Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

review Elixir mascara & lipstick

    Πριν αρκετούτσικο καιρό, είχα κάνει μία παραγγελία από i-beauty (μπορείτε να δείτε τι αγόρασα εδώ) και είχαμε κάνει μαζί κι ένα διαγωνισμό με ένα υπέροχο σετ κολιέ & βραχιόλι. Μου είχαν στείλει κι εμένα 2 πράγματα από Elixir να δοκιμάσω και τους ευχαριστώ θερμά για άλλη μια φορά για την προσφορά τους και τα δώρα τους!

     Το πρώτο προϊόν που χρησιμοποίησα είναι η μάσκαρα 894 Black από τη σειρά Extravagant. Έχει τρίχινο βουρτσάκι σχετικά μεγάλο και κλασσικό. Συνήθως δεν με βολεύουν τα τρίχινα βουρτσάκια στις μάσκαρες, όπως συνέβη και με αυτήν. Όμως, τη χρησιμοποιούσα αρκετά, και κάποια στιγμή, νομίζω ότι την έβαλα σε αγαπημένα κάποιου μήνα. Οι εντυπώσεις μου;;;


     Το πρώτο θετικό που βρήκα, είναι το άρωμα της. Βασικά είναι η μόνη μάσκαρα που έχω δοκιμάσει εγώ και δεν μυρίζει κάπως. Μυρίζει ωραία και διακριτικά. Εντυπωσιάστηκα μπορώ να πω. Όπως επίσης με το ότι δεν έχει parabens. Δεν θυμάμαι να έχω βρει μάσκαρα που να δηλώνει ότι δεν έχει parabens. Super θετικό λοιπόν!! Επόμενο θετικό είναι η διάρκεια της. Κρατάει όλη μέρα χωρίς να μουτζουρωθώ. Επίσης διαχωρίζει τις βλεφαρίδες, αρκεί να τις χτενίσετε καλά από τη ρίζα, αλλιώς τις κολλάει.

    Όμως, το βουρτσάκι χαϊδεύει τις βλεφαρίδες, και όσο καλό μπορεί να είναι αυτό για τις βλεφαρίδες, τόσο εκνευριζόμουν γιατί έπρεπε να τις χτενίζω για ώρα μέχρι να τις βάψει και να δώσει μάκρος. Επίσης, θέλει 2 στρώσεις, με πολλά "χτενίσματα" για να δώσει το αποτέλεσμα που θα δείτε παρακάτω. Μιλάω πάντα για εμένα και το πως λειτούργησε στις δικές μου βλεφαρίδες, έτσι;;

    Ένα άλλο σπαστικό για εμένα, είναι ότι λερωνόμουν υπερβολικά. Γενικά δεν έχω τέτοια θέματα, αλλά επειδή οι ακριανές βλεφαρίδες μου είναι πολύ γυριστές και το βουρτσάκι όπως είπα τις χαϊδεύει, δεν τις γραπώνει, συνέχεια λερώνομαι. Μόνο εκεί όμως και λίγο στις κάτω βλεφαρίδες κάποιες φορές. Κατά τα άλλα δεν λερώνομαι καθόλου. Συνολική εντύπωση;;;

   Για τα χρήματα της και για ένα πρωινό, διακριτικό μακιγιάζ, είναι ωραία. Για κάτι πιο έντονο και βραδινό, δεν κάνει με τίποτα. Εγώ τουλάχιστον, ήμουν σαν να μην είχα βλεφαρίδες. Τώρα, ανάλογα τα γούστα της κάθε κοπέλας κυμαίνονται οι απόψεις. Πάντως εγώ δεν θα την επέλεγα να την έχω ξανά στη συλλογή μου. Ίσως, κάποια στιγμή να δοκιμάσω τις χρωματιστές μάσκαρες της σειράς.



     Και επόμενο προϊόν που δοκίμασα και πραγματικά ξετρελάθηκα, είναι το long lasting lipstick 225. Στην αρχή φοβήθηκα επειδή είναι στρογγυλό ότι δεν θα το τοποθετώ ομοιόμορφα στα χείλη μου, αλλά έκανα λάθος. Ακριβώς επειδή έχει αυτό το σχήμα με βοηθάει να βάψω τα χείλη μου στις άκριες σαν lip liner και μετά να τα γεμίζω. Για εμένα είναι πολύ βολικό!


    Για το κραγιόν λοιπόν έχω να σας πω μόνο θετικά! Καταρχήν, η απόδοση του είναι τόσο έντονη, ακόμη και με απαλό χέρι να βάψω τα χείλη μου, πάλι θα βγει το χρώμα super. Η απόχρωση που μου έστειλαν είναι φούξια. Έχει τρομερή διάρκεια χωρίς lip liner. Εγώ το φοράω πάνω από 8 ώρες. Μου έχει τύχει και 10 ώρες! Το τέσταρα με αρκετά φαγητά, όπως και με κορνφλέικς. Και παρόλο που άφηνε λίγο χρώμα στο κουτάλι, από τα χείλη μου δεν αλλοιώθηκε καθόλου το κραγιόν. Πόσο υπέροχο;;;;

    Κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι παρόλο που είναι ενυδατικό, όσο φεύγουν οι στρώσεις χρώματος από τα χείλη γίνεται ματ. Στην πρώτη φωτογραφία παρακάτω θα δείτε το κραγιόν μόλις το φόρεσα. Στη δεύτερη φωτογραφία θα το δείτε ενώ το έχω ταμπονάρει με χαρτοπετσέτα καλά, και στην τρίτη φωτογραφία βλέπετε το αποτέλεσμα μετά από ντεμακιγιάζ. Εσάς πως σας φαίνεται;;;


     Επίσης, όσες κοπέλες έχετε μακριά μαλλιά, σίγουρα σας έχει συμβεί να είστε έξω και να έχει τρομερό αέρα και τα μαλλιά σας να κολλάνε στα χείλη σας και να φοβάστε να μην μουτζουρωθείτε. Με αυτό το κραγιόν, παρόλο που είναι ενυδατικό δεν κολλούσαν τα μαλλιά μου καθόλου στα χείλη μου. Οπότε μου άρεσε ακόμη περισσότερο.

     Και τέλος, ούτε αυτό έχει parabens. Τι άλλο καλύτερο λοιπόν; Συνολική άποψη;;;; Είναι ένα οικονομικότατο προϊόν που βάζει κάτω πολύ πιο ακριβές εταιρίες. Προσωπικά το προτείνω να το δοκιμάσετε όλες. Εγώ θα πάρω και άλλες αποχρώσεις σίγουρα.

     Εσείς τι εντυπώσεις αποκτήσατε με όσα βλέπετε;;; Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν Elixir; Ανυπομονώ να μάθω τις δικές σας απόψεις!! Σας φιλώ και σας εύχομαι ένα όμορφο Σαββατόβραδο!!

                                                   Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers