Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Review|| Natural Crystal deodorant

    Τα τελευταία χρόνια έκαναν την εμφάνιση τους οι φυσικοί κρύσταλλοι κι αντικατέστησαν τα αποσμητικά σε μορφή roll-on, spray, κρέμας, κλπ. Τα τελευταία δύο χρόνια περίπου, χρησιμοποιώ αποκλειστικά κρύσταλλο στην καθημερινότητα μου, οπότε σήμερα θα σας πω τη δική μου γνώμη και άποψη για αυτούς που έχω δοκιμάσει.


    Πρώτα απ' όλα, να σας ενημερώσω για όσες δεν γνωρίζουν ότι οι κρύσταλλοι είναι σε στέρεη μορφή και πριν την χρήση τους βρέχουμε ή τους απλώνουμε σε βρεγμένο δέρμα μετά το ντους μας. Είναι άοσμοι, έχουν φυσικά συστατικά και είναι κατάλληλοι ακόμη και για παιδιά.


    Εγώ έχω στην κατοχή μου από τις εταιρίες Salt of the earth, Ice Guard και Macrovita. Οι τιμές είναι 8€, 5€ και 7€ αντίστοιχα. Με τη διαφορά ότι ο πρώτος κρύσταλλος είναι στα 90gr ενώ οι άλλοι δύο είναι στα 120gr. Οι διαφορές είναι ελάχιστες, αλλά σημαντικές.

     Η πρώτη διαφορά είναι ότι της εταιρίας Ice Guard έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Ναι μεν ιδρώνω με όλους τους κρυστάλλους, αλλά με τον συγκεκριμένο ποτέ δεν έχει εμφανιστεί η μυρωδιά του ιδρώτα, όπως και με της εταιρίας salt of the Earth. Τον τελευταίο όμως δεν τον έχω χρησιμοποιήσει καλοκαίρι, οπότε σας λέω την άποψη μου γι' αυτή την περίοδο. Της Macrovita πάλι δεν έχει διάρκεια, μετά από λίγες ώρες θα εμφανιστεί η μυρωδιά, οπότε φανταστείτε το καλοκαίρι τι θα γίνει. Επίσης της Microvita σε εμένα προκάλεσε ξηροδερμία. Δεν ξέρω εάν το καλοκαίρι που ιδρώνω πολύ θα είναι εντάξει, αλλά όταν το χρησιμοποιούσα συστηματικά εμφάνιζα κοκκινίλες στις μασχάλες μου, οπότε τον έχω αφήσει στην άκρη. Με τους άλλους δύο δεν είχα κάποιο παρόμοιο πρόβλημα. Η τελευταία διαφορά που έχω βρει είναι αμέσως μετά το ξύρισμα. Ο μόνος που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μετά το ξύρισμα είναι από Ice Guard. Μετά την τοποθέτηση του τσούζει για λίγα λεπτά η περιοχή, οπότε αποφεύγω να τον χρησιμοποιώ τότε.


      Γενικά είμαι ευχαριστημένη από αυτού του είδους αποσμητικά. Επίσης να σας πω ότι της Ice Guard είναι ο δεύτερος που χρησιμοποιώ. Ο πρώτος μου κράτησε περισσότερο από ένα χρόνο με καθημερινή χρήση. Της Macrovita εμένα δεν μου έκατσε τόσο καλά, ενώ η αδερφή μου δεν είχε κάποιο πρόβλημα. Σίγουρα σας προτείνω να δοκιμάσετε αυτού του είδους αποσμητικά, επειδή είναι φυσικά κυρίως. Τέλος, εάν έχετε πρόβλημα με τον ιδρώτα στα πόδια, την κακοσμία, κλπ, μπορείτε να χρησιμοποιείται κρύσταλλο αποκλειστικά μόνο γι' αυτή τη χρήση. Εγώ δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά είδα ότι το πρότειναν από το online φαρμακείο που αγόρασα της Macrovita.

     Αυτά είχα να σας πω, πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιον κρύσταλλο από αυτούς που σας έδειξα ή κάποιον άλλον, και πως σας φάνηκε στη χρήση του, στη διάρκεια του, κλπ. Φυσικά αν έχετε απορείες θα χαρώ να σας απαντήσω. Περιμένω τα σχόλια σας. Σας φιλώ,

                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers