Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Giveaway Essence-Catrice (Closed)

        Καλησπέρα, καλησπέρα!!! Τι κάνετε όμορφες και όμορφοι;;; Πως περνάτε;;; Εδώ έχουμε πάρα πολύ ζέστη και πραγματικά καθόμαστε ώρες στην παραλία. Εσείς;;;

       Τι σας έχω σήμερα;;; Πρώτον παρέλαβα το δεματάκι από το BeautyAz!! Μπορεί να νομίζετε ότι καθυστέρησαν να τα στείλουν, αλλά πραγματικά δεν ήταν τυχερό μου να παραλάβω το δέμα. Οι άνθρωποι ήδη τα είχαν στείλει μία φορά, αλλά δυστυχώς πήγαν αλλού. Παρόλ' αυτά, μου ξαναέστειλαν τα πράγματα και ήταν όλα ακέραια και γερά. Ήταν πολύ καλά συσκευασμένα!! Τους ευχαριστώ πάρα πολύ για την αντικατάσταση πρώτον, αλλά και για την δεύτερη αποστολή του δέματος. Εκτός όμως από αυτά, τους ευχαριστώ γιατί μου έστειλαν να δοκιμάσω 2 πραγματάκια που λάτρεψα το άρωμα τους. Ποια είναι αυτά;;;;;


     Είναι το body spray με άρωμα καραμέλα. Είναι στα 200ml και είναι δερματολογικά ελεγμένο. Είναι από την εταιρία azade και μυρίζει όπως ακριβώς οι καραμέλες γάλακτος!!
     Επίσης μου έστειλαν και το αφρόλουτρο από την ίδια σειρά και εταιρία. Είναι με άρωμα καραμέλα και βανίλια. Μυρίζει εξίσου υπέροχα!! Είναι στα 300ml και είναι αρκετά πυκνό προϊόν.  Βέβαια δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα 2, αλλά σίγουρα θα δείτε κάποιο review!


     Πάμε τώρα να δούμε τα πράγματα που μου αντικατέστησαν.  Πρώτα είναι η σκιά από catrice από τη μεταλική σειρά 05 we 're the inner purple. Επόμενο προϊόν είναι της essence από τη σειρά sun club all in one bronzing highlighter το 01 sun light και το τελευταίο προϊόν είναι πάλι από essence τη σειρά Beach Cruises το 01 I love summer break.


    Επειδή λοιπόν εμένα με κάλυψε και μόνο το ότι δέχτηκαν να αντικαταστήσουν τα σπασμένα προϊόντα αποφάσισα να κάνω ένα διαγωνισμό και να τα πάρει κάποια από εσάς. Ούτως ή άλλως μόνο η σκιά ήταν κομματάκια, αλλά την έφτιαξα κάπως, τα υπόλοιπα αντέχουν και μπορώ να τα χρησιμοποιώ.

      Οπότε, εάν θέλετε να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό, θα πρέπει οπωσδήποτε ...
-να είστε μέλη στο Blog μου.
-να κάνετε Like στη σελίδα μου στο facebook.
-να αφήσετε ένα σχόλιο.
-να κάνετε share στην ανάρτηση.

a Rafflecopter giveaway
 
     Εάν θέλετε, δεν είναι υποχρεωτικό, μπορείτε ...
-να κάνετε Like και στη σελίδα του BeautyAz στο facebook.

     Επίσης μην ξεχνάτε να ακολουθείτε όλα τα βήματα στο πρόγραμμα κι ας είστε ήδη μέλη στο blog και στο facebook. Ο διαγωνισμός θα λήξει 31/08 στις 12.00.

     Ένα μεγάλο ευχαριστώ και πάλι στο BeautyAz, μπορεί η πρώτη παραγγελία να με απογοήτευσε, αλλά τελικά μάλλον ήταν άτυχη στιγμή. Ήδη έχω δει και άλλα προϊόντα που θέλω να πάρω. Εσείς ποια προϊόντα έχετε ξεχωρίσει από την essence και την catrice;;; 

    Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες!!!

                                                         Κωνσταντινα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers