Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Make-up of the Day - "California Eyeshadow- Face palette" The Balm

      Καλημέρααααα!!! Να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες, να έχετε υγεία, αγάπη κι όνειρα, γιατί είναι τα μόνα που δεν κοστίζουν. Σε όλους τους υπόλοιπους εύχομαι υγεία και ειρήνη. Σήμερα είμαι εδώ για να σας δείξω το μακιγιάζ μου με την παλέτα της The Balm την "California". Την χρησιμοποίησα ως σκιές, ως ρουζ και bronzer, ακόμη κι ως highlighter. Προσπάθησα να την χρησιμοποιήσω στα φρύδια μου, αλλά είναι πολύ ανοιχτόχρωμο το καφέ της. Θα δούμε τα προϊόντα που χρησιμοποίησα και φυσικά θα δείτε φωτογραφίες με το τελικό αποτέλεσμα, όμως στο τέλος θα σας πω την πρώτη μου εντύπωση κι αν είναι βολική για ταξίδι.

       Στο πρόσωπο χρησιμοποίησα: 030 Rosy Beige Camouflage concealer - Catrice, Pore fessional - Benefit, BB cream light/fair - Garnier, Stay all day concealer 20 Soft Beige - Essence, Mountain Calling powder 01 snow alert - Essence, California Palette - The Balm, expert face brush - Real Techniques, Powder brush - Barry M., Multi task brush - Real Techniques.


       Στα μάτια χρησιμοποίησα: I love stage eyeshadow base - Essence, California Palette - The Balm, Liquid Eyeliner brown - Lavera, Lash Sensational mascara - Maybelline, Blend & Smudge brush - Ecotools, Base shadow brush - Real Techniques.
       Στα φρύδια και στα χείλη χρησιμοποίησα: Eyebrow gel 03 Brunette - Nyx, eyebrow/eyeliner brush - niobe, Meet Matte Hughes liquid lipstick Charming - The Balm.


       Παρακάτω βλέπετε πως γράφουν επάνω στο πρόσωπο και στα μάτια.



       Η πρώτη εντύπωση που έχω είναι θετικότατη. Γράφουν όλα τα χρώματα έντονα, δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να τα αναμείξω και γενικά σαν παλέτα την βρήκα πάρα πολύ εύχρηστη. Ειδικά εάν το καφέ χρωματάκι ήταν μεγάλο όπως το ρουζ ή το highlighter, θα ήταν η ιδανικότερη παλέτα για ταξίδια. Εγώ έκανα άνετα contouring στο πρόσωπο μου, οι λάμψεις που τοποθέτησα είναι άκρως φυσικές, απλά τέλεια. Εγώ σίγουρα θα την έχω μαζί μου στα ταξίδια μου από εδώ και πέρα, αλλά νομίζω ότι θα την ευχαριστηθώ και για καθημερινό μακιγιάζ. Εσείς τι λέτε; Αξίζει να την αποκτήσετε;;; Ανυπομονώ να δω τα σχόλια σας.

                                                         Φιλιά πολλά,
                                                                Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers