Κυριακή 22 Μαΐου 2016

My top 5 nail polishes for spring/summer | collab with beauty-corns

      Επέστρεψα με ακόμη μία συνεργασία, αυτή τη φορά με την Ελένη από το blog beauty-corns και θα σας δείξουμε τα 5 αγαπημένα μας βερνίκια για άνοιξη και καλοκαίρι. Δείτε εδώ το post της Ελένης.


     Δεν θα σας μιλήσω για τα δικά μου αγαπημένα βερνίκια, αλλά για τις αγαπημένες μου αποχρώσεις. Το αγαπημένο μου διακριτικό χρώμα των τελευταίων ετών είναι το 22 από Golden Rose. Δείχνει τα νύχια περιποιημένα, έχει καλή διάρκεια σε εμένα που δεν κρατάει χρώμα στα νύχια μου, κι έχει έντονη απόδοση από το πρώτο πέρασμα. Το επόμενο χρώμα που δεν λείπει ποτέ από την συλλογή μου είναι το φούξια, συγκεκριμένα έχω το viva pink από Avon. Έχει υπέροχο χρώμα, έντονη απόδοση, πολύ καλή διάρκεια. Στη συνέχεια, το χρώμα που φοράω τα τελευταία χρόνια ανελλιπώς είναι το coral reef από Avon. Γενικά, μου αρέσουν οι ροδακινί, πορτοκαλί αποχρώσεις. Θα συνεχίσω με ένα πιο ιδιαίτερο χρώμα που πορτοκαλίζει και ροζίζει ελαφρώς. Μιλάω για το 336 από MD. Έχει πιο παχύρρευστη σύσταση σε σύγκριση με τα άλλα, με αποτέλεσμα ναι μεν να έχει έντονη απόδοση με το πρώτο και μοναδικό πέρασμα, αλλά να αργεί λίγο να στεγνώσει. Παρόλ'αυτά μου αρέσει το χρώμα του και το φοράω συχνά! Για το τέλος άφησα μία λατρεμένη εταιρία, την Barry M., όπου αγαπώ και χρησιμοποιώ όλα της τα βερνίκια, αλλά επειδή δεν ήθελα να δείξω ροζ ή μοβ βερνίκι, επέλεξα το πράσινο 304 mint green. Θα δείτε εδώ αναλυτικό review και εδώ φωτογραφία πως γράφει.


     Αυτά είναι τα βερνίκια που χρησιμοποιώ περισσότερο αυτή την περίοδο. Εσείς ποιες αποχρώσεις χρησιμοποιείτε;;;; Καλή εβδομάδα σας εύχομαι!!!! Φιλιά πολλά!

                                                         Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers