Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

ECOTOOLS Brushes Review

     Ξέρω πόσο πολύ θέλατε να δείτε reviews για τα πινέλα ecotools, τον τελευταίο καιρό ειδικά που τα βρίσκουμε στην Ελλάδα, όλες αναρωτιέστε. Σήμερα, ήρθε η στιγμή που θα σας δείξω την δική μου συλλογή πινέλων της συγκεκριμένης εταιρίας, καθώς επίσης θα σας πω την γνώμη μου γι' αυτά.


     Καταρχήν, να σας πω ότι βρίσκετε τα πινέλα στο plus4u, glowbox, cherrybox, makeuphouse, beautytestbox, ίσως και σε άλλα e-shops που δεν γνωρίζω. Οι τιμές κυμαίνονται ανάλογα το κατάστημα, αλλά η διαφορά τους είναι μέχρι 1,50€, όχι περισσότερο.

     Πρώτα θα σας δείξω τα πινέλα προσώπου που έχω. Από αριστερά προς τα δεξιά είναι: Custom Coverage Buffing X2, Tapered Blush, Stippling, Deluxe Fan και Skin Perfecting. Όπως βλέπετε από την φωτογραφία το coverage buffing brush το έχω δύο φορές. Είναι τελείως φλατ και το βρίσκω βολικό για να απλώνω βάση και πούδρα με ταμποναριστές κινήσεις. Το  tapered blush brush είναι για ρουζ, αλλά επειδή είναι φουντωτό πινέλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πούδρα επίσης. Το skin perfection έχει μια ελαφριά κλίση κι είναι ένα πινέλο για να απλώνουμε την bb cream. Εάν χρησιμοποιηθεί περισσότερο από μία φορά κι αν το προϊόν είναι παχύρρευστο αφήνει γραμμές στο πρόσωπο, αλλά εγώ πλένω τα πινέλα μου μετά από κάθε χρήση, οπότε δεν έχω πρόβλημα. Το stippling brush είναι βολικότατο για πολύ λεπτόρρευστα προϊόντα όπως είναι η BB Cream της Garnier. Βολεύει απίστευτα κι αφήνει ένα ελαφρύ τελείωμα. Τέλος, το deluxe fan brush είναι πολυχρηστικό. Είναι για πούδρα σε όλο το πρόσωπο και κάτω από τα μάτια, εγώ το χρησιμοποιούσα για κοψίματα και highlighting, μπορούμε να "ξεσκονίσουμε" την περιοχή κάτω από τα μάτια εάν πέσουν σκιές, και γενικά ότι βολεύει την κάθε μία. Είναι ένα αξιολάτρευτο πινέλο. 


    Τα πινέλα ματιών από αριστερά προς τα δεξιά είναι: Flat Eyeliner, Blend & Smudge, Define & Shade και Full Eyeshadow. Όλα κάνουν εκπληκτική δουλειά σε ότι ακριβώς υπόσχονται. Τα έχω χιλιοχρησιμοποιήσει και τα έχω ευχαριστηθεί. Σκέφτομαι να πάρω το σετ ματιών που έχει η εταιρία. Θα δούμε...


     Όσον αφορά την υφή τους, όλα είναι πολύ μαλακά, είναι ιδανικά για ευαίσθητες επιδερμίδες, εκτός τα πινέλα ματιών για το eyeliner, το Stippling brush και το Deluxe Fan frush που είναι λίγο πιο σκληρές οι τριχούλες. Βρίσκω ότι είναι πολύ πιο μαλακά από τα Real Techniques, καθαρίζονται πολύ πιο εύκολα και είναι αρκετά οικονομικότερα. Ξέρετε πόσο πολύ αγαπώ τα Real Techniques, δες εδώ, όμως, εάν έπρεπε να επιλέξω ανάμεσα σε αυτές τις δύο εταιρίες, σίγουρα θα ήταν τα Ecotools. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο πινέλο Ecotools;;;

                                                      Φιλιά πολλά,
                                                                 Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers