Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Facial Scrub Frezyderm

     Πόσο καιρό περιμένατε αυτό το review;;;; Επιτέλους θα μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου για αυτό το προϊόν, που είμαι σίγουρη ότι έχετε ακούσει πολλά και θετικά σχόλια.


     Facial Scrub λοιπόν, δηλαδή απολεπιστικό προσώπου από την εταιρία Frezyderm. Η τιμή του είναι γύρω στα 15€, αλλά σε Online φαρμακείο, μπορείτε να το βρείτε και 12€. Η ποσότητα του είναι 100ml. Θα μου πείτε ότι είναι ακριβό, όμως έχει αρκετά μεγάλη ποσότητα οπότε πιστεύω ότι συμφέρει.

     Τι υπόσχεται;;; Απομάκρυνση των νεκρών κερατινοκυττάρων, βαθύ καθαρισμό και ενυδάτωση, καθώς επίσης λάμψη και αναζωογόνηση. Εννοείται ότι δεν έχει parabens και είναι δερματολογικά ελεγμένο.

     Αρχικά να σας πω ότι είναι κρεμώδες gel με αραιούς κόκκους, λευκούς και μπλε, οι οποίοι δεν διαλύονται. Θέλει πολύ λίγη ποσότητα για όλο το πρόσωπο, οπότε φανταστείτε ότι θα κρατήσει αρκετά. Όμως, παρόλο που δεν έχει πυκνούς κόκκους, κάνει 'άγρια' απολέπιση. Νιώθω το πρόσωπο μου σαν να γδέρνεται, ενώ φυσικά και δεν κάνει κάτι τέτοιο στην επιδερμίδα. Νιώθω λοιπόν από την αρχή του μασάζ ότι καθαρίζει το δέρμα καλά, και παραδόξως, μειώνει τα σπυράκια και τις κοκκινίλες. Δεν κάνει θαύματα, όμως, έχω δει μείωση στα σπυράκια που είχα. Να σας πω ότι δεν χρησιμοποιώ τίποτα για τα σπυράκια μου, τα άφησα στην τύχη τους.
 

     Μόλις αφαιρέσω το scrub, νιώθω το πρόσωπο μου μαλακό, ανανεωμένο και πεντακάθαρο. Μετά τη χρήση του scrub, βλέπω ότι οι κοκκινίλες έχουν μειωθεί και τα σπυράκια σαν να ξεραίνονται. Όμως οι κοκκινίλες ξαναεπανέρχονται την επόμενη μέρα. Βλέπετε στην φωτογραφία το αποτέλεσμα που έχει το scrub. Όσες είχατε δει το review για το camouflage της Catrice, θα είχατε δει το πόσο έντονα ήταν τα σπυράκια μου και οι κοκκινίλες. Υπάρχει αισθητά μεγάλη διαφορά.

    Για εμένα, είναι ένα scrub που μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθημερινά τοπικά σε σπυράκια, ώστε να δει κάποιος κάποια βελτίωση. Εγώ προσωπικά κάνω απολέπιση και μάσκες όποτε βρω χρόνο, και τώρα τελευταία, ο χρόνος μου είναι περιορισμένος.
 

     Προσωπικά, το προτείνω ανεπιφύλακτα. Σίγουρα θα το ξαναπάρω. Ήδη κοιτάω στα φαρμακεία για να το πετύχω σε καλή τιμή. Εσείς το έχετε δοκιμάσει;;;;; Πως σας φάνηκε;;;;; Ανυπομονώ να δω τα σχόλια σας!!!Φιλιάααααααα

                                                              Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers