Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Project Pan - Update 2*

    Ακόμη ένα ανανεωμένο project pan δημιουργήθηκε για να σας δείξω την πρόοδο μου στα προϊόντα τα οποία επέλεξα να τελειώσω, είτε επειδή δεν μου άρεσαν, είτε επειδή τα έχω αρκετό καιρό ανοιγμένα. Πέρασε ήδη ενάμισης μήνας από όταν ξεκίνησα αυτό το project κι έχω ήδη τελειώσει τρία προϊόντα. Κοντεύω να τελειώσω άλλα δύο κι ελπίζω μέχρι το τέλος της διορίας να τα τελειώσω όλα.

   Θα ξεκινήσω με τα προϊόντα που τελείωσα και με ποια προϊόντα τα αντικατέστησα. Τελείωσα την κρέμα χεριών από Avon με βούτυρο κακάο. Μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά επειδή χρειαζόμουν πολύ λίγη ποσότητα την χρησιμοποιούσα αρκετό καιρό και την βαρέθηκα. Ευτυχώς την τελείωσα και την αντικατέστησα με μία κρέμα ποδιών από Frezyderm Keractive. Μου αρέσει πάρα πολύ, γιατί χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα ώστε να απορροφηθεί πλήρως και μετά να μπορέσω να περπατήσω χωρίς να σκοτωθώ. Ο λόγος που την έβαλα στο project pan είναι επειδή την έχω ανοίξει από τον Αύγουστο και δεν θέλω να χαλάσει. Στην πρώτη φωτογραφία έχω σημαδέψει πολύ ψηλά γιατί δεν φαινόταν σε ποιο σημείο βρισκόταν η κρέμα και είχε πολύ αέρα μέσα η συσκευασία. Στην επόμενη φωτογραφία βλέπετε την πραγματική πρόοδο.


   Επόμενο προϊόν που τελείωσα είναι το σπρέι μαλλιών Bumble and bumble. Δεν μου άρεσε και χαίρομαι που μου τελείωσε. Στην θέση του έβαλα το lip butter Mango από τον Κορρέ. Ενώ η διάρκεια ζωής του είναι 24 μήνες, πριν ολοκληρωθεί χρόνος και με μόλις λίγες χρήσεις, και μάλιστα με πινέλο, άρχισε να αλλοιώνεται η μυρωδιά του, οπότε επέλεξα να το τελειώσω πριν να χαλάσει. Το ξεκίνησα πριν λίγες ημέρες, οπότε δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολύ.


    Τελείωσα την κρέμα ματιών από Avon Anew Vitale. Μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η κρέμα, αλλά την είχα αρκετό καιρό ανοιχτή και δεν ήθελα να λήξει. Πλέον στην θέση της έβαλα την κρέμα ματιών Sensibio eye από bioderma, όχι επειδή δεν μου αρέσει, αλλά για να μην την αφήσω πίσω και ξεκινήσω καινούρια.


     Συνεχίζω με την κρέμα προσώπου Cleria από Farmasept. Ενώ στην αρχή δεν μου άρεσε καθόλου, πλέον την συμπάθησα μιας και τώρα που τελειώνει μείωσε αρκετά τις πανάδες. Ήδη κοντεύει να τελειώσει και έχω σκεφτεί ποιο προϊόν θα βάλω στην θέση της.


     Ένα προϊόν αποτυχία για εμένα είναι η κρέμα ημέρας με αλόη από Ferveli. Επειδή δεν μπόρεσα να την χρησιμοποιήσω στο πρόσωπο, γιατί έβγαζα σπυράκια,  ούτε στα χέρια, γιατί είναι πολύ λιπαρή, την έβγαλα από το project και έβαλα στην θέση της την αντηλιακή κρέμα Sun screen από Frezyderm. Είναι μία καταπληκτική αντηλιακή που θέλω ελάχιστη ποσότητα για όλο το πρόσωπο, λαιμό και ντεκολτέ. Επειδή την άνοιξα τέλος Αυγούστου και στον ένα χρόνο λήγει, την έβαλα στο project για να χρησιμοποιώ μόνο αυτή καθημερινά μέχρι να την τελειώσω.


     Η κολόνια τύπου Chance Eau tendre από Ελιξήριο, σας είχα πει ότι δεν μοιάζει ακριβώς όπως το αυθεντικό άρωμα κι όσο περνάει ο καιρός αλλοιώνεται. Το χρησιμοποιώ όσο μπορώ κι ελπίζω να καταφέρω να το τελειώσω.
     Η μεγάλη έκπληξη για εμένα ήταν η θεραπεία 8σε 1 της Evelyne. Κάνει εκπληκτική δουλειά! Εκτός ότι τα νύχια μου είναι σκληρά, είναι αρκετά ανθεκτικά. Δεν σπάνε καθόλου εύκολα!


     Τέλος, έμειναν τρία προϊόντα μακιγιάζ. Η BB της Locherber ήδη έχει φτάσει στο τέλος της. Έμεινε μία με δύο χρήσεις και θα βάλω στη θέση της άλλο προϊόν. Δεν μου αρέσει η κάλυψη που δεν προσφέρει, η λιπαρή σύσταση που έχει και το τελείωμα που προσφέρει στο δέρμα.
     Το natural blush του Κορρέ το χρησιμοποίησα αρκετά, κι ελπίζω να καταφέρω να το τελειώσω.
     Τέλος, η CC cream της bioten δεν ταίριαξε στο δέρμα μου κι όλο αυτόν τον καιρό που έχω ξεκινήσει το project pan δεν την έχω χρησιμοποιήσει σχεδόν καθόλου. Δεν ξέρω εάν την χρησιμοποιήσω, όμως την αφήνω στο project μπας και χρησιμοποιήσω έστω την μισή.


    Πως σας φαίνεται η πρόοδο μου;;; Εγώ είμαι αρκετά χαρούμενη που τελείωσα τόσα προϊόντα. Ελπίζω να καταφέρω να τελειώσω τα 2/3 των προϊόντων! Εσείς έχετε μπει σε πρόγραμμα ώστε να τελειώσετε κάποια προϊόντα;;; Μέχρι το επόμενο post σας φιλώ κι εύχομαι να περνάτε όμορφα!!

                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers