Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Lipliners Essence

     Όταν ήμουν μικρή, μου άρεσε να παίρνω πολλά χρώματα από τις ξυλομπογιές μου και να ζωγραφίζω με τις ώρες. Μεγαλώνοντας, συνέχισα να συλλέγω χρωματιστούς στυλούς, σε ότι χρώμα έβρισκα και μου άρεσε. Είχα καταλήξει ότι μισώ το μαύρο και λατρεύω όλα τα χρώματα που υπάρχουν στην Γη. Με τα χρόνια όμως ξέχασα τις ξυλομπογιές και τα στυλό, κι ασχολούμαι με το χρώμα του μακιγιάζ μου. Με τον καιρό έχω κάνει μία μεγάλη συλλογή με μολύβια ματιών και χειλιών, όμως σήμερα θα σας μιλήσω για μία συγκεκριμένη εταιρία και για τα μολύβια χειλιών της.



     Από τον τίτλο θα καταλάβατε ότι θα σας μιλήσω για τα Lipliners της Essence όπου κοστίζουν μόνο 1,30€ το καθένα. Εγώ έχω 6 αποχρώσεις από τις τόσες που έχει βγάλει η εταιρία. Ήδη έχω τελειώσει το 16 Honey Berry το οποίο το λάτρεψα και το χρησιμοποιούσα καθημερινά. Οι αποχρώσεις που έχω πλέον στην συλλογή μου είναι: 05 Soft Berry, 07 Cute Pink, 08 Red Blush, 11 In the Nude, 12 Wish me a Rose και 14 Femme Falate.

    Είναι ξύλινα μολύβια, που όμως ξύνονται πολύ εύκολα. Τα χρώματα που έχουν είναι εξαιρετικά και η απόδοση τους πολύ έντονη. Η υφή τους στα χείλη όταν απλώνω το μολύβι είναι βελούδινη κυριολεκτικά!! Με ένα πέρασμα έχω βάψει τα χείλη μου, χωρίς να τα "πληγώνω" ή να τα ξηράνω. Έχουν πολύ καλή διάρκεια στα χείλη μόνα τους, αλλά σίγουρα με κάποιο κραγιόν θα έχουν πολύ μεγαλύτερη!

    Το θετικότερο όλων όμως είναι ότι, ενώ είναι μολύβια χειλιών και η δουλειά τους είναι να τονίσουν το περίγραμμα ώστε να κρατήσουν το κραγιόν στην θέση τους να μην τρέξει και να γεμίσουν τα χείλη ώστε να διατηρήσει το κραγιόν περισσότερο, κάνει την δουλειά του κραγιόν! Είναι μολύβια που μπορούν να δώσουν ένταση χρώματος στα χείλη σαν κραγιόν και πολλές φορές πολύ καλύτερα. Ειλικρινά, είναι πολύ εντυπωσιακό το αποτέλεσμα. Θα δείτε στις φωτογραφίες παρακάτω πόσο αρμονικά δεμένο είναι το χρώμα με τα χείλη.







    Το μόνο αρνητικό που έχω βρει για τα μολύβια είναι ότι σε εμένα που έχω σαρκώδη χείλη, για κάθε εφαρμογή πρέπει να ξύσω το μολύβι. Σε άλλα μολύβια τυχαίνει να τα χρησιμοποιήσω και τρεις και τέσσερις φορές μέχρι να τα ξύσω για επόμενη χρήση. Πείτε μου εάν συμβαίνει και σε εσάς αυτό.

     Θέλω να πάρω και άλλες αποχρώσεις, όμως όπως ξέρετε όλες, σχεδόν πάντα τα βρίσκω sold out. Περιμένω στα σχόλια να μου πείτε ποιες αποχρώσεις έχετε και εάν σας αρέσουν τόσο όσο εμένα. Σας εύχομαι καλή εβδομάδα!!! Φιλιά πολλά!!

                                                                         Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers