Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Messinian Spa review

      Στη σημερινή μας ανάρτηση θα σας μιλήσω για μία ελληνική εταιρία όπου βρίσκεται στο χώρο περίπου 30 χρόνια, αλλά προσωπικά δεν την γνώριζα, ούτε είχα δοκιμάσει κάποιο προϊόν της. Αυτή η εταιρία είναι η Messinian Spa όπου μπορείτε εδώ να βρείτε λεπτομέρειες για όλα τα προϊόντα, τι περιέχουν και τις ιδιότητες τους. Πριν λίγο καιρό επικοινώνησα με την εταιρία ώστε να μου αποσταλούν κάποια προϊόντα να δοκιμάσω, κι είχαν την καλοσύνη να μου στείλουν αρκετά πραγματάκια.


    Να σας πω την αλήθεια, μόνο δύο μου άρεσαν, τα υπόλοιπα ήταν αδιάφορα ή απογοητευτικά. Να διευκρινίσω ότι όλα τα προϊόντα είναι χωρίς parabens. Ας ξεκινήσω λοιπόν με αυτά που μου άρεσαν.

   Μου έστειλαν το γαλάκτωμα σώματος με λεμόνι και σύκο. Μυρίζει όμορφα και γλυκά, σε καμία περίπτωση δεν μου θυμίζει λεμόνι. Απλώνεται στο σώμα πανεύκολα, χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα και λίγα δευτερόλεπτα για να απορροφηθεί. Αφήνει το δέρμα απαλό και βελούδινο, ενώ η μυρωδιά του μένει στο σώμα για τρεις ώρες περίπου.

    Μου έστειλαν επίσης δύο δείγματα γαλάκτωμα σώματος με ρόδι και μέλι. Μυρίζει υπέροχα γλυκά και μου θυμίζει ελαφρώς το άρωμα la vie est belle. Ισχύει ακριβώς ότι είπα και για το προηγούμενο. Σίγουρα το δεύτερο γαλάκτωμα το ξεχώρισα λόγω αρώματος, ενώ το προηγούμενο έχει λίγο πιο βαριά μυρωδιά. Πάντως, θα τα αναζητήσω στο μέλλον να τα αγοράσω στην κανονική τους συσκευασία.


    Το επόμενο και τελευταίο προϊόν που μου άρεσε είναι η anti- aging κρέμα προσώπου για όλους τους τύπους δέρματος. Σίγουρα δεν περίμενα με δύο δείγματα να δω εάν έχει όντως αντιγηραντικές δράσεις, όμως μου έκανε μεγάλη εντύπωση η δράση της. Καταρχήν η μυρωδιά του δεν μου άρεσε, μου θύμιζε φαρμακείο. Όταν την χρησιμοποίησα πρώτη φορά, έβαλα περισσότερη ποσότητα απ' ότι έπρεπε, γιατί η κρέμα είναι αρκετά παχύρρευστη, παρόλ'αυτά, απορροφήθηκε πλήρως από το δέρμα μου, χωρίς να αφήσει λιπαρότητα ή να τη νιώσω βαριά στο δέρμα μου. Αντίθετα θα έλεγα, το πρόσωπο μου ήταν βελούδινο και λείο. Το "ψηλάφισα" στα σημεία που έχω πόρους, και εντυπωσιάστηκα με το ότι φαινόντουσαν ανύπαρκτοι. Εάν κάποιος είχε κλειστά τα μάτια του και ακουμπούσε το πρόσωπο μου, σίγουρα θα έλεγε ότι είναι τόσο λείο όσο μιας πορσελάνινης κούκλας.


    Ας περάσουμε τώρα στα αδιάφορα προϊόντα. Έχω μιλήσει αρκετές φορές για το πόσο δύσκολα είναι τα μαλλιά μου, με αποτέλεσμα να υπάρχει ένα προϊόν στα εκατό που θα κάνει δουλειά στα δικά μου μαλλιά. Μέσα στα δείγματα υπήρχαν δύο conditioner και δύο μάσκες μαλλιών, όπου η μυρωδιά τους δεν με ξετρέλανε, αλλά εκτός αυτού δεν έκαναν απολύτως τίποτα στα μαλλιά μου. Χρησιμοποίησα και τα δύο φακελάκια από κάθε προϊόν σε ένα μπάνιο αντίστοιχα, γιατί δεν ένιωθα να ενυδατώνει και να καλύπτει όλο το μήκος των μαλλιών μου. Τα άφησα για 10 λεπτά περίπου και δεν έκαναν απολύτως τίποτα. Όσο ξηρά ήταν μόλις μπήκα στο μπάνιο, άλλο τόσο ήταν μόλις βγήκα. Δεν μου άρεσαν καθόλου.



    Επίσης μου έστειλαν τρία δείγματα σαμπουάν για όλους τους τύπους μαλλιών. Ούτε σε αυτό μου άρεσε το άρωμα, αλλά ήθελα πολύ ποσότητα για να κάνει αφρό. Έχω ξαναπεί ότι εάν ένα προϊόν δεν κάνει αφρό νιώθω ότι δεν κάνει καλό καθαρισμό. Αυτό το σαμπουάν έπρεπε να γεμίσω την παλάμη μου με προϊόν για να κάνει αφρό. Να σας πω την αλήθεια, και πάλι δεν ένιωσα να κάνει καλό καθαρισμό, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιήσω τα δύο φακελάκια για τα μαλλιά μου, ενώ το μπουκαλάκι το χρησιμοποίησα για να καθαρίζω τα πινέλα. Δεν ξετρελάθηκα και πάλι, γιατί ήθελε αρκετή ποσότητα για να κάνει αφρό και να καθαρίσουν, οπότε ούτε γι' αυτό χρησίμευσε. Γενικά με απογοήτευσαν τα προϊόντα μαλλιών.

    
     Μία ακόμη κρέμα προσώπου που μου έστειλαν είναι η 24ης ενυδάτωσης για ξηρό δέρμα. Ενώ μύριζε υπέροχα και γλυκά, ο λόγος που δεν μου άρεσε είναι ότι έβγαζα σπυράκια. Και μάλιστα τα σπυράκια που είναι εσωτερικά και απλά βλέπεις βουναλάκια και πονάς όταν τα ακουμπάς. Ίσως φταίει ότι εγώ έχω μικτό δέρμα κι απλά δεν έδρασε σωστά. Πάντως, το δεύτερο φακελάκι δεν το άνοιξα καν, θα το δώσω σε κάποια γνωστή μου.


     Το χειρότερο όλων όμως είναι η κρέμα ματιών. Μυρίζει διακριτικά κι έχει παχύρρευστη υφή. Γενικά εγώ έχω ένα θεματάκι με τις κρέμες ματιών, γιατί έχω ξηρό δέρμα γύρω από τα μάτια κι ευαίσθητο. Πολλές κρέμες δεν μου προσφέρουν ενυδάτωση, ενώ κάποιες μου προκαλούν ερεθισμό. Μία από αυτές ήταν και η συγκεκριμένη. Με το που την έβαλα στα μάτια μου ένιωσα δροσιά και κάψιμο ταυτόχρονα. Δεν ήταν όμως έντονο, εκεί που έλεγα να την αφαιρέσω ένιωθα δροσιά και είπα να το ρισκάρω. Βέβαια, εάν ήταν ανυυπόφορο το τσούξιμο θα την είχα αφαιρέσει επιτόπου. Ήταν κάτι ανεπαίσθητο. Παρόλο που έβαλα παχιά στρώση, απορροφήθηκε αρκετά γρήγορα και μου άρεσε ιδιαίτερα αυτό. Παρατήρησα επίσης ότι μόλις απορροφήθηκε πλήρως από το δέρμα, σταμάτησε το ελαφρύ κάψιμο και σκέφτηκα ότι αυτή ήταν η δράση της. Την επόμενη ημέρα ήταν μια χαρά η περιοχή, κι όταν την ξανατοποθέτησα με έκαιγε απίστευτα με αποτέλεσμα να την αφαιρέσω αμέσως. Στα δύο λεπτά που την φόρεσα μέχρι να την βγάλω, ερέθισε την περιοχή πάνω από τα μάτια, κοκκίνισε σαν κάψιμο και το ξέρανε. Χρησιμοποίησα την Dr.K (δες την εδώ στα αγαπημένα Μαίου) κι επανήλθε το δέρμα μου στη φυσική του κατάσταση κι ενυδάτωσε πλήρως την επιδερμίδα. Για εμένα είναι ότι χειρότερο κυκλοφορεί. Φταίω κι εγώ που δεν την αφαίρεσα απευθείας από την πρώτη χρήση, αλλά γενικά πρέπει να προσέχουμε πολύ και να δοκιμάζουμε τα προϊόντα πριν τα χρησιμοποιήσουμε, πχ. στο λαιμό ή στο εσωτερικό του καρπού κι όχι απευθείας στο πρόσωπο μας.


     Αυτά από εμένα. Πείτε μου εάν έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτή την εταιρία ή εάν έχετε δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω. Περιμένω εντυπώσεις και σχόλια.

                                                     Φιλιά πολλά,
                                                                           Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers