Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Sunscreen || Anthelios XL - La Roche Posay

     Εμείς οι Έλληνες έχουμε την ευλογία να ζούμε σε έναν τόπο που ο ήλιος υπάρχει στη ζωή μας καθημερινά, μόνο το χειμώνα κάποιες φορές τον χάνουμε, αλλά για λίγο.


     Όσο όμως υπέροχος κι αν είναι ο ήλιος, οι ακτίνες του είναι επικίνδυνες για την επιδερμίδα μας. Η καλύτερη προστασία που μπορούμε να προσφέρουμε στο δέρμα μας είναι μία καλή αντηλιακή κρέμα. Κανονικά βέβαια, πρέπει να φοράμε αντηλιακό χειμώνα καλοκαίρι, αλλά δυστυχώς δεν κατατάσσομαι στους ανθρώπους που δεν παραμελούν την αντηλιακή προστασία όλο τον χρόνο. Επειδή όμως ξεκίνησα εδώ κι αρκετό καιρό να χρησιμοποιώ το αντηλιακό μου, μιας και ο ήλιος έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, σκέφτηκα να σας μιλήσω γι' αυτό.

    Όπως είδατε από τον τίτλο, θα σας μιλήσω για το Anthelios XL από La Roche Posay με δείκτη προστασίας 50+. Πριν σας πω την γνώμη μου, θα σας πω τι γράφει η συσκευασία ότι υπόσχεται. "Αντηλιακή κρέμα προσώπου με υφή dry-touch. Με ιαματικό νερό της La roche Posay. Πολύ υψηλή προστασία. UVB spf 50+ και UVA PPD 3I. Μη λιπαρή υφή για ματ αποτέλεσμα. Πολύ ανθεκτικό στο νερό. Φωτοσταθερό. Χωρίς άρωμα. Χωρίς parabens. Διπλή δράση ενάντια στην γυαλάδα, άμεση απορρόφηση και απόλυτο στεγνό αποτέλεσμα. Δεν αφήνει λευκά σημάδια."


    Εγώ το δοκίμασα πέρυσι σε δείγμα, τέλη Αυγούστου πρέπει να ήταν, γιατί το αγόρασα σε full size, αλλά δεν πρόλαβα να σας κάνω review. Μπορώ να σας πω όμως, ότι ακόμη θυμάμαι τον ενθουσιασμό μου, που ενώ έλιωνα από την ζέστη το αντηλιακό έκατσε στο δέρμα μου ματ. Βασικά, όχι ακριβώς ματ, η αίσθηση του είναι όπως στεγνώνει μία μάσκα, αλλά δεν τραβάει καθόλου το πρόσωπο. Ακριβώς αυτό. Εννοείται ότι έτρεξα και την αγόρασα, είναι ακριβή μπορώ να πω, αλλά σε online φαρμακείο κοστίζει περίπου 15€.  Φυσικά αγόρασα και φέτος μία συσκευασία για να μην ξεμείνω.

    Καταρχήν, έχει υψηλό δείκτη προστασίας, προσφέρει ενυδάτωση ταυτόχρονα με την αντηλιακή προστασία. Δεν έχει λιπαρή υφή, το τελείωμα της όπως σας είπα είναι έντονο ματ και σε καμία περίπτωση δεν προσφέρει γυαλάδα στο πρόσωπο. Δεν το έχω δοκιμάσει στη θάλασσα και δεν ξέρω εάν είναι ανθεκτικό στις βουτιές, αλλά στον ιδρώτα είναι. Επίσης στεγνώνει αμέσως κι απευθείας μπορώ να βαφτώ. Όμως, ενώ υπόσχεται ότι δεν αφήνει λευκά σημάδια, εγώ βρίσκω ότι αφήνει. Σε μία στεγνή επιδερμίδα δεν φαίνεται καθόλου το λευκό χρώμα της αντηλιακής κρέμας εφόσον την απλώσω καλά. Όμως μόλις ιδρώσω, θα φανεί αμέσως λευκή κρέμα στα σημεία εκείνα.


    Γενικά, έχω ενθουσιαστεί με την συγκεκριμένη αντηλιακή. Θεωρώ ότι είναι πολύ καλύτερη κι από αυτή της Frezyderm που έκανε πάταγο πέρυσι και συνεχίζει να κάνει. Είναι προσωπική μου γνώμη φυσικά, αλλά σε σύγκριση τα δύο αυτά αντηλιακά, θεωρώ ανώτερο κατά πολύ αυτό από La Roche Posay. Εάν ο δρόμος σας σας πάει σε κάποιο φαρμακείο, μη διστάσετε να ζητήσετε δείγμα αυτής της αντηλιακής να την δοκιμάσετε. Νομίζω θα ενθουσιαστείτε.

     Θέλω να μάθω ποιο αντηλιακό επιλέξατε να σας συντροφεύει αυτή την περίοδο. Επίσης, θέλω να μου πείτε εάν έχετε δοκιμάσει το συγκεκριμένο αντηλιακό που λατρεύω, ή εάν θα επιλέγατε να το δοκιμάζατε. Περιμένω τα σχόλια σας!! Σας φιλώ!!

                                                           Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers