Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Non Favourites of November 2015

     Έφτασε το τέλος του μήνα και βρίσκομαι εδώ για να σας δείξω τα προϊόντα που δοκίμασα και δεν μου ταίριαξαν αυτό το διάστημα. Παραδόξως, δοκίμασα αρκετά πραγματάκια, όμως μόνο τρία δεν μου ταίριαξαν. Ας δούμε όμως ποια προϊόντα είναι και γιατί...


     Πρώτο πρώτο είναι το αφρόλουτρο icing sugar από Luxurious. Ξέρετε πόσο λατρεύω αυτή την εταιρία, όμως το συγκεκριμένο αφρόλουτρο δεν μου άρεσε καθόλου. Λέει ότι είναι δύο σε ένα, αφρόλουτρο και ενυδατική σώματος. Καμία σχέση. Άφηνε το δέρμα μου αφυδατωμένο, με ερεθισμούς στο εσωτερικό των κλειδώσεων, μασχάλη, γλουτούς, κάτω από το στήθος, με έντονη φαγούρα. Η πρώτη εβδομάδα κύλησε μια χαρά. Μετά όμως άρχισαν οι κοκκινίλες, οι ερεθισμοί, οι φαγούρες, κι έτσι το σταμάτησα. Πέρασαν όλα. Επίσης το άρωμα του δεν με ξετρέλανε, εάν το είχα μυρίσει πριν το αγοράσω δεν θα το επέλεγα. Είναι ένα προϊόν που όχι δεν μου ταίριαξε, αλλά το μίσησα. Μην το βλέπετε τελειωμένο, το χρησιμοποίησα για τα χέρια.


     Αμέσως μετά έχω δύο μολύβια χειλιών από Catrice. To nude είναι το 150 VintageRose και το σκούρο είναι το 140 Sweet Auberginia. Είναι αδιάβροχα ως λέει η εταιρία, αλλά δεν θα σταθώ στην διάρκεια τους, θα σας μιλήσω για την απόδοση τους. Μου έχει κάνει εντύπωση ότι στο χέρι μου γράφουν αρκετά έντονα με σχετικά απαλή υφή. Μόλις όμως τα βάλω στα χείλη μου δεν γράφουν έντονα, είναι αρκετά σκληρά που πρέπει να τα πιέσω για να βγάλουν χρώμα. Τα έχω χρησιμοποιήσει μετά από scrub, μετά από lip balm, σε τελείως καθαρά χείλη χωρίς να έχω βάλει νωρίτερα κάτι επάνω, αλλά και πάλι έχω το ίδιο αποτέλεσμα. Τα έχω ξύσει ήδη αρκετά κι έχουν γίνει ελαφρώς πιο "μαλακά" σε σύγκριση με το πως ήταν όταν τα αγόρασα. Τότε δεν έβγαζαν καθόλου χρώμα επάνω στο χέρι μου και ερέθιζε την περιοχή που έγραφα. Όμως αυτό τον μήνα τα χρησιμοποίησα περισσότερο μήπως κι αλλάξει κάτι, αλλά δυστυχώς τα δικά μου είναι αρκετά σκληρά. Έχω δει σε άλλες κοπέλες ότι τα συγκρίνουν με της essence, αλλά το θεωρώ απίστευτο. Ίσως πάλι έτυχε τα δικά μου να είναι προβληματικά.

      Εσείς τι νομίζετε;;; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;;;; Ανυπομονώ να δω τα σχόλια σας!! Καλά να περάσετε το σαββατοκύριακο σας εύχομαι!! Φιλιά πολλά!!!

                                                                    Κωνσταντίνα
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers