Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Review Προϊόντα περιποίησης Lavera

     Πολύ καιρό πριν, είχα κάνει μία ανάρτηση με προϊόντα μακιγιάζ της εταιρίας Lavera. Μπορείτε βέβαια να την ξαναθυμηθείτε εδώ. Η εταιρία Lavera, είναι ελληνική, με βιολογικά καλλυντικά και σχετικά προσιτές τιμές.


    Σήμερα είμαι εδώ για να σας μιλήσω για τα προϊόντα περιποίησης που μου έστειλαν να δοκιμάσω, να σας πω την γνώμη μου, και γιατί όχι, για μελλοντικές αγορές ή μη. Η εταιρία μου έστειλε πολλά δείγματα, οπότε σε κάποια προϊόντα δεν θα είναι ολοκληρωμένη άποψη, να με συγχωρήσετε γι' αυτό.

    Θα ξεκινήσω με τα full size προϊόντα. Η ενυδάτωση του σώματος μου έγινε με το pampering body lotion με άρωμα άγριο τριαντάφυλλο. Μύριζε πολύ όμορφα και διακριτικά ταυτόχρονα. Έχει σχετικά λεπτόρρευστη υφή, απλώνεται ομοιόμορφα στην επιδερμίδα, απορροφάται γρήγορα. Όμως όπως είναι φυσικό, η λοσιόν δεν δίνει πλούσια ενυδάτωση. Στα πόδια μου λοιπόν που είναι ξηρά δεν τα ένιωθα ενυδατωμένα, ούτε όμως και τελείως ξηρά. Σε κανονικές επιδερμίδες σίγουρα θα αρέσει, ή, λόγω ελαφριάς υφής, θα την ευχαριστηθούν κάποιες τους καλοκαιρινούς μήνες. Εμένα μου άρεσε μεν, αλλά όχι τόσο ώστε να την αγόραζα στο μέλλον.


    Δεν θα μπορούσα να μην δοκιμάσω μία κρέμα προσώπου. Είχα την τύχη να δοκιμάσω την 24η ενυδατική κρέμα με macadamia και άγριο τριαντάφυλλο. Ενδείκνυται για ξηρές επιδερμίδες, όμως εγώ πριν λίγο καιρό ένιωθα το πρόσωπο μου αφυδατωμένο κι επέλεξα να την χρησιμοποιήσω. Εγώ την χρησιμοποιούσα το βράδυ ως μάσκα με πιο παχιά στρώση, ενώ το πρωί άπλωνα μία μικρή ποσότητα σαν στραγάλι σε όλο το πρόσωπο. Στο δικό μου δέρμα που είναι μικτό έβγαζε έξτρα λιπαρότητα όταν έβαζα περισσότερο προϊόν απ' ότι χρειαζόμουν. Όταν έβαζα όμως μικρή ποσότητα, η επιδερμίδα μου ήταν πεντακάθαρη. Σίγουρα δεν κάνει για λιπαρές/ μικτές επιδερμίδες, όμως οι ξηρές θα την λατρέψετε.


     Θα συνεχίσω με το purifying scrub με πέρλες ginkgo και jojoba. Είναι εντατικό peeling καθαρισμού προσώπου για όλους τους τύπους δέρματος. Είναι σε μορφή gel με κόκκους που οι μισοί διαλύονται κι άλλοι μισοί δεν διαλύονται. Εμένα αυτό μου άρεσε. Η μυρωδιά του είναι φρέσκια και ξυπνάει τις αισθήσεις, όμως εγώ δεν ένιωθα να κάνει εντατικό καθαρισμό στο δέρμα μου. Ίσως οι κόκκοι ήταν λίγο αραιοί για τα δικά μου γούστα. Όμως πρόσεξα ότι πρόσφερε λάμψη στο δέρμα μου κι έκανε το πρόσωπο μου πιο φωτεινό. Τα αισθήματα μου είναι ανάμεικτα όπως καταλαβαίνετε. Όσες δεν θέλουν να χρησιμοποιούν παχύρρευστο scrub, νομίζω ότι είναι ιδανικό για τα γούστα σας.


      Ένα τελευταίο προϊόν full size που λάτρεψα και το έχω αγοράσει ήδη, είναι η εξισορροπητική μάσκα προσώπου με καλέντουλα, τζίντζερ και μάνγκο. Είναι κατάλληλη για κανονικά και λιπαρά δέρματα. Καταρχήν μυρίζει πολύ έντονα λουλούδια. Είναι μάσκα που απορροφάται από το δέρμα, δεν στεγνώνει. Μόλις αφαίρεσα την μάσκα είδα το πρόσωπο μου λευκό  και το δέρμα γύρω από τα μάτια μου μαύρο. Τρόμαξα, δεν το συζητώ, αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι καθάρισε το πρόσωπο μου από κοκκινίλες, δυσχρωμίες, κλπ. Πέταξε τα σπυράκια προς τα έξω,ενώ τα ενεργά τα ξέρανε. Το πρόσωπο μου έμεινε ενυδατωμένο και ματ, κρατώντας την λιπαρότητα μακριά και την επόμενη ημέρα. Είναι μία μάσκα που θα αγοράζω ξανά και ξανά.
       Το πρώτο δείγμα που θα σας μιλήσω, είναι το bodymilk σύσφιξης σώματος με cranberry και αργανέλαιο. Η μυρωδιά του ήταν ωραία όσο ήταν μες στη συσκευασία, αλλά όταν την άπλωνα στο σώμα μου και μετά, είχε μία αδιάφορη κι άσχετη μυρωδιά με πριν. Η υφή της παρόλο που ήταν κανονική προς λεπτόρρευστη, μόλις την άπλωνα στο σώμα μου γινόταν παχύρρευστη όπως η Nivea. Απλωνόταν με μεγάλη προσπάθεια, όμως μετά απορροφόταν σχετικά γρήγορα κι όχι πλήρως. Έμενε ένα ελαφρύ στρώμα κρέμας στο δέρμα. Τότε, η μυρωδιά επανερχόταν πολύ γλυκιά, σαν γλυκό φρούτων. Το δέρμα μένει φυσικά απαλό κι ενυδατωμένο, αλλά η μυρωδιά εξαφανίζεται μέσα σε μία ώρα.
      Ένα προϊόν που δεν έχω και πολλά να σας πω, είναι το σαμπουάν αναδόμησης για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω περισσότερο, μία χρήση μόνο έκανα και δεν είδα κάποια μεγάλη διαφορά. Ίσως, εάν το χρησιμοποιούσα τρεις με τέσσερις φορές να έβλεπα μεγαλύτερα αποτελέσματα.


      Ακόμη μία κρέμα ημέρας που δοκίμασα, σε δειγματάκι αυτή τη φορά, είναι η ενισχυμένη κρέμα ημέρας με cranberry και αργανέλαιο. Μυρίζει συμπαθητικά. Η υφή της είναι ελαφρώς πηχτή, όμως απλώνεται εύκολα στο δέρμα. Το ενυδατώνει, αφήνωντας ημιμάτ τελείωμα. Όμως η λιπαρότητα εμφανίζεται σε τέσσερις ώρες περίπου. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.
      Μία απογοήτευση είναι η 6σε1 BB cream. Το μόνο θετικό της είναι η φρουτένια μυρωδιά της. Κατά τα άλλα, δεν προσφέρει ομοιοχρωμία, δεν προσφέρει την ελάχιστη κάλυψη, σε καμία περίπτωση δεν έχει διάρκεια, κι εξαφανίζεται σε ελάχιστες ώρες. Δεν ξέρω εάν μετακινείτε ή απορροφάται ή εξασθενεί, όμως το πρόσωπο μου είχε μπαλώματα με χρώμα και χωρίς. Τέλος, μόλις ακουμπούσα το πρόσωπο μου με το χέρι μου, έμενε το χρώμα επάνω του. Δεν μιλάω να έχω φαγούρα και να ξυστώ, που ούτως ή άλλως θα βγάλει χρώμα. Απλά ακουμπούσα το πρόσωπο μου και το χρώμα μεταφερόταν. Σίγουρα όχι.
       Φυσικά έχω κι άλλη κρέμα προσώπου, την εξισορροπητική για λιπαρό δέρμα με καλέντουλα. Μυρίζει διακριτικά σαν μέλι, κι εγώ προσωπικά αγάπησα το άρωμα αυτό. Η κρέμα είναι σχετικά παχύρρευστη, που όταν την άπλωνα στο πρόσωπο ήθελε πολύ γρήγορα άπλωμα. Εάν καθυστερούσα, μετά δυσκολευόμουν να την απλώσω, γινόταν τελείως ματ, σαν να κολλούσε στο πρόσωπο και να μην μετακινιόταν. Βέβαια, όταν έπιανα το πρόσωπο μου το ένιωθα αρκετά ενυδατωμένο κι απαλό. Μου άρεσε πάρα πολύ!!
        Μία πρωτότυπη ενυδατική κρέμα είναι η ενυδατική κρέμα για λιπαρό κι ακνεϊκό δέρμα με μέντα. Υπόσχεται φροντίδα ενάντια στις φλεγμονές για δέρμα ματ και καθαρό. Πρωτότυπη την είπα λόγω μέντας. Πρώτη φορά είδα ως βασικό συστατικό την μέντα. Φυσικά μυρίζει πολύ έντονα, όμως παραδόξως μου άρεσε πολύ. Μόλις την άπλωνα στο πρόσωπο μου, δεν πρόσφερε τίποτα άλλο εκτός το άρωμα της και την ματ όψη όπου ήθελα. Η αλήθεια είναι ότι την χρησιμοποίησα συνολικά τρεις φορές, οπότε δεν μπορώ να σας πω ότι έκανε ή δεν έκανε δουλειά. Απλά, εγώ έβγαλα την μία από τις ημέρες χρήσεις της τρία με τέσσερα σπυράκια, αλλά δεν ξέρω εάν φταίει ότι δοκίμασα πολλές και διαφορετικές κρέμες μαζί ή ότι αυτή η κρέμα βγάζει στην επιφάνεια τα σπυράκια και μετά τα καταπολεμάει. Ειλικρινά δεν ξέρω, όμως θα ήθελα πολύ να την δοκιμάσω πιο εντατικά. Ίσως στο μέλλον.
       Επόμενη είναι η συσφικτική κρέμα ημέρας με άσπρο τσάι και έλαιο karanja. Υπόσχεται πλούσια φροντίδα αντιγήρανσης κι αισθητά πιο λείο δέρμα. Μυρίζει πολύ όμορφα, αφήνει την επιδερμίδα ματ, δεν εμφανίζει λιπαρότητα σύντομα, αλλά εκτός ότι είναι δείγμα, εγώ δεν έχω ρυτίδες, οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη.
       Για το τέλος έμεινε η 8σε1 αντιγηραντική χρωματισμένη κρέμα CC Cream. Πρόσφερε πολύ καλύτερη κάλυψη κι ομοιοχρωμία σε σύγκριση με την BB cream, είχε πολύ καλύτερη διάρκεια, αλλά εμφάνισα λιπαρότητα σε λιγότερο από 5 ώρες. Φυσικά εάν είχε κάποια δράση δεν το γνωρίζω, αλλά γενικά ήταν μία αδιάφορη προς συνηθισμένη cc cream.


      Η άποψη μου για τα προϊόντα έφτασε στο τέλος της. Ανυπομονώ να μάθω ποια προϊόντα έχετε δοκιμάσει εσείς, ποια σας άρεσαν και ποια σας απογοήτευσαν. Περιμένω τα σχόλια σας!! Καλή εβδομάδα σας εύχομαι!!

                                                              Φιλιά πολλά,
                                                                      Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers