Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Favorites| January 2018

     Καλό μήνα!! Τι κάνετε;;; Σήμερα είμαι εδώ για να σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο τον Ιανουάριο, τα αγάπησα και τα ξεχώρισα. Είναι αρκετούτσικα, οπότε ας ξεκινήσουμε.


    Θα ξεκινήσω με τα προϊόντα προσώπου. Το foundation που χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά είναι το wild rose από Κορρέ. Δεν το έχω στην φωτογραφία διότι μου τελείωσε και δυστυχώς το πέταξα. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.
    Για να ζεστάνω το πρόσωπο μου και να δώσω χρώμα ηλιοκαμένης όψης, χρησιμοποίησα το bronzing powder No 2 από Seventeen. Είναι ένα πολύ ωραίο προϊόν, με αρκετή ένταση, ωραίο χρώμα, και σωστή απόχρωση. Δείχνει φυσικό χρώμα στο πρόσωπο και λαμπερό.
    Ξεχώρισα την πούδρα all about matt από essence. Είναι πολύ ελαφριά, δεν βαραίνει το μακιγιάζ, κρατάει τη λιπαρότητα μακριά για αρκετές ώρες. Άργησα να την δοκιμάσω, αλλά με εξέπληξε.
    Τον τελευταίο μήνα χρησιμοποιώ για βάση το porefection από Catrice. Δεν θεωρώ ότι εισχωρεί στους πόρους και τους εξαφανίζει, κανένα προϊόν δεν έχω βρει που να το κάνει. Κρατάει την λιπαρότητα μακριά για αρκετές ωρίτσες, όμως ο λόγος που το ξεχώρισα είναι η υφή του. Νιώθω το πρόσωπο μου τόσο απαλό κάθε φορά που το χρησιμοποιώ, σαν να είναι ενυδατωμένο, λείο, αψεγάδιαστο και μικρού παιδιού. Πραγματικά δεν μπορώ να σας το εξηγήσω.
    Θα συνεχίσω με το νέο μου απόκτημα αυτού του μήνα και τρελά αγαπημένο. Είναι το precious petals highlighter από Wet & Wild. Δίνει πολύ φυσικό τελείωμα, διακριτικό για πρωινό και καθημερινό μακιγιάζ, είναι στον τόνο της επιδερμίδας μου κι απλά το λάτρεψα. Μόνο αυτό χρησιμοποιώ.
    Δεν θα μπορούσα να παραλείψω τα concealers που χρησιμοποίησα. Πριν το foundation χρησιμοποιούσα την πράσινη απόχρωση στις κοκκινίλες του προσώπου μου, και τη ροδακινί απόχρωση κάτω από τα μάτια για να αποχρωματίσω τις φλέβες, αλλά και στις πανάδες. Τα συγκεκριμένα είναι από Inglot. Δεν θα σας πω πολλά τώρα, γιατί θα σας κάνω αναλυτικό review τις επόμενες ημέρες. Το άλλο concealer είναι το instant anti age από maybelline. Δίνει φως, απλώνεται πανεύκολα, μένει στη θέση του όλη μέρα, δεν σπάει, δεν μπαίνει στις λεπτές γραμμές, δεν ξηραίνει την επιδερμίδα και δεν την δείχνει κουρασμένη. Πάρα πολύ καλό.
    Χωρίς ρουζ όμως το μακιγιάζ μας δεν θα ήταν όμορφο. Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα το oranger από Peggy Sage. Είναι ροδακινί απόχρωση με shimmer, πολύ νεανικό χρώμα. Σε εμένα θεωρώ ότι δίνει όψη υγείας και φρεσκάδας. Δεν είναι πολύ έντονο, αλλά παρόλ' αυτά χτίζεται και δεν φεύγει από τη θέση του. Το δεύτερο ρουζ που χρησιμοποίησα πολύ τον Ιανουάριο είναι το fleur από Mac. Είναι ένα ουδέτερο θα έλεγα χρώμα, όμως έχει πολύ έντονη απόδοση. Συνήθως το χρησιμοποιούσα όταν δεν έβαφα τα μάτια μου.


     Θα συνεχίσω με τα προϊόντα ματιών. Για βάση πριν από κάθε μακιγιάζ μου έβαζα τη long wear cream eyeshadow στην απόχρωση No 19 cement από Bobbi Brown. Είναι ανοιχτό καφέ κι έτσι αποχρωματίζει τα βλέφαρα. Είναι πολύ σταθερή, δεν φεύγουν οι σκιές από την θέση τους. Το μόνο αρνητικό της είναι ότι κάποιες φορές "στεγνώνει" τα βλέφαρα και τα νιώθω ξηρά, αλλά αυτό συμβαίνει σε εμένα που η περιοχή γύρω από τα μάτια είναι ξηρή. Σε λιπαρά ή κανονικά βλέφαρα δεν ξέρω πως θα δράσει.
    Κάποιες φορές χρησιμοποιούσα μόνο την color tatoo στην απόχρωση 40 permanent taupe από Maybelline, ή σαν βάση για μία καφέ σκιά. Κι αυτή είναι πολύ σταθερή σκιά, δεν φεύγει από τη θέση της.
    Κάποιες φορές χρησιμοποίησα σε συνδυασμό την all  burgundi velvet matt 040 από Catrice μαζί με την 77 plum από Κορρέ. Του Κορρέ παρόλο που φαίνεται σκούρα έχει πιο ελαφριά απόδοση, οπότε την χρησιμοποιούσα σε όλο το βλέφαρο, ενώ στην γωνία χρησιμοποιούσα της Catrice. Πήρα πολλά κολακευτικά σχόλια.
   Επίσης κάποιες φορές χρησιμοποίησα τις καφέ- χρυσές αποχρώσεις από την παλέτα flysium από MUA. Είναι μία πολύ καλή παλέτα που αξίζει να την έχετε στη συλλογή σας. Έχω βάψει κοπέλες για σημαντικές περιστάσεις με την συγκεκριμένη παλέτα και με έβγαλε ασπροπρόσωπη.
   Τέλος, χρησιμοποίησα το rose gold χρώμα από την double σειρά σκιών των sephora στο No 9. Θεϊκό χρώμα, αρκετά έντονη απόδοση, χωρίς θρύμματα. Στα φρύδια χρησιμοποίησα αποκλειστικά δύο προϊόντα από Golden Rose. Το ένα είναι το dream eyebrow pencil στην απόχρωση No 307, και το δεύτερο είναι το brow color eyebrow mascara στην απόχρωση No 3. Κάνουν τα φρύδια μου πολύ έντονα, είναι σταθερά χωρίς να τα "κοκαλώνει".
   Και για να τελειώσουμε από τα μάτια, χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά την μάσκαρα από radiant την studio perfect. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.


     Στα χείλη χρησιμοποίησα 3 συνδυασμούς, αλλά πριν ενυδάτωνα τα χείλη μου με το lip butter από Κορρέ. Είναι το άγριο τριαντάφυλλο, μυρίζει όμορφα, έχει χρώμα και ενυδατώνει υπέροχα τα χείλη. Θα σας μιλήσω αναλυτικά στο επόμενο post.
    Ο πρώτος και πιο χρησιμοποιημένος συνδυασμός είναι το lip liner νομίζω από bella pierre, έχει μικρύνει πολύ κι έχουν σβηστεί τα γράμματα, όμως η απόχρωση είναι το No 03 cinammon. Κι από πάνω χρησιμοποιούσα το soft matte lip cream 02 stockholm από Nyx. Για την σειρά της Nyx σας έχω μιλήσει εδώ. Άπλωνα το μολύβι σε όλα τα χείλη εκτός το κέντρο και το έσβηνα, κι από πάνω έβαζα το κραγιόν. Έκανε τα χείλη ζουμερά, μεγάλα κι εντυπωσιακά.
     Ο επόμενος συνδυασμός περιέχει το lip liner 05 soft berry από essence και το lip stain No 11 από Sephora. Για τα μολύβια χειλιών της essence σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ. Για τα κραγιόν των sephora σαν έχω μιλήσει εδώ.
     Και τέλος, χρησιμοποίησα πάλι ένα μολύβι από essence, το 07 cute pink μαζί με το 02 velvet matte κραγιόν από Golden Rose. Σας έχω μιλήσει για τα συγκεκριμένα κραγιόν εδώ κι εδώ.


     Για το τέλος έμειναν 4 προϊόντα. Χρησιμοποίησα πολύ την μάσκα από Avon, η Turkish Hammam Experience με άργιλο. Καθάριζε πολύ καλά την επιδερμίδα, ξήραινε τα σπυράκια κι άφηνε απαλό το πρόσωπο.
    Χρησιμοποίησα τον φυσικό κρύσταλλο από Macrovita. Είναι αρκετά καλός, όχι τέλειος όμως, θέλω να σας κάνω ένα review σύγκρισης με φυσικούς κρυστάλλους. Εάν ας ενδιαφέρει, γράψτε το τα σχόλια.
    Προτελευταίο προϊόν είναι ένα σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά από Ventus. Καθαρίζει τα μαλλιά τελείως, τα αφήνει απαλά κι ανάλαφρα, κρατάει την λιπαρότητα μακριά μέχρι το επόμενο λούσιμο, πραγματικά πολύ καλό. Είχα αγοράσει πολλά προϊόντα ventus και θα σας κάνω αναλυτικό review για όλα.
    Και τέλος, έχω τον αφρό curl control από Syoss. Δεν κολλάει τις μπούκλες, τις κάνει ανάλαφρες και λαμπερές. Όσες φορές και να τον χρησιμοποιήσετε μέχρι το επόμενο λούσιμο δεν θα λαδώσει τα μαλλιά σας ούτε και θα τα βαρύνει.


    Ελπίζω να μην σας κούρασα. Ήταν πολλά αυτά που ήθελα να σας δείξω, κι άφησα κάποια εκτός ανάρτησης επειδή σας τα είχα δείξει πολλές φορές στο παρελθόν, αλλά συνεχίζουν να παραμένουν αγαπημένα. Εσείς ποια προϊόντα αγαπήσατε τον τελευταίο μήνα; Είχαμε κάποιο κοινό;

                                                                  Σας φιλώ,
                                                                     Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers