Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

The Best of December

     Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία! Πως περάσατε τα Χριστούγεννα;; Ελπίζω όμορφα και ξέφρενα. Σήμερα είμαι εδώ για να δούμε μαζί τα αγαπημένα Δεκεμβρίου, όπου ξεχώρισα όλο τον μήνα!


     Το μισό μήνα χρησιμοποιούσα το Contour Kit Medium της Sleek, για κοψίματα και λάμψεις. Έχω μιλήσει πολλές φορές γι' αυτό το προϊόν. Προσφέρει έντονες γωνίες, αναμιγνύεται εύκολα, προσφέρει έντονες λάμψεις και γενικά διαρκούν όλη μέρα.
      Το Powder blush Self discovery από Avon το χρησιμοποίησα πολλές φορές τον μήνα αυτό, ειδικά όταν είχα κάνει έντονο μακιγιάζ στα μάτια, χρησιμοποιούσα το συγκεκριμένο ρουζ για έξτρα λάμψη και διακριτικό χρώμα.
      Πολλές φορές χρησιμοποίησα το 02 Blush Dusty Rose από Nyx. Κάποιες μέρες έβαζα μόνο μάσκαρα κι ένα κραγιόν, έντονο ή μη, και τότε η επιλογή του ρουζ ήταν το παραπάνω. Αγαπώ το συγκεκριμένο χρώμα, έχει καλή διάρκεια επάνω μου και η ένταση του είναι πολύ καλή.
      Αυτό το μήνα, το πρόσωπο μου είχε καθαρίσει τελείως από σπυράκια, όμως είχα 2-3 κοκκινίλες όπου ήθελα να καλύψω για να χρησιμοποιήσω μία ελαφριά βάση. Η επιλογή της κάλυψης μου δεν ήταν άλλη από το Camouflage 030 Rosy Beige από Catrice. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ.
      Τον υπόλοιπο μισό μήνα χρησιμοποιούσα για κοψίματα το Chocolate Soleil Matte bronzer medium από Too Faced. Προσφέρει γλυκό χρώμα στο πρόσωπο, κάνει ομοιόμορφα κοψίματα, σβήνεται πανεύκολα και γίνεται ένα με την επιδερμίδα. Το αγόρασα σε δείγμα μαζί με μία μάσκαρα στα sephora, ελπίζω να υπάρχει ακόμη.
       Τότε λοιπόν, μαζί με το bronzer από Too Faced, χρησιμοποιούσα το Beat the Blues Oyster Gold highlighter από MMM. Προσφέρει λάμψη, διακριτική, όχι τόσο έντονη όπως το Mary-Lou Manizer, αλλά χτίζεται.    
        Πριν όμως τοποθετήσω όλα αυτά, έπρεπε να βάλω μία βάση, ένα primer, όπου θα εισχωρούσε στους πόρους μου και θα τους έκανε όχι ανύπαρκτους, αλλά αρκετά μικρότερους. Για την συγκεκριμένη χρήση επέλεξα το the pore Fessional από Benefit. Το έχω σε δείγμα εδώ κι έναν χρόνο και δεν λέει να τελειώσει. Αφήνει το δέρμα βελούδινο, εισχωρεί στους πόρους, και διατηρεί το μακιγιάζ για περισσότερες ώρες σταθερό.


        Ως βάση χρησιμοποίησα τη CC cream 123 perfect 32 Clair Beige από Bourjois. Αγαπώ το συγκεκριμένο προϊόν. Δίνει την κάλυψη που χρειάζομαι, φαίνεται η επιδερμίδα μου πιο λαμπερή, κι αφήνει ένα φυσικό τελείωμα.
        Από την καθημερινότητα μου δεν έλειψε η Lash Sensational mascara από Maybelline. Προσφέρει όγκο και μήκος. Το πρώτο χέρι το περνάω με τις κοντές τριχούλες, ενώ το δεύτερο χέρι που θέλω να δώσω μήκος, το περνάω με τις μακριές τριχούλες. Θέλει αρκετό δούλεμα για να δώσει το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά εγώ την λατρεύω.
        Για το γέμισμα των φρυδιών χρησιμοποιούσα το gel eyebrow dark brown 042 από Sleek. Προσφέρει έντονο χρώμα και αρκετά έντονη σταθερότητα στα φρύδια. Το αγαπώ τόσο πολύ!! Μου έχει λύσει τα χέρια, ειδικά τις ώρες που βιάζομαι.
        Σχεδόν το μισό μήνα, η σκιά που χρησιμοποιούσα είναι η Twist eyshadow gold pink από Κορρέ. Στην κόγχη χρησιμοποιούσα άλλοτε μοβ χρώμα κι άλλοτε καφέ. Για τις σκιές του Κορρέ, έχω κάνει αναλυτικό review εδώ.
        Ένα ακόμη σετ σκιών που χρησιμοποίησα πολύ είναι η Smoke Balm από The Balm. Μπορείτε να δείτε πως φαίνονται εδώ. Λάτρεψα τα χρώματα, το τελικό αποτέλεσμα, τη διάρκεια τους.
        Τελευταίο προϊόν για τα μάτια είναι το gel eyeliner 01 black από Nyx. Είναι βελούδινο, είναι αρκετά έντονο, απλώνεται πανεύκολα στα μάτια, κι η διάρκεια του είναι υπέροχη. Το έχω τσεκάρει για 12 ώρες κι έμεινε στην θέση του.
        Τελευταίο προϊόν μακιγιάζ είναι το cream lip stain 13 από Sephora. Υπέροχο χρώμα. Εμένα να σας πω την αλήθεια μου άρεσε πάρα πολύ. Δεν ξέρανε καθόλου τα χείλη μου. Έμεινε σταθερό για 6-7 ώρες, δεν άφηνε σημάδια στο ποτήρι. Γενικά το λάτρεψα.


        Πριν αφήσω τα καλλυντικά, να σας πω ότι το αγαπημένο μου εργαλείο για τον Δεκέμβριο είναι το sponge από Real Technique. Δίνει ομοιόμορφο αποτέλεσμα στο πρόσωπο, πολύ φυσικό. Όμως ρουφάει πολύ προϊόν κι είναι ένα μείον του.
        Επειδή όμως δεν μπορούσα να το καθαρίσω καλά και παιδευόμουν, δοκίμασα να το καθαρίσω με το σαμπουάν Terpsichore από Fresh Line. Δεν ξέρω εάν φαίνεται στην φωτογραφία, αλλά καθαρίζει το σγουγγαράκι σχεδόν τέλεια.


        Για την ενυδάτωση του προσώπου μου χρησιμοποίησα την ενυδατική από Sostar. Είναι με γάλα γαϊδούρας, μυρίζει διακριτικά, είναι σχετικά παχύρρευστη, κι ενυδατώνει πολύ καλά την επιδερμίδα. Δυστυχώς τις τελευταίες ημέρες παρατήρησα ότι εμφάνισα σπυράκια πάνω στο κόκαλο της κάτω γνάθου, όχι πολλά, αλλά ελπίζω να μην φταίει η κρέμα, αλλά η αύξηση των ορμονών της περιόδου. Θα σας πω νεότερα σε νέο Post.
        Για την ενυδάτωση των ματιών μου, χρησιμοποίησα τη re-nutriv από Estee Lauder. Είναι η τέλεια κρέμα ματιών. Ενυδατώνει την επιδερμίδα 100%, την αφήνει απαλή κι ελαστική όπως όταν ήμασταν στην εφηβεία. Νιώθω την περιοχή ξεκούραστη, χωρίς πρηξίματα ή μαύρους κύκλους από τα ξενύχτια των ημερών.
        Στα χείλη μου χρησιμοποίησα το lip balm 03 από Chapter. Ενυδατώνει τα χείλη πολύ καλά, τα προστατεύει από πετσάκια, τα αφήνει μαλακά κι έτοιμα να υποδεχτούν ακόμη και το πιο ξερό κραγιόν.


       
        Για τον καθαρισμό του προσώπου μου, χρησιμοποίησα τον αφρό καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια από Apivita. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ.
        Χρησιμοποίησα το αφρόλουτρο Vanilla Toffee από I love. Μυρίζει θεϊκά, κάνει πλούσιο αφρό, το άρωμα του μένει για αρκετή ώρα στο μπάνιο, στο σώμα δυστυχώς φεύγει αμέσως, αλλά προσφέρει πολύ καλή καθαριότητα στο σώμα.


        Αυτό τον μήνα χρησιμοποίησα ένα νέο αποσμητικό από Garnier mineral. Είναι το invisi calm 48h. Σε καμία περίπτωση δεν κρατάει 14 ώρες, όμως για ένα 12ωρο, όπου δεν υπάρχει έντονη κίνηση είναι πολύ καλό. Σε περίπτωση άθλησης, πρέπει να ανανεωθεί πριν την έναρξη, και φυσικά μετά το τέλος να κάνετε μπάνιο. Δεν το προτείνω σε κοπέλες με έντονη δράση, πόσο μάλλον για την καλοκαιρινή περίοδο.
        Το άρωμα που ξεχώρισα είναι το Euphoria τύπου από Dust and Cream. Μυρίζει πανομοιότυπα με το αυθεντικό. Διαρκεί πολλές ώρες, έχει την ένταση του αυθεντικού αρώματος, και αφήνει ένα διακριτικό σύννεφο σε όποιον με πλησιάζει.


         Τέλος, θα περάσω σε δύο προϊόντα μαλλιών. Κλασσικά, είναι το Sunsilk για εντυπωσιακές μπούκλες. Κάνει τα μαλλιά μου ομοιόμορφα, αρκεί η ποσότητα που χρησιμοποιώ να είναι μικρή, γιατί αλλιώς θα τα βαρύνει. Κάποια σαμπουάν που δίνουν όγκο, δεν εξαφανίζεται μετά την χρήση αυτού του προϊόντος. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με ότι προσφέρει.
          Ένα διφασικό σπρέι θεραπείας από Avon με 5 διαφορετικά έλαια. Μυρίζει υπέροχα. Το ψεκάζω όσο τα μαλλιά μου είναι νωπά, πριν χτενιστώ. Δεν ξεμπερδεύει τα μαλλιά μου, τα κάνει όμως πιο απαλά, με αποτέλεσμα να μην πονάω τόσο. Τα μαλλιά μου έχουν αποκτήσει όγκο, έχουν γίνει απαλά και φαίνονται πιο υγιή. Μακάρι να προσφέρει βαθιά θρέψη στα μαλλιά μου και να διώξει την ξηρότητα.


           Τα αγαπημένα του 2015 έφτασαν στο τέλος τους. Τα επόμενα αγαπημένα θα είναι το 2016. Σε λίγες ημέρες ο Δεκέμβριος θα δώσει την θέση του στον Ιανουάριο και το 2015 στο 2016. Να θυμάστε, αφήνουμε πίσω τα άσχημα και προχωράμε προσπαθώντας μόνο για ευχάριστα.

           Εδώ, θέλω να σας ευχαριστήσω άλλη μια φορά που με παρακολουθείτε, που βλέπετε τις αναρτήσεις μου, που με στηρίζετε! Δεν ξέρετε πόσο σημαντικό είναι για κάποιον άνθρωπο αυτό το αίσθημα. Να ξέρετε ότι η νέα χρονιά θα έρθει με νέο διαγωνισμό, αποκλειστικά με προϊόντα μακιγιάζ για να γιορτάσουμε τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας του blog. Μέχρι τότε εύχομαι αυτές τις ημέρες να περνάτε όμορφα, να διασκεδάζετε και να ξεκουράζεστε.

                                              Φιλιά πολλά,
                                                      Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers