Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Non Favourites of August 2015

    Άλλος ένας μήνας φτάνει στο τέλος του, αλλά δυστυχώς αφήνει κάποιες αποτυχίες για εμένα πίσω του. Ενώ ο μήνας ξεκίνησε με καθόλου μη αγαπημένα, δυστυχώς βρέθηκαν κάποια προϊόντα που με απογοήτευσαν. Ας τα δούμε πιο αναλυτικά όμως.


    Θα ξεκινήσω με τα βερνίκια νυχιών από L'oreal. Έχω μιλήσει αναλυτικά γι' αυτά σε αναλυτική ανάρτηση εδώ. Μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες γιατί με απογοήτευσαν και τι δεν μου άρεσε.


    Θα συνεχίσω με δύο προϊόντα καθαρισμού. Το ένα είναι το refreshing face wash από Organic Surge. Σας το είχα δείξει σε παλιότερα αγαπημένα, όμως θα δείτε εδώ το αναλυτικό review που έκανα για να δείτε τον λόγο που με απογοήτευσε.
    Το επόμενο είναι διφασική λοσιόν καθαρισμού για μάτια και χείλη από Erre Due. Δεν μου άρεσε, γιατί δεν αφαιρεί την μάσκαρα εύκολα, αφήνει υπολείμματα, κι εάν το κραγιόν που φοράω είναι μακράς διάρκειας, δεν το καθαρίζει τελείως από τα χείλη μου. Μένει σαν stain στα χείλη.


    Επόμενη απογοήτευση είναι η κρέμα προσώπου Sensial από Castalia. Την είχα δοκιμάσει παλαιότερα σε δείγματα, δείτε εδώ τη γνώμη μου, και θα καταλάβετε τον λόγω της απογοήτευση μου αυτήν την περίοδο. Την χρησιμοποιούσα από τέλος Ιουλίου που μου τελείωσε η κρέμα προσώπου της Jurlique, κι άρχισαν να φουντώνουν τα σπυράκια στο πρόσωπο μου. Ευτυχώς όχι σε σημείο να γεμίσω, αλλά υπήρχαν 5-6 σπυράκια που ήταν κατακόκκινα και μεγάλα, χωρίς πύον όμως μέσα. Σκεφτόμουν ότι έφταιγε η αλλαγή των προϊόντων και θα τα συνηθίσει το δέρμα μου. Όμως μέχρι τις 15 Αυγούστου την χρησιμοποιούσα χωρίς να δω κάποια αλλαγή. Μόλις την αντικατέστησα, μειώθηκαν τα σπυράκια ( όχι ότι εξαφανίστηκαν, μπορείτε εδώ να δείτε το μέγεθος τους πριν λίγες ημέρες, όμως μειώνονται καθημερινά) και οι κοκκινίλες εξαφανίστηκαν σχεδόν από την πρώτη χρήση την νέας μου κρέμας. Θεωρώ ότι το δέρμα μου αντέδρασε, γιατί η κρέμα Sensial κάθεται βαριά στο δέρμα μου αυτή την περίοδο. Θα την ξαναδοκιμάσω σε δυο-τρεις μήνες, κι ελπίζω να έχει θετικότερα αποτελέσματα.


   Προτελευταίο non favourite είναι μία αντηλιακή προσώπου με χρώμα από τον Κορρέ. Ευτυχώς την έχω σε δείγματα μόνο. Δεν μου άρεσε καθόλου η κατά πολύ σκούρα απόχρωση του. Άλλο χρώμα το πρόσωπο κι άλλο ο λαιμός, κάπως έτσι φανταστείτε το. Αλλά εκτός αυτού, σε εμένα δεν έστρωνε καθόλου καλά, Αλλού ήταν πολύ έντονο το αποτέλεσμα του κι αλλού ήταν πολύ αχνό. Δεν έφταιγε το δικό μου άπλωμα, απλά δεν κάθισε καλά. Προσπάθησα με πινέλο, προσπάθησα με το σφουγγάρι, αλλά και πάλι το ίδιο συνέβαινε. Είχα αρκετά δείγματα και τα έδωσα όλα, πραγματικά τη μίσησα.


   Τελευταία αποτυχία γι' αυτόν τον μήνα, ίσως και η μεγαλύτερη, είναι η μάσκαρα Super Extend Winged Out από Avon. Το βουρτσάκι της είναι πλαστικό, μικρό, κλασσικό με ελαφρώς κωνικό σχήμα, και δοντάκια αρκετά κοντά μεταξύ τους. Ήμουν σίγουρη ότι θα την λάτρευα την συγκεκριμένη μάσκαρα, αλλά με απογοήτευσε οικτρά. Την χρησιμοποίησα στο one brand tutorial που έκανα με προϊόντα της Avon εδώ, μόνο και μόνο επειδή δεν έβρισκα την αγαπημένη μου μάσκαρα Super Shock. Θα δείτε ότι οι βλεφαρίδες μου είναι έντονες μεν όταν κοιτάω κάτω, αλλά ανύπαρκτες όταν κοιτάω ευθεία. Πόσες στρώσεις χρησιμοποίησα γι' αυτό το αποτέλεσμα;;; Ίσως και 8. Είναι η δεύτερη φορά που την χρησιμοποιώ και προσπαθώ να βρω τον τρόπο χρήσης της. Ίσως μόλις ξεραθεί λιγάκι να δίνει πιο έντονο αποτέλεσμα. Ειλικρινά να μην την αγοράσετε σε όσο καλή προσφορά κι αν την βρείτε. Απογοήτευση μεγάλη!


    Αυτές ήταν οι αποτυχίες του μήνα για εμένα. Πείτε μου τις δικές σας αποτυχίες, καθώς και την γνώμη σας για όποιο παραπάνω προϊόν έχετε δοκιμάσει. Να περνάτε όμορφα σας εύχομαι!

                                                              Φιλιά πολλά,
                                                                             Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers