Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Project Pan #2 - Update 3

      Ακόμη ένα post προόδου έφτασε. Είναι το προτελευταίο post πριν το τέλος. Σε αυτό το project παρόλο που είχα βάλει προϊόντα μακιγιάζ, κατάφερα να τα μειώσω αισθητά και είμαι πολύ ικανοποιημένη γι' αυτό. Ας δούμε όμως πως τα πήγα αυτό το δεκαπενθήμερο.

      Τελείωσα το body splash Galatea από Fresh Line και στην θέση του έβαλα μία κολόνια τύπου από beauty town, την Carolina Herrera 212 Vip. Δεν μου αρέσει καθόλου. Εγώ είχα δοκιμάσει την 212 και με το αθώο μου μυαλό παρήγγειλα την Vip από το e-shop τους χωρίς να την έχω μυρίσει νωρίτερα. Ευτυχώς που μου έκοψε και πήρα τα 30ml, αλλά την έχω στη συλλογή μου πάνω από χρόνο και δεν την έχω χρησιμοποιήσει καθόλου. Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να την περιγράψω, αλλά μου θυμίζει αρκετά όπως μυρίζουν τα ρούχα μετά από την ναφθαλίνη.Θα είμαι αρκετά χαρούμενη εάν την φτάσω έστω μέχρι την μέση.



       Τελείωσα επίσης την τονωτική λοσιόν με ρόδι του Κορρέ, ενώ στην θέση του έβαλα την twist eyeshadow pink gold πάλι του Κορρέ. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Ο λόγος που την έβαλα στο project είναι επειδή τον τελευταίο καιρό την χρησιμοποιώ καθημερινά θα έλεγα, σκέφτηκα ότι είναι ευκαιρία να τελειώσω και κάποιες σκιές.


       Παρακάτω βλέπετε τα προϊόντα μακιγιάζ που είχα ήδη στο project pan από την προηγούμενη ανάρτηση, εδώ. Η πρόοδος μου δεν θα έλεγα ότι είναι μεγάλη, όμως είναι ικανοποιητική. Τα προϊόντα είναι: BB cream της bioten, βάση ματιών I love stage της Essence, Xtreme Shine lip cream 06 pinky nude από Nyx, Mountain Calling powder 01 snow alert της essence και Face Pearls της Avon. 



        Εσείς τι λέτε;; Θα καταφέρω να τα τελειώσω;;; Η πρόοδος μου είναι εμφανής κι ελπίζω να φτάσω πολλά προϊόντα μέχρι το τέλος τους. Εσείς πως τα πάτε με το δικό σας project pan;;; Φιλιά πολλά σε όλους!!

                                                              Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers