Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Korres "Blush Sticks"

     Τι κάνετε κούκλες μου;;; Πως περνάτε;; Το καλοκαίρι δυστυχώς μας αφήνει, αλλά εύχομαι να έρθει ένα όμορφο φθινόπωρο. Σήμερα θα σας πω την γνώμη μου για τα sticks του Κορρέ. Είναι 3 και τα είχα πάρει σε προσφορά από online φαρμακείο στην τιμή του ενός.


     Πρώτα όμως να σας πω τις αποχρώσεις και θα τα δείτε σε φωτογραφία πως γράφουν στη συνέχεια. Είναι Natural, Pink και Peach. Είναι κρεμώδη ρουζ, τα οποία όμως μπορούν να φορεθούν και σαν σκιές αλλά και σαν κραγιόν. Να σας πω την αλήθεια δεν ήθελα να τα χρησιμοποιήσω αλλιώς εκτός από ρουζ.

     Ο τρόπος που τα χρησιμοποιώ εγώ είναι: απλώνω μία γραμμή στα ζυγωματικά απευθείας από το stick και μετά με ένα πινέλο το απλώνω όσο διακριτικά ή έντονα θέλω. Εγώ λοιπόν χρησιμοποίησα περισσότερο το peach.  Απλά το λάτρεψα!! Αφήνει στα ζυγωματικά ελαφρύ χρώμα, πολύ φυσικό και διακριτικό (εγώ το άπλωνα τόσο ώστε να βγει διακριτικό). Επίσης χρησιμοποίησα το pink για πιο βραδινές εξόδους, μιας και το χρώμα του είναι πιο χτυπητό από το ροδακινί.  Τέλεια απόδοση και αυτό!! Και τέλος, χρησιμοποίησα ελάχιστα το natural. Όχι επειδή δεν έμεινα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, αλλά επειδή ούτε για κοψίματα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω μιας και έχω μαυρίσει πολύ, αλλά ούτε για ρουζ, εφόσον δεν φαινόταν η διαφορά. Το χρησιμοποίησα όταν το πρωτοπήρα που δεν είχα μαυρίσει ιδιαίτερα και μου άρεσε τόσο για ρουζ όσο και για κοψίματα.

    Το απίστευτο είναι ότι παρόλο που είναι κρεμώδη, έχουν τρομερή διάρκεια!! Σε εμένα κρατούσαν 6 ώρες περίπου, ίσως και περισσότερο. Όπως σας έχω ξαναπει, ιδρώνω απίστευτα και με τα ρουζ σε μορφή σκόνης, είχα πολύ μεγάλο πρόβλημα. Λίγα έχουν αντοχή. Οπότε έβλεπα τα μάγουλα μου να έχουν σε άλλα σημεία ρουζ και σε άλλα να έχει γραμμές από τον ιδρώτα. Πολύ χάλια αίσθηση. Με αυτά όμως έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη. Επίσης δεν έφευγαν εάν σκούπιζα το πρόσωπο μου ταμποναριστά με ένα χαρτομάντιλο.


    Τέλος, όπως είπα και νωρίτερα, έχουν τέλεια απόδοση!! Μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω για πιο έντονο αποτέλεσμα ή πιο διακριτικό. Τα ευχαριστήθηκα το καλοκαίρι!! Δεν ξέρω εάν υπάρχουν ακόμη σε προσφορά, αλλά εάν τα βρείτε, μην τα προσπεράσετε. Να τα αρπάξετε αμέσως!! Σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Αυτή λοιπόν ήταν η άποψη μου!! Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;;; Ποια είναι η γνώμη σας;;; Περιμένω τα σχόλια σας!! Σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη και γλυκιά βραδιά!! Φιλιά πολλά!

                                                  Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers