Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Milani Lipsticks review

      Σε ένα κραγιόν τι ψάχνουμε;;; Απόδοση, υπέροχες αποχρώσεις, ωραίο άρωμα και διάρκεια. Σήμερα θα σας μιλήσω για μία εταιρία που μέχρι πέρυσι δεν βρίσκαμε στην Ελλάδα, αν κι ακόμα δεν μπορούμε να βρούμε όλα της τα προϊόντα μαζεμένα. Μιλάω για την εταιρία Milani Cosmetics.


     Εγώ αγόρασα τρία κραγιόν από το makeuphouse στην τιμή των 7€ περίπου το καθένα. Η συσκευασία τους είναι πολυτελέστατη, αξιοζήλευτη θα έλεγα από μεγάλες εταιρίες. Κλείνουν σωστά, οπότε μπορούμε να τα έχουμε μέσα στην τσάντα μας, χωρίς να φοβόμαστε ότι θα ανοίξουν και θα λερώσουν το εσωτερικό της. Επίσης, στο κάτω μέρος τους βλέπουμε το χρώμα του κραγιόν, με αποτέλεσμα να βλέπουμε ποιο κραγιόν είναι και να μην χρειάζεται να ανοίγουμε τις συσκευασίες για να δούμε την απόχρωση.


     Τα κραγιόν που έχω στην κατοχή μου είναι: 37 Chocolate Berries, 42 Rose Femme και 43 Pretty Natural. Καταρχήν, να σας πω ότι μυρίζουν πεπόνι αρκετά έντονα. Βέβαια η μυρωδιά δεν μένει αρκετή ώρα στα χείλη, οπότε εάν έχετε πρόβλημα με το άρωμα στα κραγιόν, δεν θα σας βολέψουν ιδιαίτερα.


     Η υφή τους είναι ενυδατική, με πολύ έντονη απόδοση όμως. Ένα πέρασμα στα χείλη κι έχετε ακριβώς το χρώμα του κραγιόν επάνω. Επίσης, παρόλο που είναι τόσο ενυδατικά κραγιόν, δεν φεύγει το χρώμα απευθείας από τα χείλη. Σίγουρα δεν έχει την διάρκεια ενός ματ κραγιόν lip stain, αλλά έχει πάρα πολύ καλή διάρκεια. Κρατάει αρκετές ώρες, ακόμη κι αν φάτε. Το χρώμα εξασθενεί, εξαφανίζοντας πρώτα τη γυαλάδα και μετά το έντονο χρώμα, αφήνοντας μία αχνή απόχρωση στα χείλη. Σε καμία περίπτωση δεν ξηραίνουν τα χείλη, αντίθετα, τα συγκεκριμένα κραγιόν τα αφήνουν ενυδατωμένα, απαλά, σαν να φορούσατε lip balm κι όχι κραγιόν.




      Και οι τρεις αποχρώσεις που έχω στη συλλογή μου, βρίσκω ότι ταιριάζουν σε όλες τις επιδερμίδες και καλύπτουν όλα τα γούστα. Η δική μου αγαπημένη απόχρωση είναι το 43 Pretty Natural, είναι αυτό που λέμε my lips but better. Μου αρέσει να το φοράω ταμποναριστά για ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα στα χείλη ή πιο έντονα για ένα έντονο μακιγιάζ. Βλέπετε παραπάνω πως γράφουν στα χείλη και την ένταση τους. Ελπίζω να μου αφήσετε σχόλιο εάν τα έχετε δοκιμάσει, ποιες αποχρώσεις έχετε και ποια είναι η δική σας γνώμη. Κι όσες δεν τα έχετε δοκιμάσει ακόμη, θέλω να μου πείτε εάν θα αποκτήσετε κάποιο στο μέλλον. Αυτά από εμένα προς το παρόν. Θα τα πούμε στα σχόλια ελπίζω και σε ένα επόμενο Post. Σας φιλώ και σας εύχομαι να έχετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο.

                                                                Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers