Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

FARMONA || Body Care

     Λίγο πριν την πρωτοχρονιά, ο Άγιος Βασίλης μου έφερε ένα δωράκι από την εταιρία Farmona, με μερικά προϊόντα περιποίησης σώματος. Μου έστειλαν προϊόντα από διαφορετικές σειρές, με δύο full size προϊόντα και 5 δείγματα. Θα βρείτε τα προϊόντα στο site τους και στο site του beautytestbox.


     Σήμερα θα σας μιλήσω για τα μισά προϊόντα που δοκίμασα, ενώ θα αφήσω για άλλο post τα δύο προϊόντα αδυνατίσματος. Μου έστειλαν λοιπόν ένα αφρόλουτρο, το Let's celebrate Cosmo με άρωμα cranberry και λεμόνι. Μυρίζει εκπληκτικά! Είναι από τα πιο έντονα αρώματα σε αφρόλουτρο που έχω χρησιμοποιήσει. Φυσικά το άρωμα δεν μένει στην επιδερμίδα, δυστυχώς.

    Το συγκεκριμένο αφρόλουτρο είναι ιδιαίτερο, γιατί είναι δύο φάσεων και πριν την χρήση πρέπει να το ανακινήσουμε καλά. Η μορφή του είναι σαν νερό, οπότε πρέπει να χρησιμοποιηθεί με σφουγγάρι, όχι με τύπου λούφα. Κάνει αρκετά καλό αφρό, καθαρίζει την επιδερμίδα πολύ καλά, όμως δεν προσφέρει κάποια ενυδάτωση ή απαλότητα στο σώμα. Το πρόβλημα μου όμως είναι ότι δεν μπορούσα να ξυρίσω τα πόδια μου με αυτό το αφρόλουτρο, γιατί κοβόμουν. Γενικά δεν έχω πρόβλημα με το ξύρισμα, σχεδόν ποτέ δεν είχα κοπεί, αλλά με αυτό το αφρόλουτρο έχουν γεμίσει τα πόδια μου πληγές. Γενικά μου άρεσε πάρα πολύ το άρωμα του, όμως δεν το βρήκα τόσο εύχρηστο όσο εγώ θα ήθελα.


    Από την ίδια σειρά μου έστειλαν δύο δείγματα body butter. Σίγουρα δεν μπορώ να έχω μία ολοκληρωμένη άποψη, όμως θα σας πω την πρώτη μου εντύπωση. Το ένα είναι το Mojito με άρωμα μέντα και lime, και το άλλο είναι το Sunrise με άρωμα grenadine και πορτοκάλι. Καταρχήν δεν έχουν αλκοόλ, super θετικό. Το body butter mojito μόλις το μύρισα μύριζε σαν μέντα, όχι έντονα όμως, ενώ όσο το άπλωνα στο σώμα και το απορροφούσε, μου θύμιζε πολύ το lime. Το sunrise μύριζε πολύ γλυκά στην αρχή, το grenadine δεν ξέρω τι φρούτο είναι, όμως μυρίζει υπέροχα, κι όσο το άπλωνα στο σώμα μου μου θύμιζε το άρωμα του πορτοκαλιού αλλά όχι με ξινό τελείωμα. Τα συγκεκριμένα body butter θέλουν περισσότερο χρόνο να απορροφηθούν, αφήνει μία αίσθηση φιλμ στο δέρμα, αλλά πολύ διακριτική. Το δέρμα μένει απαλό και ενυδατωμένο, το άρωμα μένει περίπου μία ωρίτσα στην επιδερμίδα, αλλά το άρωμα μένει ελαφρώς στα ρούχα.


    Τέλος, μου έστειλαν δύο δείγματα body butter από την σειρά tutti frutti. Το ένα έχει άρωμα blackberry και rasberry, ενώ το άλλο έχει papaya και tamarillo. Παρόλο που γενικά λατρεύω το άρωμα των berries, στην προκειμένη περίπτωση το άρωμα ήταν διακριτικό και εξασθένησε γρήγορα. Σε αντίθεση με την papaya που γενικά δεν συμπαθώ το άρωμα της, σε αυτό το body butter όμως λάτρεψα την δροσερή αίσθηση που άφηνε. Η ενυδάτωση ήταν πολύ καλή, το άρωμα όμως δεν είχε διάρκεια περισσότερο από μισή ώρα. Το δέρμα απορροφούσε αμέσως το body butter, το άφηνε απαλό και ενυδατωμένο. Εάν αλλάξουν λίγο την φόρμουλα και το άρωμα να διαρκεί περισσότερο στο σώμα, σίγουρα θα τα αναζητήσω στο μέλλον. Με την δράση που έχουν τώρα, δεν θα έδινα τόσα χρήματα για να τα αγοράσω σε μεγάλο μέγεθος.

     Αυτά είχα να σας πω για τα προϊόντα Farmona. Πείτε μου εάν εσείς γνωρίζατε αυτή την εταιρία κι αν έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της. Σας ευχαριστώ που με ακολουθείτε και με στηρίζετε! Σας φιλώ!!!

                                                                  Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers