Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Refreshing Face Wash - Organic Surge

    Σήμερα είμαι εδώ για να σας μιλήσω για ένα προϊόν από Organic Surge, όπου είναι φυτική εταιρία χωρίς κακά συστατικά, parabens,κλπ.


    Το προϊόν αυτό είναι το καθαριστικό προσώπου καθημερινής χρήσης, κατάλληλο για ευαίσθητο δέρμα, για κανονικές και ξηρές επιδερμίδες. Είναι σε μορφή τζελ και περιέχει 95ml με διάρκεια ζωής 12 μήνες. Ο κατασκευαστής μας ενημερώνει: Καθαρίζει, αναζωογονεί, ενυδατώνει και αφαιρεί το μακιγιάζ και τους ρύπους, χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα. Χρήση: Δημιουργήστε αφρό στις παλάμες σας και κάντε μασάζ σε βρεγμένη επιδερμίδα. Ξεπλύνετε με άφθονο νερό.

    Σας το είχα δείξει σε αγαπημένα του Ιουνίου, εδώ, και σας είχα μιλήσει με τα καλύτερα λόγια. Καταρχήν, είναι όντως ένα ελαφρύ καθαριστικό προσώπου, όπου αφήνει την επιδερμίδα σχετικά απαλή και ενυδατωμένη, χωρίς να τραβάει και να θέλει επειγόντως ενυδατική κρέμα. Αφαιρεί τους ρύπους και τις βρομιές της ημέρες ή της νύχτας αντίστοιχα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν αφαιρεί το μακιγιάζ. Ίσως, εάν χρησιμοποιήσω πολύ προϊόν να αφαιρέσει ότι έχει να κάνει με πουδρένια προϊόντα, άντε και κρεμώδη. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα τα αφαιρέσει πλήρως. Την μάσκαρα δε, θα την μετακινεί και θα γίνομαι χάλια. Εάν όμως αφαιρέσω την πρώτη στρώση του μακιγιάζ με κάποιο micellar νερό ή γαλάκτωμα και αφαιρεθεί το πολύ προϊόν, τότε θα αφαιρέσει και τα υπόλοιπα το συγκεκριμένο σαπούνι.

    Εμένα δεν με πείραξε ότι δεν ξεβάφει το μακιγιάζ, υπάρχουν άλλα προϊόντα που είναι καταλληλότερα. Το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ πριν την ενυδάτωση του προσώπου μου και με έχει αφήσει αρκετά ευχαριστημένη. Βέβαια έχω δει και κάποιες αρνητικές κριτικές, που σίγουρα θα υπάρχουν, δεν έχουμε όλοι την ίδια επιδερμίδα.


    Μέχρι πρόσφατα λοιπόν, ως ένα απλό καθημερινό καθαριστικό ήταν μια χαρά. Μέχρι που ένα πρωί μπήκε μες στο μάτι, και μάλιστα από την εσωτερική γωνία του ματιού. Δεν μπορώ να σας εξηγήσω το "κόψιμο" που ένιωσα και την αφυδάτωση που δημιουργήθηκε στο μάτι μου. Θα μου πείτε ότι όλα τα σαπούνια έτσι λειτουργούν, τσούζουν τα μάτια, κοκκινίζουν και πονάνε για κάποιες ώρες. Όμως αυτό δεν έτσουζε τόσο, κοκκίνισε το μάτι μου για τρεις ολόκληρες ημέρες και την πρώτη ημέρα χρησιμοποιούσα κάθε τρεις και λίγο φυσικά δάκρυα για να ενυδατώσω το μάτι μου. Εννοείται ότι φακούς επαφής δεν έβαλα για μία εβδομάδα, το μάτι μου όπως ήταν ερεθισμένο δεν ήθελε μεγαλύτερη ταλαιπωρία. Αυτό τον μήνα ήταν μία απογοήτευση για εμένα. Πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο. Μα τρεις ημέρες;;; Και υποτίθεται είναι φυσικό προϊόν, αν είχε δηλαδή μέσα χημικά τι θα συνέβαινε;;;

    Πλέον το χρησιμοποιώ για να τελειώσει, με πολύ μεγάλη προσοχή φυσικά γύρω από τα μάτια. Σε καμία περίπτωση δεν σας το προτείνω εάν έχετε πολύ ευαίσθητα μάτια, ή για να είμαστε σίγουροι, δεν το προτείνω για χρήση στα μάτια.

    Εσείς το έχετε δοκιμάσει;;; Υπήρχε σε ένα συνδρομητικό κουτί τον Ιανουάριο, νομίζω στο Glowbox. Πείτε μου την γνώμη σας γι' αυτό, θέλω πολύ να την μάθω. Αυτά είχα να σας πω... Περιμένω τα σχόλια σας!

                                                       Φιλιά πολλά,
                                                                        Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers