Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Sweet cream Matte liquid lipsticks - Jordana

        Τον τελευταίο χρόνο, παντού γύρω μας ακούμε για εταιρίες που δημιουργούν ματ κραγιόν σε υγρή μορφή, όπου υπόσχονται διάρκεια, βουτυρένια υφή, και άλλα πολλά. Άλλες εταιρίες πραγματοποιούν τις υποσχέσεις τους, άλλες πάλι όχι.


       Σήμερα είμαι εδώ για να σας μιλήσω για δύο υγρά κραγιόν της εταιρίας Jordana. Τα απέκτησα πρόσφατα από το bebeauty, όπου μου τα έστειλαν να τα δοκιμάσω και να σας πω την γνώμη μου. Οι αποχρώσεις που έχω στην κατοχή μου είναι το 01 Creme Brulee και το 02 Strawberry Cheesecake.


      Από την ημέρα που τα παρέλαβα τα φοράω συνεχώς μες στο σπίτι για να τα δοκιμάσω. Οι αποχρώσεις είναι υπέροχες, η συσκευασία τους είναι βολική για την τσάντα, η τιμή τους είναι αρκετά ικανοποιητική, 4.70€, και γενικά, σε πρώτη όψη είναι αρκετά καλά.

      Όσο τα δοκίμασα έχω βρει πολλά αρνητικά και λίγα θετικά. Θα σας πω τα θετικά πρώτα. Μόλις άνοιξα τις συσκευασίες, με πλημμύρισε μια έντονη γλυκιά μυρωδιά. Γενικά πολλά προϊόντα μυρίζουν όμορφα, αλλά όχι τόσο έντονα. Εάν σας ενοχλούν οι έντονες μυρωδιές τότε θα σας απογοητεύσει. Εμένα όμως μου άρεσε. Μόλις απλώσω το κραγιόν και στεγνώσει, θα μείνει στα χείλη πολλές πολλές ώρες. Εάν την ώρα του φαγητού προσέξετε λίγο, τότε το κραγιόν θα μείνει στην θέση του ανέπαφο. Επίσης, δεν έχουν κολλώδη υφή και δεν ξεραίνουν τα χείλη.


     Τα αρνητικά που βρήκα εγώ για αυτά τα κραγιόν είναι πολύ σημαντικά πιστεύω. Καταρχήν, αφού τα απλώσω στα χείλη, χρειάζεται λίγη ωρίτσα να στεγνώσουν. Όσο είναι ακόμη νωπό το χρώμα μεταφέρετε σε ποτήρια, χαρτοπετσέτες, κλπ. Το ματ που αφήνει είναι σαν χαρτί, ψεύτικο. Ενώ όμως έχω τοποθετήσει το κραγιόν τόσο όμορφα, όσο στεγνώνει μαζεύει αφήνοντας τις γραμμές των χειλιών κενές και έντονες. Αφυδατώνουν τα χείλη και τα κάνουν να φαίνονται σαν ξερά, ενώ δεν υπάρχει σε εμένα αυτή η αίσθηση. Τις τελευταίες ημέρες βάζω lipliner  στο χρώμα του κραγιόν πριν το liquid lipstick, για να δω μήπως έτσι δεν φαίνεται έντονο το κενό στις γραμμές των χειλιών μου, αλλά και πάλι το ίδιο συμβαίνει, ίσως σε πιο ήπιο τόνο. Επίσης, παρατήρησα ότι όσο περνούν οι μέρες που τα χρησιμοποιώ, τόσο περισσότερο προϊόν βγάζει το απλικατέρ τους σε κάθε χρήση. Δεν ξέρω εάν έτυχε, αλλά τόσο προϊόν είναι άχρηστο όσο σαρκώδη χείλη κι αν έχει κάποια. Κρίμα, ειλικρινά! ( Στις παρακάτω φωτογραφίες, στις πρώτες δύο φοράω lipliner κάτω από το κραγιόν, ενώ στην τελευταία όχι).


     Αυτά είχα να σας πω εγώ. Τα θετικά δυστυχώς είναι λιγότερα από τα αρνητικά. Για εμένα δεν αξίζουν καθόλου όσο οικονομικά κι αν είναι. Δεν ξέρω πως να τα χρησιμοποιήσω για να μην φαίνεται άσχημο το τελικό αποτέλεσμα. Έχετε καμιά ιδέα;;;; Περιμένω τα σχόλια σας!!
   
                                                Φιλιά πολλά,
                                                             Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers