Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Review| Cheater mascara - The Balm VS Studio Perfect mascara - Radiant

     Γεια σας!!!! Τι κάνετε;;;;; Εγώ σκέφτηκα να επιστρέψω με μία ανάρτηση σύγκρισης δύο μάσκαρα από επώνυμες εταιρίες, η μία είναι η Cheater από The Balm και η άλλη η Studio Perfect από radiant. Τις χρησιμοποιώ περισσότερο από ένα μήνα κι έχω μία ολοκληρωμένη άποψη.


    Θα ξεκινήσω με την Cheater mascara όπου υπόσχεται ότι προσφέρει δραματικό αποτέλεσμα, πυκνότητα, όγκο, έντονο σκούρο χρώμα. Το βουρτσάκι είναι χοντρό, κωνικό, τρίχινο, με πυκνές τρίχες, κλασσικό θα το έλεγα. Όσα υπόσχεται λοιπόν τα πραγματοποιεί. Δίνει καμπύλη, μήκος και όγκο με το πρώτο πέρασμα, καθώς και ένταση χρώματος με το δεύτερο. Ένα ακόμη θετικό της είναι ότι παρόλο που είναι μεγάλο το βουρτσάκι, δεν λερώνομαι κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης της.


    Το πρόβλημα μου όμως είναι ότι για να βγει το αποτέλεσμα που βλέπετε στις παρακάτω φωτογραφίες, πρέπει να "χτενίσω" πολύ καλά τις βλεφαρίδες από τη ρίζα, γιατί αλλιώς κολλάνε μεταξύ τους. Επίσης, έχει μέτρια διάρκεια, μετά από 6 ώρες βλέπω υπολλείματα κάτω από τα μάτια. Κάποιες φορές μάλιστα, δεν έβαφα τις κάτω βλεφαρίδες και παρόλ' αυτά έβλεπα κομματάκια. Τέλος, δεν αφαιρείτε 100% με γαλάκτωμα ή νεράκι micellar, πρέπει να ξεβγάλετε την περιοχή των ματιών σας και με σαπούνι. Εγώ έκανα το ντεμακιγιάζ μου με το νεράκι της Garnier κι ενώ δεν είδα καθόλου υπολλείματα στους δίσκους, το πρωί ξύπνησα και η περιοχή κάτω από τα μάτια μου ήταν μαύρη.


     Κατά τη δική μου άποψη δεν αξίζει να αγοράσει κάποιος μία μάσκαρα των 20€ περίπου και να μην είναι τέλεια. Εγώ στην αρχή εντυπωσιάστηκα με το αποτέλεσμα της, αλλά δυστυχώς απογοητεύτηκα με τα ελαττώματα της. Σίγουρα δεν θα την αγοράσω ξανά.

     Επόμενη είναι η studio perfect της radiant και ο λόγος που την αγόρασα είναι επειδή την είχα σε μοβ απόχρωση και είχα μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη, δες εδώ. Υπόσχεται φυσικό όγκο με ένα πέρασμα. Έχει πλαστικό βουρτσάκι, λεπτό, όπου από τη μία πλευρά τα τριχάκια του είναι ίσιου μήκους, σαν τσατσάρα, ενώ από την άλλη είναι διαγώνια για να πιάνει από τις πιο μικρές βλεφαρίδες. Δεν έχω λόγια για την συγκεκριμένη μάσκαρα. Δίνει απίστευτο όγκο, απίστευτο μήκος, απίστευτη ένταση χρώματος, καμπύλη, ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες, δίνει εφέ ψεύτικων βλεφαρίδων και κρατάει αναλύωτο το αποτέλεσμα για ώρες. Δεν δυσκολεύομαι καθόλου με το ντεμακιγιάζ, καθαρίζεται πολύ εύκολα και 100%. Είχα πολύ καιρό να μείνω τόσο ευχαριστημένη από μάσκαρα.


     Μέχρι σήμερα θα έλεγα ότι δεν έχει κάποιο αρνητικό, αλλά δυστυχώς σήμερα είδα υπολλείματα κάτω από τα μάτια, ίσως επειδή αρχίζει να ξεραίνεται, αλλά συγκριτικά με την προηγούμενη αυτή αφήνει πολύ λιγότερο χρώμα. Σίγουρα θα την χρησιμοποιήσω μέχρι τέλους, κι ακόμη πιο σίγουρα θα την αγοράσω ξανά στο μέλλον.


    Νομίζω ότι η διαφορά μεταξύ των δύο μάσκαρα είναι ορατή, σίγουρα η studio perfect είναι πολύ καλύτερη. Πείτε μου εάν έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές, ή άλλες των συγκεκριμένων εταιριών που σας άρεσαν περισσότερο. Ανυπομονώ να δω τα σχόλια σας.

                                                                     Σας φιλώ,
                                                                         Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers