Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

MakeUp of the Day (Αfternoon version)

     Μόλις επέστρεψα από την απογευματινή μου έξοδο κι αποφάσισα να σας δείξω το μακιγιάζ που έκανα. Μέχρι τώρα σας μιλούσα για το μακιγιάζ της ημέρας, είτε ήταν πρωϊνό είτε μεσημεριανό. Σήμερα λοιπόν ετοιμάστηκα να βγω για ένα καφεδάκι, μιας και η μέρα ήταν υπέροχη, και μιας και είχα λίγο χρόνο τράβηξα φωτογραφίες ώστε να δείτε κι εσείς το μακιγιάζ μου και τα προϊόντα που χρησιμοποίησα. Τώρα λοιπόν που γύρισα στο σπίτι και έχω χρόνο, είπα να κάνω αυτό το post. Εννπείται εάν σας ενδιαφέρει να βλέπετε τέτοιες αναρτήσεις γράψτε μου στα σχόλια, ώστε να συνεχίσω να ανεβάζω. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν....

    Για το πρόσωπο χρησιμοποίησα: CC cream - Youth Lab, Wild Rose concealer WRC2 - Korres, Mountain Calling - essence, Bahama mama - The Balm, Blush Antique - Sleek και Cindy - Lou Manizer - The Balm.


    Στα μάτια χρησιμοποίησα: eye prime fx - beauty uk, eyeshadow No 169 - Beauty Line cosmetics, eyeshadow vibrant spice - Avon, Big & Daring volume mascara - Avon και Sexy Curves full volume & curve mascara - Rimmel.


    Στα χείλη έβαλα: easyliner for lips Baby Berry - Jordana και Hot pink lipstick - Avon. Στα φρύδια χρησιμοποίησα: eyebrow medium brown 03 - Jordana και Eyebrow Filler - Catrice.


    Το αποτέλεσμα εμένα μου άρεσε πάρα πολύ!! Καλοκαιρινά χρώματα και εντυπωσιακά. Δεν έβαλα eyeliner για να δώσω μεγαλύτερη ένταση στα μάτια, γιατί δεν ήθελα να γίνει εντονότερο το αποτέλεσμα στα μάτια. Εσάς πως σας φαίνεται όμως;;; Περιμένω τα σχόλια σας!! Φιλιά πολλά!!



                                                                              Κωνσταντίνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers