Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Sleek Blushes

     Μία εταιρία που γνώρισα το 2014 κι έκανε πάταγο είναι η Sleek. Όλες οι κοπέλες που απέκτησαν προϊόντα της  είπαν τα θετικότερα σχόλια για ότι δοκίμασαν και δεν τις αδικώ!! Σήμερα θα σας δείξω τα ρουζ της Sleek που έχω στη συλλογή μου.

    Όταν πρωτοπήρα δύο από αυτά το καλοκαίρι, ξετρελάθηκα! Με την ένταση τους, την διάρκεια τους και την απόδοση τους. Όποτε λοιπόν έκανα παραγγελία από το bebauty.gr ή το makeuphouse.gr, έπαιρνα κι από ένα με δύο ρουζ. Τόση λατρεία!!

    Τα ρουζ που έχω στη συλλογή μου είναι τα ακόλουθα! Υπάρχουν ρουζ ματ, σατινέ, μεταλιζέ. Η συσκευασία τους είναι η κλασσική όπως και των σκιών, μαύρη ματ με το λογότυπο της Sleek επάνω. Πολύ λεπτή και βολική για την τσάντα ή για ταξίδια.


    Η άποψη μου για όλα, ανεξαρτήτου σύστασης και χρώματος, είναι ότι έχουν την μεγαλύτερη διάρκεια που έχω βρει σε ρουζ. Πρώτα μπορεί να φύγει το make up σας και το ρουζ να είναι ακόμη εκεί. Σε εμένα κρατάει όλη μέρα, 10ωρο σίγουρα, ακόμη και τους καλοκαιρινούς μήνες. Δεν χρειάζονται βάση για να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια όπως κάνουμε στα περισσότερα....

    Επίσης, εχουν πολύ καλή απόδοση ακόμη και τα πιο ανοιχτά χρώματα όπως το Coral, διακριτικό αποτέλεσμα, αλλά υπέροχο! Τα λίγο πιο έντονα ή τα πολύ έντονα ρουζ, θέλουν πολύ ελαφρύ χέρι στα ζυγωματικά και τίναγμα του πινέλου για να φύγει το περιττό προϊόν. Χτίζονται πολύ εύκολα, αρκεί όπως είπα, ανάλογα το χρώμα, να τινάζουμε το πινέλο για να μην έχουμε πολύ έντονο αποτέλεσμα.

    Εάν με ρωτούσατε πιο από αυτά σας προτείνω, σίγουρα και χωρίς δισταγμό θα ήταν το Coral και το Pomegranate. Το Coral το έχω από το καλοκαίρι, το είχα λιώσει πραγματικά! Ενώ το pomegranate είναι πρόσφατη αγορά μου, τέλος της χρονιάς το πήρα, κι όμως είναι στα πολύ αγαπημένα μου ρουζ! Πιστεύω και τα δύο πηγαίνουν σε όλες τις επιδερμίδες, το coral ίσως όχι στις πολύ λευκές επιδερμίδες, αλλά σίγουρα πρέπει να δοκιμάσετε έστω ένα ρουζ της sleek.

    Το μόνο ρουζ που θεωρώ πολύ δύσκολο να φορεθεί είναι το Rose Gold. Ενώ δίνει ένα ωραίο χρώμα, μόλις πέσει το φως επάνω του γίνεται πυγολαμπίδα. Σε πιο μαυρισμένη επιδερμίδα το φορούσα σαν highlighter, σαν ρουζ το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα.

    Τα πρώτα ρουζ που θα δείτε είναι οι δύο τριπλές παλέτες, η Lace και η Pink Sprint.


    Στη συνέχεια θα δείτε τα ματ ρουζ, τα οποία η υφή τους είναι πολύ πουδρένια.


    Επόμενα ρουζ είναι τα σατινέ με απειροελάχιστη γυαλάδα.


    Και τέλος είναι το μεταλιζέ.


    Ξέρω ότι έχω αρκετά ρουζ στη συλλογή μου, αλλά πραγματικά είναι μία αξιόλογη και οικονομική εταιρία που μπορείτε να εμπιστευτείτε! Η τιμή των μονών ρουζ είναι 6,50€ ενώ των τριπλών είναι 13,50€.

    Ποιες αποχρώσεις ξεχωρίσατε;;; Και ποια έχετε στη συλλογή σας;;; Περιμένω τις δικές σας απόψεις και κριτικές στα σχόλια! Εύχομαι να βρήκατε αυτή την ανάρτηση ενδιαφέρουσα!

                                                           Φιλιά πολλά,
                                                                             Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers