιπόν, ότι σε 3-3,5 ώρες άρχισε να γυαλίζει το πρόσωπο μου. Οπότε η τοποθέτηση της πούδρας πρέπει να γίνει άμεσα και όχι μετά από ώρα, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη διάρκεια.

      Εμένα μου άρεσε πολύ!! Σίγουρα θα την ξαναπάρω! Έχει ταιριάξει πολύ στην επιδερμίδα μου και θα την προτιμώ στο εξής. Πείτε μου εσείς την δική σας άποψη εάν την έχετε δοκιμάσει. Ξέρετε, επιδερμίδα με επιδερμίδα αλλάζει, οπότε θέλω πολύ να μάθω την δική σας εμπειρία. Εύχομαι να είστε και να περνάτε καλά. Και να έχετε ένα όμορφο και ξεκούραστο σαββατοκύριακο! Φιλιά πολλά,

                                                     Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers