Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Cleria Intensive antioxidant & hydrating cream - Pharmasept

     Κάθε καλοκαίρι χρησιμοποιούμε αντηλιακό, αλλά μόλις ξεκινήσουν τα πρωτοβρόχια και το κρύο, τα αφήνουμε στην άκρη ή τα πετάμε γιατί πιστεύουμε ότι δεν τα χρειαζόμαστε πια. Κάπως έτσι αντιδρώ κι εγώ, αν και θέλω να χρησιμοποιώ αντηλιακό, όμως το ξεχνάω δυστυχώς. Τον Δεκέμβριο λοιπόν, ανακάλυψα δύο τεράστιες πανάδες στο μέτωπο μου και φταίω εγώ που δεν φρόντιζα κατάλληλα το δέρμα μου! Επειδή στην Ελλάδα έχουμε πολύ ήλιο, κι όσο να' ναι κυκλοφορώ αρκετά με τα πόδια, έπρεπε να φοράω αντηλιακό τις ώρες που ήμουν έξω από το σπίτι, αν και συνήθως χρησιμοποιούσα bb cream με spf, απ' ότι φαίνεται όμως δεν έκανε και πολλά, σίγουρα το αντηλιακό είναι άκρως απαραίτητο.

    Έτσι λοιπόν, μόλις είδα τις πανάδες αμέσως έψαξα να βρω για να αγοράσω την antispot κρέμα με άγριο τριαντάφυλλο του Κορρέ όπου είχα χρησιμοποιήσει και πέρυσι, όμως επειδή ήταν ακριβή, στράφηκα σε μια πιο οικονομική εταιρία. Επέλεξα λοιπόν την 24ωρη κρέμα προσώπου πολλαπλής δράσης για όλες τις επιδερμίδες Cleria από την εταιρία Pharmasept.


     Υπόσχεται  εντατική δράση, αντιοξειδωτική προστασία, λάμψη, προστασία από την πρόωρη γήρανση, κλπ. Με όσα λοιπόν είδα, σκέφτηκα να την δοκιμάσω γιατί ήμουν σίγουρη ότι θα κάνει καταπληκτική δουλειά.


   Πριν σας πω την γνώμη μου, θέλω να δείτε τις φωτογραφίες παρακάτω και να μου πείτε εάν βλέπετε κάποια διαφορά στις πανάδες μου.


    Εγώ δεν βλέπω καμία διαφορά!! Η μόνη διαφορά που φαίνεται στις φωτογραφίες είναι μόνο ο φωτισμός. Την χρησιμοποιώ ανελλιπώς ένα μήνα και κάτι, πρωί και βράδυ και δεν είδα μείωση των πανάδων στο ελάχιστο. Ξέρω ότι θα πείτε ότι δεν φορούσα αντηλιακό. Κι όμως, πάντα έβαζα αντηλιακό πριν να βγω από το σπίτι μου γιατί πίστευα ότι έτσι θα φύγουν πιο γρήγορα οι ήδη υπάρχοντες πανάδες και θα κρατήσω μακριά τυχόν νέες. Δεν έκανε τίποτα!!!

    Επίσης, υπόσχεται ότι ρυθμίζει την έκκριση σμήγματος, εγώ στο δικό μου πρόσωπο είδα ότι είχε αρκετό. Γενικά το πρόσωπο μου είναι καθαρό, αυτή την περίοδο έχω σπυράκια που με παιδεύουν και σμήγμα βγάζω στην περιοχή της μύτης και στο πηγούνι, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο και το συχνό. Αυτό το μήνα μπορώ να πω ότι έβλεπα στα μάγουλα μου σε μεγάλο βαθμό. Δεν ξέρω πως συνέβη.

   Τέλος, το χειρότερο που είχε η κρέμα είναι κάτι κομματάκια τα οποία έβγαιναν μαζί με την κρέμα και ήταν σαν λεπτά κρυσταλλάκια. Δεν ξέρω εάν η κρέμα είναι χαλασμένη κι έχει αυτήν τη δράση και τα κομματάκια γιατί έχω πετάξει το κουτί και δεν ξέρω εάν έχει λήξει, όμως δεν μου έκατσε καθόλου καλά, ούτε πρόσφερε τίποτα στο δέρμα μου.


    Το μόνο θετικό που μπορώ να βρω είναι ότι ενυδάτωνε την επιδερμίδα, και πρόσφερε μία καλή βάση για μακιγιάζ. Εάν κάποια την ενδιαφέρει απλά σαν ενυδατική πριν το μακιγιάζ, σίγουρα την προτείνω. Για κάτι περισσότερο όμως δεν νομίζω ότι κάνει. Αν δεν κάνω λάθος όμως, μία youtuber την είχε σε αγαπημένα του μήνα και την είχε αφήσει πολύ ικανοποιημένη. Ανάλογα τις ανάγκες της κάθε επιδερμίδας δρα διαφορετικά ίσως.

    Εάν την έχει δοκιμάσει κάποια, θέλω να μάθω τι δράση είχε στο δικό της δέρμα. Πιστεύω ότι η δική μου κρέμα ήταν "χαλασμένη" ή απλά δεν την δέχτηκε το δέρμα μου. Είναι μία ακριβή κρέμα η οποία σε καμία περίπτωση δεν αξίζει για εμένα. Θα προσπαθήσω να την τελειώσω, αλλά σίγουρα θα ξεκινήσω να χρησιμοποιώ την antispot του Κορρέ.

     Περιμένω τα σχόλια σας και την εμπειρία σας με την κρέμα αυτή ή εάν έχετε κάποια άλλη να μου προτείνετε. Εύχομαι να περνάτε όμορφα και τίποτα να μην σας χαλάει το κέφι. Φιλιά πολλά,

                                                                  Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers