Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Glowbox Review || The beauty essential by Fresh Line

     Θυμάστε που τον Μάιο το Glowbox έβγαλε ένα κουτί με προϊόντα από Fresh Line;;; Σήμερα είμαι εδώ για να σας πω την γνώμη μου για τα προϊόντα, πως έδρασαν σε εμένα, εάν μου άρεσαν κι αν τα αγόραζα ξανά. Εάν θέλετε να δείτε ξανά το unboxing του κουτιού, πατήστε εδώ.


     Δύο προϊόντα σώματος σε αρκετά μεγάλη ποσότητα είναι το αφρόλουτρο και η κρέμα σώματος σε άρωμα φιστίκι και αμύγδαλο, της σειράς Nutty creme Brulee. Μυρίζουν εκπληκτικά, αλλά αρκετά έντονα για καλοκαίρι. Θα τα προτιμούσα την χειμερινή περίοδο που αναζητάμε πιο ζεστά αρώματα. Η μυρωδιά τους μου θυμίζει την μυρωδιά ζαχαροπλαστείου με καραμελωμένα γλυκά, αμυγδαλωτά και τσουρέκι. Είναι αρκετά λεπτόρρευστα και τα δύο. Χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα από το αφρόλουτρο για να κάνει πλούσια σαπουνάδα και να προσφέρει ενυδάτωση στο σώμα μου. Κι ελάχιστη ποσότητα από το γάλα σώματος για να ενυδατώσει μεγάλη επιφάνεια σώματος. Απορροφάται γρήγορα, δεν κολλάει και το άρωμα διατηρείται για αρκετές ώρες στο σώμα, ενώ στα ρούχα μένει μέχρι το επόμενο πλύσιμο. Υπέροχα και τα δύο αλλά πανάκριβα!!!!


    Στην συνέχεια, μέσα στο κουτί υπήρχαν δύο προϊόντα μαλλιών, ένα σαμπουάν με ουδέτερο Ph για εξισορρόπηση του τριχωτού από την σειρά Cleo. Το σαμπουάν μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ. Έκανε αρκετά καλό αφρό για φυσικό προϊόν, καθάρισε πολύ καλά τα μαλλιά, κι όταν στέγνωσαν τα είδα αρκετά μαλακά.
    Ενώ το δεύτερο προϊόν είναι το επανορθωτικό και ενυδατικό serum για κατεστραμμένα μαλλιά από την σειρά Erato. Το serum, υποτίθεται ότι το χρησιμοποιούμε πριν το χτένισμα και βοηθάει στο να ξεμπλεχτούν τα μαλλιά μας. Εγώ όμως το χρησιμοποιώ αφού έχω χτενιστεί. Βλέπω τις άκρες των μαλλιών μου αρκετά ενυδατωμένες, όμως όταν τις πιάνω δεν είναι τόσο μαλακές όπως με άλλα προϊόντα. Το μειονέκτημα για αυτό το προϊόν είναι ότι μου τελείωσε αρκετά γρήγορα. Το χρησιμοποιώ λιγότερο από ένα μήνα, 2 φορές την εβδομάδα που θα λουστώ, κι έχει κατέβει αρκετά από την μέση. Ο δοσομετρητής εμένα δεν με βόλεψε, θα προτιμούσα να είχε αντλία. Εμένα δεν με έφτανε το υγρό που είχε ο δοσομετρητής και έπαιρνα και δεύτερη φορά. Λόγω πολλών και μακριών μαλλιών ήθελα πολύ ποσότητα, ίσως να μην φταίει τόσο το προϊόν τελικά. Δεν ξέρω....


    Τέλος, έμειναν δύο προϊόντα προσώπου. Το ένα είναι το corrective serum της σειρά Hera phenomenon. Υποτίθεται ότι προσφέρει την χαμένη υγρασία του προσώπου, και διορθώνει τις ατέλειες και τις λεπτές γραμμές. Εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο, μιας και λεπτές γραμμές έχω γύρω από τα μάτια μόνο. Ατέλειες δεν είδα να εξομαλύνει, πχ τις πανάδες μου. Προσφέρει ενυδάτωση, εγώ όποτε τον χρησιμοποιώ κάνω 24 ώρες να ξαναβάλω κρέμα στο πρόσωπο μου. Απορροφάται γρήγορα, όπως όλα τα serum, όμως δεν αφήνει την επιδερμίδα σαν να κολλάει όπως άλλα προϊόντα. Μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω, αλλά λόγω τιμής δεν νομίζω να το αγοράσω.
    Το τελευταίο προϊόν που δοκίμασα, είναι το lip balm καρύδα με spf15. Μυρίζει υπέροχα. Είναι ενυδατικό, δεν βαραίνει τα χείλη, έχει spf και τα προστατεύει από τις ακτίνες του ήλιου. Αφήνει ελαφριά γυαλάδα στα χείλη, εάν τα ταμπονάρετε, θα μπορέσετε να φορέσετε κάποιο κραγιόν. Μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω!!!


     Το κουτί περιείχε ακόμη ένα προϊόν, ένα σαπούνι σε μπάρα, όμως δεν το χρησιμοποίησα. Το στόλισα στο μπάνιο μου. Πείτε μου εάν εσείς αγοράσατε το συγκεκριμένο κουτί, πως σας φάνηκαν τα προϊόντα κι αν θα αγοράζατε κάποιο ξανά.

                                                                Φιλιά πολλά,
                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers