Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Empties Ιουνίου 2015

   Πόσα προϊόντα μπορούν να τελειώσουν σε ένα μήνα;;;; Πολλά! Πάρα πολλά! Ειδικά εάν είναι προϊόντα που χρησιμοποιούμε αρκετό καιρό, φθάνουν στο τέλος τους όλα μαζί.

    Σήμερα θα σας δείξω τα προϊόντα που τελείωσα τον μήνα Ιούνιο και θα σας πω λίγα λόγια για το καθένα, εάν μου άρεσε ή όχι και γιατί.

    Τελείωσα αρκετές κρέμες προσώπου και ματιών. Θα ξεκινήσω με την balance moisture cream από Youth Lab. Μου άρεσε πολύ αυτή η κρέμα, μίλησα αναλυτικότερα εδώ. Επίσης τελείωσα την Sensibio eye από Bioderma. Δροσιστική κρέμα ματιών, δεν έτσουζε τα μάτια, ούτε προκάλεσε κάποιον ερεθισμό. Ενυδάτωνε ικανοποιητικά την περιοχή, αλλά δεν θα την ξαναπροτιμήσω στο μέλλον, γιατί τα δικά μου ξηρά βλέφαρα ήθελαν ακόμη περισσότερη ενυδάτωση. Μία κοπέλα που δεν έχει σοβαρό πρόβλημα, νομίζω θα την ευχαριστηθεί.


    Έπειτα, τελείωσα την κρέμα προσώπου από Pharmasept την Cleria 24ωρη κρέμα προσώπου πολλαπλής δράσης για όλες τις επιδερμίδες. Μίλησα αναλυτικά εδώ.


    Άλλη μία κρέμα ματιών που έφτασε στο τέλος της είναι από Dr K. Είναι μία υπέροχη κρέμα, σε εμένα έκατσε απίστευτα καλά. Θα δείτε εδώ την γνώμη μου.


    Τελευταία κρέμα προσώπου που χρησιμοποίησα είναι ένα δείγμα από La Roche-Posay την Effaclar Duo. Έκανε το δέρμα μου βελούδινο, το ενυδάτωνε 100% και τις δύο ημέρες που την χρησιμοποίησα δεν είδα κανένα σπυράκι να εμφανιστεί. Σίγουρα θα την αγοράσω στο μέλλον.


    Χρησιμοποίησα κάποια αντηλιακά σε δείγμα που είχα πάρει με αγορές μου. Η πρώτη είναι από La Roche - Posay η Anthelios Xl με spf 50. Όσα υπόσχεται τα πραγματοποιεί. Απορροφάται μόλις ακόμη την απλώσετε στο δέρμα, χωρίς να κολλάει το πρόσωπο. Δεν αφήνει λευκά σημάδια εάν βάλω λίγη ποσότητα και κάνω καλή ανάμιξη στο δέρμα. Σε περίπτωση που δεν την απλώσω καλά, σίγουρα θα φαίνονται άσπρα σημάδια. Επίσης, αφήνει ένα τόνο πιο ανοιχτό από το φυσικό μου χρώμα στο δέρμα. Για εμένα δεν είναι αρνητικό, γιατί δεν είναι έντονο, κι επίσης τις ημέρες που την φορούσα δεν ίδρωνα. Σίγουρα θα την αποκτήσω μόλις τελειώσω κάποιες που έχω ήδη.


    Χρησιμοποίησα το αντηλιακό με γιαούρτι του Κορρέ με spf 50. Το χρησιμοποίησα σαν after sun, και δούλεψε, Πήρε την κοκκινίλα και το κάψιμο που είχα και δεν ξεφλούδισα καθόλου.Έχω αρκετά δείγματα από αυτήν καθώς επίσης και την κανονική συσκευασία, οπότε θα την δοκιμάσω περισσότερο και θα σας πω σε άλλο post.

 
    Τέλος από αντηλιακές, τελείωσα από Bioderma το Photoderm max με spf 50. Είναι λιπαρό, δεν στεγνώνει τελείως, και μόλις ιδρώσω αρχίζει και γίνεται πιο λευκό στο δέρμα. Δεν μου άρεσε και δεν θα το αναζητήσω.

    Τελείωσα το γαλάκτωμα σώματος της σειράς Galatea από Fresh Line. Ενώ έκανε πλούσια ενυδάτωση, δεν απορροφούνταν άμεσα και η μυρωδιά του μου θύμιζε γάλα κι όχι καρύδα. Δεν με ενθουσίασε μπορώ να πω. Έχω άλλες δύο συσκευασίες που μου έκαναν δώρο, αλλά θα τις αφήσω για το χειμώνα.


    Τελείωσα την κρέμα από Eveline την extra soft. Έδινε αρκετή ενυδάτωση, δροσιά, και η υφή της είναι κρεμώδη, αλλά μόλις απλωθεί στο σώμα γίνεται νερουλή. Απορροφούνταν γρήγορα και γενικά μου άρεσε.


    Ακόμη ένα αφρόλουτρο του Κορρέ έφτασε στο τέλος του. Είναι με βανίλια και κανέλα. Το χρησιμοποιώ ως κρεμοσάπουνο. Στο σώμα χρειάζομαι αρκετή ποσότητα για να κάνει αφρό και δεν το προτιμώ. Το άρωμα του είναι όμορφο και μυρίζει όλο το μπάνιο ακόμη κι ως κρεμοσάπουνο.

    Από Fresh Line τελείωσα το αφρόλουτρο Mojito. Και μου άρεσε και δεν μου άρεσε. Το άρωμα του ήταν όμορφο, γλυκό, ενώ δεν έκανε σαπουνάδα εάν δεν χρησιμοποιούσα αρκετό υγρό. Καθάριζε καλά το δέρμα, αλλά το άρωμα δεν έμενε στο σώμα.


    Ένα δειγματάκι από Pharma Lead Mild το shower gel τελείωσε. Είναι κατάλληλο για πρόσωπο, σώμα και την ευαίσθητη περιοχή. Μύριζε πολύ γλυκά, παρόλο που δεν το περίμενα. Έκανε πλούσιο αφρό, όμως δεν ένιωθα ότι ενυδάτωνε το σώμα μου. Το ένιωθα στεγνό μετά το ντους. Δεν νομίζω να το αναζητήσω στο μέλλον.

 
    Αυτός ο μήνας ήταν των δειγμάτων, τελείωσα δύο ακόμη από Lactacyd για την ευαίσθητη περιοχή. Είναι σε μορφή τζελ, αλλά κάνει ελάχιστο αφρό με το νερό, είναι ενυδατικό αφρόλουτρο της περιοχής απ' ότι λέει το φυλλάδιο, κάτι που δεν είχε τύχει ποτέ να ξαναδώ. Μου άρεσε αρκετά, το βάζω σχεδόν ίσο με τον αφρό της Frezyderm για την ευαίσθητη περιοχή.


    Τελείωσε το αποσμητικό Noxzema σε κρεμώδη μορφή. Μου αρέσει πάρα πολύ! Προσφέρει ωραίο άρωμα, διατηρεί την καθαριότητα στην περιοχή, αλλά δεν μπορώ να ξέρω εάν κοντεύει να τελειώσει. Μου τελείωσε ξαφνικά ενώ νόμιζα ότι είχα αρκετό ακόμη. Το αρνητικό του είναι ότι είναι antipespirant και προσπαθώ να αποφεύγω τα χημικά στην περιοχή.


    Τελείωσα το dry oil για πρόσωπο, σώμα και μαλλιά από Nuxe. Το λάτρεψα, αν και το χρησιμοποιούσα μόνο στα μαλλιά. Ενυδάτωνε τις άκρες, δεν τα βάραινε καθόλου και τα διατηρούσε απαλά. Το χρησιμοποιούσα μετά από κάθε λούσιμο και μου κράτησε αρκετό καιρό.


   Άλλο ένα δειγματάκι που τελείωσα είναι για τα μαλλιά από SP Luxeoil. Μύριζε εκπληκτικά, το έβαλα στις άκρες των μαλλιών μου και τις ενυδάτωσε, τις έκανε πιο απαλές. Πιστεύω ότι είναι εκπληκτικό προϊόν και αξίζει να το δοκιμάσω σε full size.


    Θα συνεχίσω με την μάσκα μαλλιών από Ventus. Υπόσχεται ενυδάτωση και βοήθεια στο ξέμπλεγμα των μαλλιών. Ναι μεν ενυδάτωνε τα μαλλιά, αλλά δεν πρόσφερε καμία ευκολία στο να ξεμπλέκω τα μαλλιά μου. Θα δείτε περισσότερα στα non favourties of May εδώ.


    Τελείωσα ένα δείγμα από Pure elements, το Gesichtspeeling. Μου άρεσε αρκετά το αποτέλεσμα του στο πρόσωπο μου. Οι κόκκοι του ήταν πολύ ψιλοί και δεν με ενθουσίασαν, αλλά το προϊόν είναι πολύ καλό. Θα σας μιλήσω αναλυτικά σε επόμενο post.


    Δυστυχώς τελείωσε η αγαπημένη μου μάσκα προσώπου από avon. Είναι η perfectly purifying με μεταλλικά στοιχεία από τη νεκρά θάλασσα. Υπόσχεται ότι απορροφά τη λιπαρότητα και μειώνει την εμφάνιση των πόρων αφήνοντας την επιδερμίδα απαλή και λαμπερή. Καταρχήν εγώ την λέω γκρι άργυλο, γιατί κάνουν την ίδια δουλειά. Αφήνει πολύ απαλή την επιδερμίδα, ξεραίνει τα ήδη υπάρχοντα σπυράκια, μειώνει τις κοκκινίλες με τη συχνή χρήση,ανοίγει τους πόρους και βγάζει προς τα έξω το σμήγμα, αλλά εγώ δεν παρατήρησα μείωση στους πόρους μου. Γενικά την λατρεύω και θα την παίρνω συνέχεια!! 


    Δύο πακετάκια μαντηλάκια ντεμακιγιάζ έφτασαν στο τέλος τους. Είναι από Sostar χωρίς οινόπνευμα. Γενικά δεν χρησιμοποιώ μαντηλάκια για να ξεβαφτώ, εκτός κι αν θέλω να διορθώσω το μακιγιάζ μου ή να καθαρίσω κάποιο πινέλο. Για την δουλειά που τα θέλω εγώ ήταν καλά. Γενικά όμως είναι νωπά, δεν κάνουν ντεμακιγιάζ χωρίς τρίψιμο, αλλά και πάλι μένουν υπολείμματα.


    Θα συνεχίσω με ντεμακιγιάζ και θα σας δείξω το νεράκι καθαρισμού της Caudalie. Δεν μου άρεσε καθόλου. Χάρηκα πολύ όταν τελείωσε. Το έβαλα στο προηγούμενο non favourites of May εδώ, μπείτε να δείτε τους λόγους που δεν μου αρέσει.


    Άλλο ένα προϊόν για ντεμακιγιάζ ήταν δίσκοι από Septona. Τους είχα βρει σε προσφορά 1+1. Το πρώτο τεμάχιο το τελείωσα τον προηγούμενο μήνα. Είναι σχετικά καλοί, χοντροί, πότε πότε μαδάνε, αλλά έκαναν την δουλειά τους χωρίς κόπο.


    Κι ένα προϊόν μακιγιάζ που τελείωσα είναι η BB cream από Locherber με spf 15. Δεν μου άρεσε καθόλου, πρώτον γιατί κόστιζε 17€. Δεύτερον γιατί δίνει ομοιομορφία στο δέρμα, αλλά δεν καλύπτει κοκκινίλες ή δυσχρωμίες, θα έλεγα ότι είναι κατά κάποιο τρόπο διάφανη. Και τρίτον, γυαλίζει αρκετά και φεύγει πολύ εύκολα από το πρόσωπο μου. Γενικά ήταν μια αποτυχία για εμένα.


    Συνεχίζω με δύο δείγματα. Γενικά αυτό τον μήνα αποφάσισα να τελειώσω κάποια δείγματα, οπότε στο μέλλον θα δείτε αρκετά. Προς το παρόν θα σας μιλήσω για την λοσιόν σώματος από Caudalie. Είναι αντιοξειδωτική ενυδατική κι έχει 0% parabens. Μυρίζει διακριτικά, αλλά όμορφα. Απλώνεται πολύ ωραία πάνω στο δέρμα κι απορροφάται αμέσως. Η διάρκεια του αρώματος κρατάει περίπου τρεις ωρίτσες. Σίγουρα την προτείνω και θα την αναζητήσω στο μέλλον.


    Έπειτα, μία κρέμα από pharmasept τελείωσε, αλλά με άφησε πλήρως ικανοποιημένη. Μύριζε ροδάκινο, αν και γράφει ότι περιέχει οξέα φρούτων. Χρειαζόμουν το μέγεθος ενός στραγαλιού για το κάθε πόδι. Απορροφούνταν πολύ γρήγορα, και σχεδόν αμέσως σηκωνόμουν και περπατούσα κανονικά. Υπόσχεται: βαθιά απολέπιση, επανορθωτική δράση και εντατική ενυδάτωση. Είναι δείγμα και την χρησιμοποίησα δύο φορές, δεν μπορώ να πω ότι έκανε όσα υπόσχεται, σίγουρα όμως τις δύο ημέρες τα πόδια μου ήταν απαλά κι ενυδατωμένα.

   Αρκετά δειγματάκια έφτασαν στο τέλος τους. Ένα από αυτά είναι από sostar με argan, ουρία και αλόη. Έκανε τέλεια ενυδάτωση. Απορροφήθηκε σε δευτερόλεπτα και τα χέρια μου έμειναν απαλά για ώρες. Μου άρεσε πάρα πολύ!! Είναι κατάλληλη για χρήσεις μες στην ημέρα.


    Τελείωσα επίσης τέσσερα δείγματα από Jurlique με τριαντάφυλλο. Κι αυτές απορροφούνταν γρήγορα, όχι τόσο της sostar, αλλά σε 5 λεπτά έκανα τις δουλειές μου χωρίς να κολλάνε τα χέρια μου. Πολύ καλές κι αυτές!

    Για το τέλος άφησα δύο προϊόντα της στοματικής υγιεινής. Το πρώτο είναι το στοματικό διάλυμα Chlorhexil από Intermed. Είναι καλό στοματικό διάλυμα, δεν ερεθίζει τυχόν πληγές στο στόμα, δεν καίει πολύ, και κάνει καλό στα δόντια. Εμένα μου το πρότεινε ο οδοντίατρος μου σαν θεραπεία μετά τον καθαρισμό που έκανα, αλλά δεν είναι για συχνή χρήση.


   Τέλος, είναι η οδοντόβουρτσα Humble brush που βρήκα στο Glowbox. Η ιδέα του ξύλου ήταν καλή. Οι τριχούλες ήταν απαλές, όμως δεν με βόλεψε, πρώτον, γιατί δεν μπορούσα να καθαρίσω πίσω από τους φρονιμίτες, δεύτερον, το ξύλο θα μαζεύει μικρόβια και τρίτον, δεν καθάριζε τόσο καλά τα δόντια.


    Δεν ξέρω εάν σας φάνηκαν πολλά, εγώ πιστεύω ότι αυτό τον μήνα ήταν λίγες οι άδειες συσκευασίες μου. Πείτε μου τη δική σας  γνώμη για τα προϊόντα που δοκιμάσατε. Σας φιλώ κι εύχομαι να περνάτε όμορφα!!

                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers