Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

April Favourites 2015

    Τέλος Απριλίου, με πολύ ζέστη, υψηλή διάθεση, αλλά και το καλοκαίρι να είναι πολύ κοντά μας!!! Σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα του μήνα Απριλίου, τα οποία ξεχώρισα και χρησιμοποίησα περισσότερο από άλλα.


    Θα ξεκινήσω με προϊόντα σώματος! Τα δύο αρώματα που χρησιμοποιούσα αυτό τον μήνα ήταν από τον Κορρέ το Mango Candy, έχω κάνει αναλυτικό review εδώ, και το Pink Pepper. Τα χρησιμοποίησα Non stop όλο τον μήνα και μου έφτιαχναν την διάθεση εξίσου. Το pink pepper μυρίζει διακριτικά και γλυκά, έχει διάρκεια 4-5 ώρες, αλλά δεν είναι από τα αρώματα που περπατάμε στο δρόμο και αφήνει ένα κύμα μυρωδιάς. Το χρησιμοποιούσα περισσότερο το βράδυ, ενώ το πρωί προτιμούσα το Mango, το οποίο με ταξιδεύει σε καλοκαιρινές αισθήσεις. Κάποιες φορές όμως ξεχνούσα να φορέσω κολόνια γιατί το αποσμητικό της Dove το Original άφηνε ένα υπέροχο άρωμα που κρατούσε όλη μέρα. Κρατάει την κακοσμία μακριά, έχει διάρκεια όλη μέρα, αλλά εάν δεν κάνω μπάνιο το βράδυ, την επόμενη μέρα που θα έχει ξεραθεί το αποσμητικό στην μασχάλη μου θα έχει κομματάκια. Αυτό δεν μου άρεσε, αλλά επειδή σπάνια δεν κάνω ντους το βράδυ, απλά το παραβλέπω. Για την ενυδάτωση του σώματος μου χρησιμοποίησα το γαλάκτωμα του Κορρέ Mango Candy. Θα δείτε αναλυτικό review εδώ. Τέλος, για την ενυδάτωση των χεριών μου χρησιμοποίησα από Roger & Gallet την Creme Sublime με πορτοκάλι. Έχει spf 15 και υπόσχεται ενυδάτωση, επανόρθωση και προστασία. Πιστεύω ότι κάνει ότι υπόσχεται, μυρίζει υπέροχα, λίγο ξινά και προστατεύει από τις ακτίνες του ήλιου. Συνήθως την φοράω κατά την διάρκεια της ημέρας πριν βγω από το σπίτι, αλλά πολλές φορές την φοράω και το βράδυ. Απορροφάται αμέσως και τα χέρια μου μυρίζουν υπέροχα για αρκετή ώρα.


    Δύο προϊόντα που χρησιμοποιώ στο μπάνιο μου είναι πάλι από τον Κορρέ, γενικά αυτό τον μήνα δοκίμασα πολλά προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας και όλα είναι αγαπημένα μου πλέον. Το αφρόλουτρο Mango Candy που θα δείτε περισσότερα εδώ. Ενώ το σαμπουάν που χρησιμοποίησα είναι κατά της πιτυρίδας και της ξηροδερμίας. Ο λόγος που άλλαξα το Ultrex είναι ότι με είχε πιάσει τρομερή φαγούρα με την ξηροδερμία, με αποτέλεσμα να έχουν τα μαλλιά μου λευκά κομματάκια τα οποία δεν τα καθάριζε το Ultrex. Σκέφτηκα να πάρω ένα φαρμακευτικό προϊόν κι αρχικά επέλεξα του Κορρέ. Δεν κάνει πλούσιο αφρό στο πρώτο χέρι, ενώ στο δεύτερο κάνει καλύτερο αφρό. Καθαρίζει πολύ καλά τα μαλλιά μου, παίρνει μακριά τα λευκά κομματάκια και απομάκρυνε την φαγούρα. Αφήνει τα μαλλιά μου απαλά, τους δίνει φυσικό όγκο και δεν διατηρεί καθόλου το άρωμα του στα μαλλιά. Το αρνητικό του είναι η μεγάλη ποσότητα που χρειάζομαι για να κάνω αφρό, έχω χρησιμοποιήσει το μισό μπουκάλι κι είναι λίγο μείον αυτό.


    Για τον καθαρισμό του προσώπου μου χρησιμοποίησα το Daily Cleanser από Youth Lab. Το χρησιμοποιώ καθημερινά πρωί και βράδυ non stop κι όπως βλέπετε δεν έχει ελαττωθεί το προϊόν πολύ. Χρειάζομαι την ποσότητα ενός στραγαλιού, όχι περισσότερη και καθαρίζει το πρόσωπο μου υπέροχα. Θα δείτε αναλυτικό review εδώ. Μετά τον καθαρισμό του προσώπου μου, έβαζα την τονωτική λοσιόν με ρόδι από τον Κορρέ. Ενυδάτωνε και πρόσφερε δροσερή αίσθηση στο δέρμα. Συγκριτικά με την τονωτική λοσιόν της Apivita, θεωρώ ότι του Κορρέ πρόσφερε μεγαλύτερη ενυδάτωση και καλύτερο καθαρισμό. Το ντεμακιγιάζ των ματιών μου το έκανα με το διφασικό νεράκι της Nivea το οποίο μου άρεσε γιατί ξέβαφε πολύ εύκολα και γρήγορα τα μάτια μου, όποια μάσκαρα κι αν χρησιμοποιούσα, όμως υπάρχουν πολλά αρνητικά που με έκαναν να μην το λατρέψω ούτε να θέλω να το ξαναπάρω. Πρώτον, δεν αναμιγνύεται σωστά το νερό και το λαδάκι με αποτέλεσμα μόλις πάω να βάλω στο δίσκο ντεμακιγιάζ το προϊόν βγαίνει περισσότερο νερό ενώ το λάδι μένει στην θέση του. Δεύτερον, όσο καλά αφαιρεί το μακιγιάζ, τσούζει την περιοχή κοντά στις βλεφαρίδες. Ο μόνος λόγος που δεν με ενόχλησε αυτό είναι επειδή πάντα πλένω το πρόσωπο μου με το καθαριστικό. Τέλος, η περιποίηση του προσώπου μου έγινε αυτό τον μήνα με το scrub της Avon το Perfectly Purifying. Μπορώ να το χρησιμοποιήσω επάνω στα σπυράκια μου χωρίς να τα γδάρει, κι αμέσως τα μειώνει. Με καθημερινή χρήση εξαφανίζει τα σπυράκια και κρατάει το δέρμα καθαρό. Η μάσκα που λάτρεψα είναι από Bomb cosmetics η Honolulu Healer. Είναι ενυδατική μάσκα που προσφέρει ενυδάτωση χωρίς να επιβαρύνει το δέρμα, του προσφέρει δροσιά κι απαλότητα, χωρίς μετά να χρειάζομαι την ενυδατική μου. Μπορεί να μην λάτρεψα το body scrub από bomb cosmetics, όμως μάσκες σίγουρα θα δοκιμάσω κι άλλες.


    Ας περάσουμε στην ενυδάτωση του προσώπου μου. Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα την κρέμα ματιών Sensibio Eye από Bioderma. Προσφέρει ελαφριά ενυδάτωση, απορροφάται γρήγορα και δεν τσούζει το εσωτερικό των ματιών. Δεν θα πω οτι είναι η καλύτερη κρέμα ματιών, όμως κάνει αρκετά καλή δουλειά. Για την ενυδάτωση των χειλιών μου χρησιμοποίησα το lip balm berry baie από Chapter. Είναι παχύρρευστο, όμως δεν βαραίνει τα χείλη, απλώνεται πανεύκολα και τα ενυδατώνει πολύ καλά. Το χρησιμοποιώ μόνο βράδυ συνήθως και όλη μέρα τα χείλη μου είναι απαλά χωρίς να δημιουργούν κομματάκια. Όλο τον μήνα δεν έχω κάνει απολέπιση χειλιών, γιατί τα χείλη μου ήταν απαλά και δεν την χρειαζόντουσαν. Επίσης, για αρκετές ημέρες στην αρχή του μήνα ήμουν άρρωστη. Για την ακρίβεια είχα μπούκωμα και λίγο πόνο στον λαιμό. Πάντα όταν είμαι άρρωστη ξεραίνονται τα χείλη μου και δημιουργούν πετσάκια συνέχεια. Αυτό τον μήνα δεν συνέβη τίποτα τέτοιο!! Θεωρώ ότι το balm έκανε εκπληκτική δουλειά! Αυτό τον μήνα παρέμεινε στα πολύ αγαπημένα μου η μάσκα ύπνου με άγριο τριαντάφυλλο από τον Κορρέ. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Το μόνο που θέλω να σας πω είναι ότι πρέπει να την δοκιμάσετε!! Την χρησιμοποιούσα για extra ενυδάτωση στην ταλαιπωρημένη και ξηρή μύτη μου σε συνεργασία με ένα άλλο προϊόν που θα σας μιλήσω παρακάτω και απλά ενυδάτωσε την περιοχή τόσο πολύ που δεν ένιωθα πόνο στις πληγές. Στην αρχή ένιωθα βέβαια κάψιμο, αλλά την επόμενη μέρα η μύτη μου ναι μεν ήταν ξηρή, αλλά δεν με πονούσε πλέον.  Από την ίδια σειρά με άγριο τριαντάφυλλο του Κορρέ χρησιμοποίησα το serum λάμψης για πρόσωπο και μάτια. Βλέπω μία διαφορά στο πρόσωπο μου στο θέμα λάμψης, παρόλο που δεν το χρησιμοποιώ συστηματικά. Υπόσχεται επίσης απαλότητα των λεπτών γραμμών, επίσης δεν είδα κάτι, όμως όπως είπα δεν το χρησιμοποιώ συστηματικά και οι λεπτές γραμμές έκφρασης που έχω είναι στα μάτια, και δυστυχώς σπάνια θυμάμαι να το χρησιμοποιώ στην περιοχή. Είναι ρευστό υγρό όπου απορροφάται αρκετά γρήγορα από το δέρμα, αλλά αν δεν φορέσω μία κρέμα από πάνω αφήνει μία κολλώδη αίσθηση. Η κρέμα προσώπου που λάτρεψα είναι πάλι από Youth Lab η balance moisture cream. Θα δείτε αναλυτικό review εδώ. Τέλος, ο ήλιος μπαίνει επιθετικά στις ζωές μας και φυσικά η προστασία πρέπει να ξεκινήσει έγκαιρα για τις βλαβερές ακτίνες του. Χρησιμοποιούσα λοιπόν την αντηλιακή της Frezyderm Sun Screen με spf 30. Είναι σαν σιλικόνη, απορροφάται αμέσως, δεν έχει κάποιο χρώμα, ούτε αφήνει αντιαισθητική λευκότητα στο πρόσωπο όπως άλλα αντηλιακά. Θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερα αντηλιακά που υπάρχουν!


    Και τώρα ας περάσουμε στο μακιγιάζ. Αυτό τον μήνα βάφτηκα πολύ, αλλά κόλλησα με κάποια συγκεκριμένα προϊόντα. Λίγες φορές χρησιμοποίησα διαφορετικά προϊόντα και προσπάθησα να κάνω κάποιο Make up of the day. Θα ξεκινήσω με το πρόσωπο. Λάτρεψα την CC cream από Youth Lab. Μου την είχαν στείλει σε δείγμα κι εγώ την αγόρασα σε full size. Νομίζω ότι καταλαβαίνετε πόσο την λάτρεψα. Θα δείτε αναλυτικό review εδώ καθώς φωτογραφίες με την κάλυψη της. Ακόμη μία CC Cream που ξεχώρισα είναι από Bourjois η 123 perfect. Είναι ακριβώς στην απόχρωση του δέρματος μου, έχει καλή κάλυψη, όχι τόσο όσο της Youth Lab, αλλά καλή. Δείχνει το πρόσωπο μου φρέσκο και ξεκούραστο όποτε την φοράω, αλλά η διάρκεια της είναι 6 ωρίτσες το πολύ. Μετά, όπου δεν φοράω bronzer ή ρουζ φαίνεται σαν να έχει εξαφανιστεί το χρώμα και να φαίνεται το δέρμα μου. Δεν ξέρω εάν συμβαίνει σε όλες αυτό, πείτε μου στα σχόλια εάν την έχετε δοκιμάσει, γιατί γενικά έχω ακούσει πολύ θετικά σχόλια γι' αυτήν. Τα ρουζ που χρησιμοποίησα είναι από Κορρέ το Orange - Brown No47 και από Avon το soft plum. Έχουν πάρα πολύ καλή διάρκεια και τα δύο. Έχουν πολύ καλή απόδοση, ειδικά του Κορρέ πρέπει να προσέχω πόσο προϊόν θα πάρω για να μην είναι έντονο στα μάγουλα. Έχουν λάμψεις διακριτικές, οι οποίες δεν φαίνονται σχεδόν καθόλου και μπορούν να φορεθούν ακόμη και το πρωί. Το bronzer που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι από MUA το Mosaic bronzer. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Και τελευταίο προϊόν είναι ένα highlighter το οποίο είναι τόσο γνωστό... Μιλάω για το Mary-Lou Manizer από The balm. Επειδή οι τόνοι που χρησιμοποιούσα περισσότερο ήταν ροζ- καφέ ανοιχτό, χρησιμοποιούσα το Mary- Lou για ένταση. Δίνει υπέροχη γυαλάδα, διακριτική και φυσική.


    Στα μάτια χρησιμοποίησα την Intelligent mascara από Aden. Δίνει όγκο και λίγο μήκος. Διαχωρίζει τις βλεφαρίδες, αλλά στην δεύτερη στρώση έχει την τάση να τις κολλάει λίγο. Δεν αφήνει κομματάκια στο πρόσωπο και διατηρείται όλη μέρα. Άλλη μία μάσκαρα που χρησιμοποίησα πάρα πολύ ήταν από την rimmel η Sexy Curves mascara η οποία δίνει έντονο χρώμα με το που ακουμπήσει το βουρτσάκι επάνω στις βλεφαρίδες. Δίνει διαχωρισμό και μήκος εάν δουλέψω καλά τις ρίζες. Προσφέρει αρκετό μήκος, αλλά λόγω έλλειψης όγκου δεν γίνεται αντιληπτό. Το αρνητικό της είναι ότι είναι πολύ νερουλή και καθυστερεί λίγο να στεγνώσει. Καθώς επίσης, μετά από 2-3 ώρες περίπου αφήνει κομματάκια κάτω από τα μάτια. Εγώ την χρησιμοποιώ το πρωί όταν βγαίνω για ψώνια ή δουλειές και δεν θέλω έντονο αποτέλεσμα, αλλά ούτε κάτι ανύπαρκτο. Επίσης χρησιμοποίησα πολύ το gel eyeliner Νο4 της aden στην απόχρωση καφέ. Απλώνεται εύκολα, στεγνώνει πολύ γρήγορα, οπότε θέλει γρήγορες κινήσεις για να απλωθεί, έχει έντονο αποτέλεσμα και διαρκεί μέχρι να το αφαιρέσω. Χρησιμοποίησα το μολύβι Lily Lolo στην απόχρωση καφέ. Λάτρεψα το πόσο απαλό είναι, την ένταση του, πόσο εύκολα σβήνεται καθώς και την διάρκεια του. Το αρνητικό του είναι ότι δεν βάφει στην υγρή γραμμή του ματιού, αλλά κι αν το καταφέρω, δεν έχει διάρκεια. Κατά τ' άλλα είναι ένα υπέροχο προϊόν. Σχεδόν καθημερινά χρησιμοποιούσα την σκιά της essence 02 Babushka me από την σειρά Kalinka beauty. Η διάρκεια της είναι περίπου 6 ώρες, μετά θέλει ανανέωση, αλλά επειδή είναι λίγο πιο σκούρα από το δέρμα μου προσφέρει έναν διακριτικό τόνο στα μάτια και δείχνουν περιποιημένα. Επίσης την προσθέτω με το δάχτυλο οπότε το θεωρώ πανεύκολο και γρήγορο για καθημερινό μακιγιάζ, γιατί η συγκεκριμένη σκιά δεν είχε έντονη απόδοση εάν χρησιμοποιούσα κάποιο πινέλο. Τέλος, χρησιμοποιούσα την σκιά No 169 της beauty line cosmetics ως βάση όταν χρησιμοποιούσα άλλες σκιές. Είναι ένα γλυκό μπεζ/ζαχαρί χρώμα το οποίο το απλώνω σε όλο το κινητό κι ακίνητο βλέφαρο ώστε να μπορέσω να απλώσω και να αναμείξω τα χρώματα.
    Όπως είπα και νωρίτερα, επειδή ήμουν κρυωμένη προσπαθούσα να χρησιμοποιώ ενυδατικά κραγιόν για να μην ερεθίσω τα χείλη μου. Επέλεξα του Κορρέ της σειράς Rasberry twistlipstick το Dramatic και από Jordana το twist & shine moisturing balm stain 08 terra crave. Και τα δύο είναι πολύ ενυδατικά με υπέροχη απόδοση. Του Κορρέ δεν έχει τρομερή διάρκεια, σε περίπτωση που φάω κάτι απλά θα φύγει και θα αφήσει ένα ελαφρύ χρώμα, ενώ της Jordana έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Θα μείνει στα χείλη κι αφότου φάω. Σίγουρα θα αγοράσω κι άλλες αποχρώσεις! Τέλος, από κραγιόν χρησιμοποίησα πολύ έως πάρα πολύ το κραγιόν berry glitz από Avon. Είναι ένα ροζ απαλό χρώμα με κομματάκια glitter, τα οποία όμως δεν φαίνονται όταν το χρώμα είναι έντονο στα χείλη. Μόλις όμως φύγει το έντονο χρώμα και μείνει μία ελαφριά απόχρωση, φαίνονται τα μικρά glitter, τα οποία δεν είναι αντιαισθητικά. Το λατρεύω το συγκεκριμένο χρώμα και θυμάμαι ότι και πέρυσι το είχα χρησιμοποιήσει πολύ. Επειδή λοιπόν χρησιμοποίησα πολύ το κραγιόν της Avon σχεδόν καθημερινά τον μισό μήνα, το συνδύασα με το lipliner της Jordana το baby berry. Άλλες φορές το χρησιμοποιούσα ως περίγραμμα και το έσβηνα ελαφρά, κι άλλες φορές γέμιζα τα χείλη μου για πιο έντονο και σταθερό αποτέλεσμα. Έχω μιλήσει αναλυτικότερα εδώ .
     Για τα φρύδια λάτρεψα το μολύβι της Jordana 03 medium brown. Είναι μηχανικό μολύβι, σκούρο καφέ που ταιριάζει στα φρύδια μου. Δίνει έντονο αποτέλεσμα, αλλά καθόλου παραμορφωμένο. Νομίζω ότι βρήκα το κατάλληλο μολύβι για τα φρύδια μου, οπότε σίγουρα θα το πάρω μόλις μου τελειώσει!!


     Τελευταίο αγαπημένο είναι το letibalm το οποίο είναι για ξηρότητα της μύτης και των χειλιών. Εγώ λόγω της καταρροής στην μύτη μου και από τα πολλά χαρτομάντιλα είχε ερεθιστεί με αποτέλεσμα να με τσούζει απίστευτα. Το έβαζα λοιπόν μετά από κάθε σκούπισμα της μύτης μου και το άφηνα να δράσει, με αποτέλεσμα να ανακουφίζει την περιοχή και να την επουλώνει ταυτόχρονα. Βέβαια, όταν η ροή της μύτης ήταν συνεχείς, το balm ήθελε περισσότερο χρόνο για να δράσει. Επίσης, ενυδάτωνε το δέρμα μου και δεν το άφηνε να ξεραθεί, όχι τόσο ώστε να φεύγει το δέρμα όπως μου συνέβαινε παλαιότερα. Μου άρεσε πάρα πολύ το αποτέλεσμα του, καθώς και η μυρωδιά του. Μου θυμίζει την μυρωδιά από τις καραμέλες βουτύρου.


     Αυτά ήταν τα προϊόντα που ξεχώρισα και αγάπησα αυτόν τον μήνα. Πείτε μου εάν έχουμε κάποιο κοινό αγαπημένο ή εάν θέλετε να δοκιμάσετε κάποιο από αυτά. Σας φιλώ, και εύχομαι να περάσετε υπέροχα την πρωτομαγιά σας!!

                                                                                 Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers